Waarom denk je dat Wilbert ze laat optredenquote:
Wat grappig, dat heeft hij ook aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef themauster het volgende:
Godverdomme rijmelarij van lik me vessie.
Puur toeval.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Wat hebben ze een geluk dat hun nieuwe single vlak voor de 3FM awards uit kwam
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wilbert ze laat optreden
Dat geeft niet, want er is nog wel wat.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar dan zijn de schoenen wel gejat
Godverdomme.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dit (nog) niet eens een kutnummer.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want er is nog wel wat.
Bier tegen m'n schermquote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want er is nog wel wat.
Je komt uit Friesland daar kun je niks aan doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dit (nog) niet eens een kutnummer.
Dan heeft hij een hele goede tweelingbroer.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Againzender het volgende:
Dit is volgens mij zo'n bedrijfsevenement waar Rob Stenders niet komt opdagen
Stenders is er wel. Die aftershow van hem een paar jaar geledenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Againzender het volgende:
Stenders heeft zelfs een award uitgereikt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Againzender het volgende:
die gasten spreken ook in onbegrijpelijke zinnen inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Je komt uit Friesland daar kun je niks aan doen.
Die was episch ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Stenders is er wel. Die aftershow van hem een paar jaar geledenBeter is het nooit geworden.
serieusquote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Stenders is er wel. Die aftershow van hem een paar jaar geledenBeter is het nooit geworden.
samen met Fred mag ik hopen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stenders heeft zelfs een award uitgereikt.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
Spreekt Paul stoel trouwens de intro's in?
Ik denk dat Paul meer humor heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
Spreekt Paul stoel trouwens de intro's in?
Knop TV.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt zo ongemakkelijk te draaien van plaatsvervangende schaamte.
Laat het los, kijk en geniet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
van je af!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik zou de single kopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Laat het los, kijk en geniet.
Dit zou een Bloftekst kunnen zijn.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan dus niet kijken. NPO geeft mij geen toestemming omdat ik fucking Portugal zit.
terijl we die halve staat subsidieerenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan dus niet kijken. NPO geeft mij geen toestemming omdat ik fucking Portugal zit.
Haha.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je even een plugin downloaden voor Chrome om via een proxy te kunnen kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey ouwe baasquote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Gashouder
Awakenings in de Gashouder![]()
Dat wilde ik even kwijt
Gr gr
Heyyy Mansjester.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Gashouder
Awakenings in de Gashouder![]()
Dat wilde ik even kwijt
Gr gr
Hallo alorsquote:
Prima hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo alors
Ik kijk verder niet, zag in één minuut alle inteeltmuziek alweer voorbij komen
Maar ik zal jullie topic verder niet vervuilen, ik ga weer voetbal kijken
Hou vol, hou vast!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Blof gaat rocken. Ik houd mij hart vast.
Want het waait Harder dan ik hebben kan.quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij drinkt bier.quote:
Ik kijk naar Roos op NPO101.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef minthy het volgende:
*staat op de bank mee te brullen in een banaan*
Die heeft bij mij een slotje sinds ik alle aanvullende pakketten de deur uitgegooid hebquote:
gintonic, gintonic, waarbegonikquote:
Haha inderdaadquote:
http://www.101.tv/livequote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heeft bij mij een slotje sinds ik alle aanvullende pakketten de deur uitgegooid heb
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga nuttige dingen met mijn tijd doen dan naar Roos kijken.
Thanks! Ik vergeet gewoon dat ik tegenwoordig een laptop hebquote:
Is het echt zo'n fucking dramaquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De extra treinwagon vertrekt zo.
Je kunt er niet omheen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga nuttige dingen met mijn tijd doen dan naar Roos kijken.
Ik heb niet gekeken, maar me hier prima vermaaktquote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het echt zo'n fucking drama![]()
Ah ben ik niet de enigequote:Op donderdag 10 april 2014 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar me hier prima vermaakt
Twitter liep ervan over hier!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ben ik niet de enige
Zelfs niks gehoord eroverbehalve hier
quote:
yeah, kwaod op alles en iedereenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik heb een vrolijke #ThrowbackThursday met Korn, Metallica, Limp Bizkit, Staind, System of a Down, Rage against the machine etc. etc.....
Terug naar mijn pubertijdwat was ik toch een heerlijk gefrustreerde puber met lang haar en zwarte shirts
Wat een hysterisch vrolijk avondje moet dat zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik heb een vrolijke #ThrowbackThursday met Korn, Metallica, Limp Bizkit, Staind, System of a Down, Rage against the machine etc. etc.....
Terug naar mijn pubertijdwat was ik toch een heerlijk gefrustreerde puber met lang haar en zwarte shirts
Eigenlijk is er weinig veranderdquote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
yeah, kwaod op alles en iedereenFred Siebelink kan dat altijd heel mooi verwoorden
Ik vermaak me heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een hysterisch vrolijk avondje moet dat zijn
Leeftijd maakt niet uit hoor, denk dat je dat je hele leven wel houdtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermaak me heerlijk
Luchtdrummen, weten waarom ik gitaar ging spelen/de muziek in wou, dromen die nooit zijn uitgekomen enzo, heerlijk
Nostalgie(en dat op m'n 29ste
)
zo'n welcome to the jungle vanmiddag, dan ga ik weer helemaal losquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is er weinig veranderd![]()
even afgezien dat ik op de muziek die ik toen luisterde totaaaaaaaaaal niet meer geïnteresseerd ben in de meeste muziek uit die stroming
(zijn wel uitzonderingen hoor).
Ik was toen al vreemd genoeg een vrolijke sociale jongen die niet gepest werd en eigenlijk best geliefd was op school en dat ben ik nog steeds(alleen dan niet meer op school
)
Heerlijk is dat hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n welcome to the jungle vanmiddag, dan ga ik weer helemaal losdan ben ik weer 3VWO
maar de deathmetal dingen van toen, nee, niet meer.
Ja dat je thuis kwam en je vreten op tafel stond, dat je een bijbaantje had van 200 gulden per maand en daar kon je van leven en dan nog bijna elke week stappen...quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit hoor, denk dat je dat je hele leven wel houdt
En mooi toch?!
ik zag je ninja edit wel zuiplapquote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme ik ga zo dronken naar huis. Wat een feest!!111
van mn oudste zus Metallica meegekregen, die is nog bij een concert geweest waar Cliff Burton nog leefde. Anthrax vind ik ook nog steeds lekker.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk is dat heWat zo'n nummer allemaal teweeg kan brengen
Alles wat ik toen goed vond, vind ik nu ook nog steeds goed. Harder dan Korn/Metallica ging ik eigenlijk toch nietEen enkel nummertje van Slipknot is wel m'n ipod ingevlogen, maar die waardeer ik nog steeds
kotsend in de vangrail!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Zeker mooie tijden, al vind ik het nu veel tofferquote:Op donderdag 10 april 2014 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat je thuis kwam en je vreten op tafel stond, dat je een bijbaantje had van 200 gulden per maand en daar kon je van leven en dan nog bijna elke week stappen...
Mooie tijden
Een zwalkende Pinoquote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Pino112 het volgende:
die weerberichten zijn vaak totaal ruk. kijk gewoon even op de site van bv hetKNMI, heb je veel meer aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef ddx het volgende:
Wat zijn dat nou voor weerberichten bij journaal ?
In de loop van de nacht overal droog, terwijl het op buienradar nergens aan het regenen is.
Gisterenavond precies hetzelfde.
ik hou niet van geintjesquote:
Gelukkig maar! Dan trek ik m'n schoenen weer uit.quote:
Heb je tijd op maandag 3 november?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan trek ik m'n schoenen weer uit.
Vast wel, dan ben ik ook vast wel weer beter! Help het me in oktober nog even een keertje herinneren!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je tijd op maandag 3 november?
Ik zal het proberen als ondertussen mijn hersencellen al niet verdronken zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, dan ben ik ook vast wel weer beter! Help het me in oktober nog even een keertje herinneren!
Dat heeft dus niet Di-Rect tot resultaat geleid. xDquote:Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een hele week Di-Rect kapotpromoten en dan nog geen award winnen![]()
.
Kan dat?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Herbeleef de 3FM Awards 2014".
.
.
Je gaat toch ook niet twee keer naar dezelfde begrafenis?
Nu al alles moeten herhalenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Herbeleef de 3FM Awards 2014".
.
.
Je gaat toch ook niet twee keer naar dezelfde begrafenis?
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft dus niet Di-Rect tot resultaat geleid. xD
Dan koop je de dvd. Conclusie; begrafenissen moeten worden uitgebracht op dvdquote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu al alles moeten herhalen
Als je naar een goed concert van Bruce bent geweest doe je dat toch ook niet
Godver
een dolby surround begrafenisquote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan koop je de dvd. Conclusie; begrafenissen moeten worden uitgebracht op dvd
En dat iedereen dan even iets inspreekt voor de overledene, net zoals vroeger op bruiloften voor het bruidspaar gebeurdequote:Op donderdag 10 april 2014 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een dolby surround begrafenis
In je woonkamer van alle kanten huilende mensen horen
Dat is echt fantastisch
tering het is echt een zuip en schreeuw vakantie geworden hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG ik heb teveel op om dit nog serieus te benaderen. Ik ben naar bed ofzo
Bal is rond. Godver.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
bruiloft... begrafenis...quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat iedereen dan even iets inspreekt voor de overledene, net zoals vroeger op bruiloften voor het bruidspaar gebeurde
De wijnfles moest leeg anders werd het azijn. True story.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering het is echt een zuip en schreeuw vakantie geworden he
Slaap lekker Muis!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat dit je vriendin maar niet lezen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bruiloft... begrafenis...
Ik zie geen verschil!
dus morgen ben je zuurquote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De wijnfles moest leeg anders werd het azijn. True story.
Morgenochtend na het ontbijt weer serieus dingen doen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie één gat in de markt.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bruiloft... begrafenis...
Ik zie geen verschil!
okequote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat dit je vriendin maar niet lezen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk heb ik net iets te veel op om fatsoenlijk te slapen...
Ik ga wel in een hoekje met mezelf dansen.
fijn dat je het naar je zin hebt hoor muisjequote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk heb ik net iets te veel op om fatsoenlijk te slapen...
Ik ga wel in een hoekje met mezelf dansen.
In het crematorium in Groningen hebben ze trouwens wel echt een geweldig zuivere geluidsinstallatiequote:Op donderdag 10 april 2014 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een dolby surround begrafenis
In je woonkamer van alle kanten huilende mensen horen
Dat is echt fantastisch
Ik ookquote:Op donderdag 10 april 2014 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
fijn dat je het naar je zin hebt hoor muisjeleuk dat je hier ook nog meepost
Vind ik gezellig
Is het erg dat ik weet wie je bedoelt, zelfs zonder dat ik kijk en/of luister?quote:
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is het erg dat ik weet wie je bedoelt, zelfs zonder dat ik kijk en/of luister?
Tamelijk ernstigquote:Op donderdag 10 april 2014 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is het erg dat ik weet wie je bedoelt, zelfs zonder dat ik kijk en/of luister?
Jaqueline Govaertquote:Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tamelijk ernstig
Ik heb geen idee wie of wat sid is
GBTTZtwitter:3voor12 twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 00:01:03Zo op de afterparty van 3voor12 Radio: zinderende zangeressenfinale voor @GoBackToTheZoo! Kijk mee: http://t.co/dSeFHZm1IL #3fm reageer retweet
Leg mij eens uit, hoe kom je van Jacqueline uit bij Sid?quote:
KLB / Jacqueline Govaert aka die Krezip chickquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, hoe kom je van Jacqueline uit bij Sid?
Jacqueline > Vaseline > Vette hap > Shit > Sid ?
jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef minthy het volgende:
Ik ben sinds vanavond eng gefascineerd door een tepel van Harry Piekema. Kan niet anders dan ernaar kijken als de commercial erop is. Heb ik hulp nodig?
Dat je er voor uit durft te komenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef minthy het volgende:
Ik ben sinds vanavond eng gefascineerd door een tepel van Harry Piekema. Kan niet anders dan ernaar kijken als de commercial erop is. Heb ik hulp nodig?
Ik ga een speciale sessie voor je ingelastenquote:
Tof, dank je!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga een speciale sessie voor je ingelasten
Misschien mag je op de speen van rubbereend sabbelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef minthy het volgende:
Truste mede-oldbiequote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien mag je op de speen van rubbereend sabbelen
Ik ga slapen
Dag
Hahahaha 300kquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:40 schreef Cee het volgende:
Kap toch eens met die schijtlolligheden bij ieder nummer. Draai 't gewoon. Ik ben klaar met deze frequentie.
3FM AWARDS
2,1 4,9 320.000
2204
3FM AWARDS EXTRA MET BLOF
2,0 4,9 307.000
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Scheurende gitaren bij Kensingtontuurlijk
En die kutstem. Na één nummer hebben we het wel weer gehoord.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zijn dit Polen ofzo? Ze plamuren alles vol met die synthesizer
Bij hun huidige MH dacht ik in eerste instantie dat ik naar de Kings Of Leon zat te luisterenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die kutstem. Na één nummer hebben we het wel weer gehoord.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker nagenieten van deze spektakelavond...
Van Supernatural en agents of shield dat ik gisterenavond heb gekeken
Die shit was episch
Waarom kan die vent geen Nederlands praten?quote:
Want Regilio!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom kan die vent geen Nederlands praten?
Is dat er voor stonecoal engels?quote:
Dan worden ze weer kwaad dat Nederlanders worden ondertiteldquote:
Gisteren bij Pownews viel hij ook al door de mandquote:
Wilbert kent ze niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
The Beatles
Waarom waren die niet op de 3FM awards?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
The Beatles
Beste nieuwkomers? xDquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
The Beatles
Verdommequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Regilio: I left because of assholes like Giel
Wel goed de voorhuid naar achter trekken hequote:
dat wil niet meer...zo aangekoekt is de boelquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel goed de voorhuid naar achter trekken he
Ik geniet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radioveronica.(...)llertijden_04-14.pdf
Godver wat een lekkere lijst.
Verdomme.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de volgende Genesis en ik denk dat diegene daarna Oasis.
Het origineel is van Glee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het origineel van Jaap beter.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het origineel is van Glee.
De exacte woorden van m'n stiefnichtje.
Yup. Nou moet gezegd worden dat ze toen 11 was en er tot de toetreding van m'n broer tot het gezin verdomd weinig klassiekers de revue passeerden daar. Het favoriete karaokenummer van m'n schoonzus is What's up?, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik neem aan dat je die even bestraffend hebt toegesproken en 3 weken naar muziekopvoedingskamp hebt gestuurd.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Nou moet gezegd worden dat ze toen 11 was en er tot de toetreding van m'n broer tot het gezin verdomd weinig klassiekers de revue passeerden daar. Het favoriete karaokenummer van m'n schoonzus is What's up?, ik bedoel maar.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Nou moet gezegd worden dat ze toen 11 was en er tot de toetreding van m'n broer tot het gezin verdomd weinig klassiekers de revue passeerden daar. Het favoriete karaokenummer van m'n schoonzus is What's up?, ik bedoel maar.
dan heeft je schoonzus iig smaakquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik kijk alleen de hoogtepunten terug via sbsgemist...of beter gezegd....de dingen waar ik een hoogtepunt van krijgquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Over regilio tuur gesproken
Vanavond allemaal shownieuws kijken want dan gaan ze bekendmaken of hij wel of niet doorgaat bij sterren springen
Ik hoop van...
Oh das waar het kan me geen flikker schelen
Hoe hard ging jij op dat meisje van 13quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk alleen de hoogtepunten terug via sbsgemist...of beter gezegd....de dingen waar ik een hoogtepunt van krijg
tot grote hoogten!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe hard ging jij op dat meisje van 13
dynamiet fotoquote:
Dat dacht ik ook. Bij mij viel de muziek even weg.quote:
Ja en er kwam iets anders tussen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Bij mij viel de muziek even weg.
Echt?quote:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Beste nieuws ooit
Stenders is er ook hoop ik?
Wat loop jij weer chagrijnig te doenquote:
MAG IK OOK EEN PAAR DAGEN IN DE MAANDquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat loop jij weer chagrijnig te doen?
olaquote:
Ben & Jerry'squote:
Cosquote:
nee, heb ik niet gekocht.quote:
U riep?quote:
Toen ik 12 was heb ik ook ooit een rood t-shirt met USSR en een hamer en sikkel gekocht omdat ik het wel een leuk design vond. Mijn ouders vonden het iets minderquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
Dat nieuwsbericht over die hond doet me denken aan dit topic
KLB / T-shirt gekocht, blijkt Stalin erop staan
cool shirtquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
Je woonde toch in oost Groningen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik 12 was heb ik ook ooit een rood t-shirt met USSR en een hamer en sikkel gekocht omdat ik het wel een leuk design vond. Mijn ouders vonden het iets minder.
godsammequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
Noord-Groningen en mijn ouders moesten/moeten niks hebben van communisten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je woonde toch in oost Groningen?
Kun je mijn foto even verwijderen?quote:
je hebt een pandatoequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kun je mijn foto even verwijderen?
Gadverdammequote:
Godverquote:
Achquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik 12 was heb ik ook ooit een rood t-shirt met USSR en een hamer en sikkel gekocht omdat ik het wel een leuk design vond. Mijn ouders vonden het iets minder.
murica!quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
AchIk heb deze all-stars gehad
[ afbeelding ]
ok, deze vond ik grappigtwitter:
Ik vind hem totaal niet grappigquote:
Rihannaquote:
Het Veronica topic is die kant op -> http://forum.fok.nl/topic/1760432quote:
Jow.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het Veronica topic is die kant op -> http://forum.fok.nl/topic/1760432
Mwuah.quote:
yup. dus helaas maar 2 uurquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:24 schreef Zaktabak het volgende:
Maar dit is toch gewoon Open Radio de vrijdageditie?![]()
Radiotechnisch boeit een uur korter voor een vrijdageditie niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. dus helaas maar 2 uurmaar ik hoop wel de items FjS, Mama Appelsap en De Leukste Luisteraar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |