Dat wordt lang wachten, minimaal 2014 jaar als ze vandaag een nieuwe jaartelling in laten gaan.quote:
Oke, 7 juni dan.quote:
En zaterdag 3 mei?quote:
Nog niet gegeten?quote:
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb ook niet echt iets in huis
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef Sinceria het volgende:
Oké, MeatMeet op 3 mei dan.
Lijstje:
Sinceria
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis eten
Die heb ik ook ja. En voor het avondeten-noodgeval: ingevroren maaltijdloempia's. Of patat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd instant noodles in huis, als noodvoer.
En ik moet ook bekennen, ik vind het nog lekker ook.
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.
Dat boeit echt niet met dat soort dingen, daar zit een datum op omdat het wettelijk verplicht is, dat kan je na een atoomaanval nog gewoon etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Ik eet cup-a-soup nog wel een half jaar nadat het over datum is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |