Die had het gisteren heel moeilijk. Messigod had een off-dayquote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Heb je Grueter gisteren gehoord?
Vertel ons alsjeblieft meer over de Marokkaanse winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus de overwinningsmindset van de gemiddelde Nederlandse voetballer.
Trustenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet 6 uur op dus ik ga alvast. De groetjes.
Loopt nu nog met blauwe ballen. Gruetertjequote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had het gisteren heel moeilijk. Messigod had een off-day
Ik drink bijna nooit meer. Dus mijn mening over je aanzien verandert in ieder geval niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan moet je bedenken dat ik niet eens vaak drink
Misschien daal ik nu weer in aanzien, maar dat neem ik voor lief
Knokken voor je doel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vertel ons alsjeblieft meer over de Marokkaanse winnaarsmentaliteit
Die wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had het gisteren heel moeilijk. Messigod had een off-day
Nee wel moe maar nog een beetje wakkerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze is nog niet moe, maar ook niet klaarwakker
En als je met 2-0 achterstaat op Alt-F4 te drukken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef wickedmen het volgende:
Zo Az af en Fifa spelen.
Tijd om zoals vroeger met Barca sinds lange tijd te ownen online met vriendschappelijke potjes.
XDquote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En als je met 2-0 achterstaat op Alt-F4 te drukken.
Terugknokken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En als je met 2-0 achterstaat op Alt-F4 te drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Vasion het volgende:
die mooie goal waar je om vroeglulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik had het net ook heel druk in het andere topicquote:Op donderdag 10 april 2014 22:48 schreef Vasion het volgende:
2 mods om een groepje van 5 man te handelen.
en dan ''kom maar op'' zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de kracht van die reclame...iedereen kent ook nog die irritante wasmiddelreclames.quote:
welke ajax plaatjes?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Pijnlijke Ajax-plaatjes worden hier weggemodereerd.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Vasion het volgende:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nou dat is wel waar want het zit nu in mijn kopquote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van die reclame...iedereen kent ook nog die irritante wasmiddelreclames.
oh diequote:
Jij hebt het ook helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is wel waar want het zit nu in mijn kopMaar ik ga me niet aanmelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |