Dat wordt lang wachten, minimaal 2014 jaar als ze vandaag een nieuwe jaartelling in laten gaan.quote:
Oke, 7 juni dan.quote:
En zaterdag 3 mei?quote:
Nog niet gegeten?quote:
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb ook niet echt iets in huis
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef Sinceria het volgende:
Oké, MeatMeet op 3 mei dan.
Lijstje:
Sinceria
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis eten
Die heb ik ook ja. En voor het avondeten-noodgeval: ingevroren maaltijdloempia's. Of patat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd instant noodles in huis, als noodvoer.
En ik moet ook bekennen, ik vind het nog lekker ook.
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.
Dat boeit echt niet met dat soort dingen, daar zit een datum op omdat het wettelijk verplicht is, dat kan je na een atoomaanval nog gewoon etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Ik eet cup-a-soup nog wel een half jaar nadat het over datum is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Een andere bezorgservice dan, whatever. Ga ik lekker na college in het Vondelpark zitten ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging eten
Zo rollen wij!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Stelletje vreetberen. En maar dun zijn zeker
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een andere bezorgservice dan, whatever. Ga ik lekker na college in het Vondelpark zitten ofzo.
quote:
Die link ziet er niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/
Jij gaat natuurlijk ook mee trouwens?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/
Drie mensen op FOK! hebben mij ooit gezien. Gaan er niet meer worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook mee trouwens?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Drie mensen op FOK! hebben mij ooit gezien. Gaan er niet meer worden.
Geheimzinnig hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rip zal wel een leven hebben gekregen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Martijn en Rip zie ik hier inderdaad nooit meer.
Gatverdamme man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Rip zal wel een leven hebben gekregen.
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh zie nu dat ze echt voor hetr laatst in 2013 heeft gepostquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ben ook jaren weggeweest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.
Ze zal jullie wel zat zijn
Wij gaan wel samen vlees eten toch?quote:
Ja hoor, goed plan!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij gaan wel samen vlees eten toch?
Ik had vandaag maar 2 afspraken staan, dus nu al lekker vrijquote:
Zaterdag 7 juni doen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |