Waarom denk je dat Wilbert ze laat optredenquote:
Wat grappig, dat heeft hij ook aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef themauster het volgende:
Godverdomme rijmelarij van lik me vessie.
Puur toeval.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Wat hebben ze een geluk dat hun nieuwe single vlak voor de 3FM awards uit kwam
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wilbert ze laat optreden
Dat geeft niet, want er is nog wel wat.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar dan zijn de schoenen wel gejat
Godverdomme.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dit (nog) niet eens een kutnummer.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want er is nog wel wat.
Bier tegen m'n schermquote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want er is nog wel wat.
Je komt uit Friesland daar kun je niks aan doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dit (nog) niet eens een kutnummer.
Dan heeft hij een hele goede tweelingbroer.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Againzender het volgende:
Dit is volgens mij zo'n bedrijfsevenement waar Rob Stenders niet komt opdagen
Stenders is er wel. Die aftershow van hem een paar jaar geledenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Againzender het volgende:
Stenders heeft zelfs een award uitgereikt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Againzender het volgende:
die gasten spreken ook in onbegrijpelijke zinnen inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Je komt uit Friesland daar kun je niks aan doen.
Die was episch ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Stenders is er wel. Die aftershow van hem een paar jaar geledenBeter is het nooit geworden.
serieusquote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Stenders is er wel. Die aftershow van hem een paar jaar geledenBeter is het nooit geworden.
samen met Fred mag ik hopen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stenders heeft zelfs een award uitgereikt.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
Spreekt Paul stoel trouwens de intro's in?
Ik denk dat Paul meer humor heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
Spreekt Paul stoel trouwens de intro's in?
Knop TV.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt zo ongemakkelijk te draaien van plaatsvervangende schaamte.
Laat het los, kijk en geniet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
van je af!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik zou de single kopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Laat het los, kijk en geniet.
Dit zou een Bloftekst kunnen zijn.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan dus niet kijken. NPO geeft mij geen toestemming omdat ik fucking Portugal zit.
terijl we die halve staat subsidieerenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan dus niet kijken. NPO geeft mij geen toestemming omdat ik fucking Portugal zit.
Haha.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je even een plugin downloaden voor Chrome om via een proxy te kunnen kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey ouwe baasquote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Gashouder
Awakenings in de Gashouder![]()
Dat wilde ik even kwijt
Gr gr
Heyyy Mansjester.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Gashouder
Awakenings in de Gashouder![]()
Dat wilde ik even kwijt
Gr gr
Hallo alorsquote:
Prima hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo alors
Ik kijk verder niet, zag in één minuut alle inteeltmuziek alweer voorbij komen
Maar ik zal jullie topic verder niet vervuilen, ik ga weer voetbal kijken
Hou vol, hou vast!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Blof gaat rocken. Ik houd mij hart vast.
Want het waait Harder dan ik hebben kan.quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij drinkt bier.quote:
Ik kijk naar Roos op NPO101.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef minthy het volgende:
*staat op de bank mee te brullen in een banaan*
Die heeft bij mij een slotje sinds ik alle aanvullende pakketten de deur uitgegooid hebquote:
gintonic, gintonic, waarbegonikquote:
Haha inderdaadquote:
http://www.101.tv/livequote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heeft bij mij een slotje sinds ik alle aanvullende pakketten de deur uitgegooid heb
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga nuttige dingen met mijn tijd doen dan naar Roos kijken.
Thanks! Ik vergeet gewoon dat ik tegenwoordig een laptop hebquote:
Is het echt zo'n fucking dramaquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De extra treinwagon vertrekt zo.
Je kunt er niet omheen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga nuttige dingen met mijn tijd doen dan naar Roos kijken.
Ik heb niet gekeken, maar me hier prima vermaaktquote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het echt zo'n fucking drama![]()
Ah ben ik niet de enigequote:Op donderdag 10 april 2014 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar me hier prima vermaakt
Twitter liep ervan over hier!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ben ik niet de enige
Zelfs niks gehoord eroverbehalve hier
quote:
yeah, kwaod op alles en iedereenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik heb een vrolijke #ThrowbackThursday met Korn, Metallica, Limp Bizkit, Staind, System of a Down, Rage against the machine etc. etc.....
Terug naar mijn pubertijdwat was ik toch een heerlijk gefrustreerde puber met lang haar en zwarte shirts
Wat een hysterisch vrolijk avondje moet dat zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik heb een vrolijke #ThrowbackThursday met Korn, Metallica, Limp Bizkit, Staind, System of a Down, Rage against the machine etc. etc.....
Terug naar mijn pubertijdwat was ik toch een heerlijk gefrustreerde puber met lang haar en zwarte shirts
Eigenlijk is er weinig veranderdquote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
yeah, kwaod op alles en iedereenFred Siebelink kan dat altijd heel mooi verwoorden
Ik vermaak me heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een hysterisch vrolijk avondje moet dat zijn
Leeftijd maakt niet uit hoor, denk dat je dat je hele leven wel houdtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermaak me heerlijk
Luchtdrummen, weten waarom ik gitaar ging spelen/de muziek in wou, dromen die nooit zijn uitgekomen enzo, heerlijk
Nostalgie(en dat op m'n 29ste
)
zo'n welcome to the jungle vanmiddag, dan ga ik weer helemaal losquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is er weinig veranderd![]()
even afgezien dat ik op de muziek die ik toen luisterde totaaaaaaaaaal niet meer geïnteresseerd ben in de meeste muziek uit die stroming
(zijn wel uitzonderingen hoor).
Ik was toen al vreemd genoeg een vrolijke sociale jongen die niet gepest werd en eigenlijk best geliefd was op school en dat ben ik nog steeds(alleen dan niet meer op school
)
Heerlijk is dat hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n welcome to the jungle vanmiddag, dan ga ik weer helemaal losdan ben ik weer 3VWO
maar de deathmetal dingen van toen, nee, niet meer.
Ja dat je thuis kwam en je vreten op tafel stond, dat je een bijbaantje had van 200 gulden per maand en daar kon je van leven en dan nog bijna elke week stappen...quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit hoor, denk dat je dat je hele leven wel houdt
En mooi toch?!
ik zag je ninja edit wel zuiplapquote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme ik ga zo dronken naar huis. Wat een feest!!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |