Gelijk terug brengen en je geld terug eisen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Kadooosh het volgende:
Heb ik laatst een t-shirt gekocht bij de C&A kom ik er opeens achter dat Stalin erop staat.
Ik had amper naar dat shirt gekeken en vond het wel leuk... dacht dat er een of andere schipper op stond ofzo.
Wat de fuck verkoopt C&A T-shirts van Stalin?
Whats next sweaters van Hitler?
Klacht: ¤12 verspilt.
Heb hem al gedragen of zal ik hem alsnog proberen terug te brengenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef lelouch het volgende:
[..]
Gelijk terug brengen en je geld terug eisen?
Hoezo ben ik hip dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Brax het volgende:
Lol nice!
Zou mij ook zo kunnen overkomen..
Maar t-shirts bij de C&A? Is C&A Hip?
Als dit het betreffende shirt is dan moet TS terug naar de schoolbanken, iedere janboerelul weet wie die snorremansch isquote:
Wat een téring vet shirtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Kadooosh het volgende:
Lach maar, is het geld toch nog niet helemaal verspilt.
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat SoHo van V&D was?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Kadooosh het volgende:
Lach maar, is het geld toch nog niet helemaal verspilt.
[ link | afbeelding ]
In Rusland kunnen er heul geen boten varen, er ligt alzeit eizquote:
Lol ben jij zo'n jochie die in zo'n super strakke spijkerbroek rond looptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ts heeft maat l en is een bigboy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |