Die had het gisteren heel moeilijk. Messigod had een off-dayquote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Heb je Grueter gisteren gehoord?
Vertel ons alsjeblieft meer over de Marokkaanse winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus de overwinningsmindset van de gemiddelde Nederlandse voetballer.
Trustenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet 6 uur op dus ik ga alvast. De groetjes.
Loopt nu nog met blauwe ballen. Gruetertjequote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had het gisteren heel moeilijk. Messigod had een off-day
Ik drink bijna nooit meer. Dus mijn mening over je aanzien verandert in ieder geval niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan moet je bedenken dat ik niet eens vaak drink
Misschien daal ik nu weer in aanzien, maar dat neem ik voor lief
Knokken voor je doel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vertel ons alsjeblieft meer over de Marokkaanse winnaarsmentaliteit
Die wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had het gisteren heel moeilijk. Messigod had een off-day
Nee wel moe maar nog een beetje wakkerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze is nog niet moe, maar ook niet klaarwakker
En als je met 2-0 achterstaat op Alt-F4 te drukken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef wickedmen het volgende:
Zo Az af en Fifa spelen.
Tijd om zoals vroeger met Barca sinds lange tijd te ownen online met vriendschappelijke potjes.
XDquote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En als je met 2-0 achterstaat op Alt-F4 te drukken.
Terugknokken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En als je met 2-0 achterstaat op Alt-F4 te drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |