Preciesquote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wilde net posten dat de andere zijde ook erg mooi was maar dit zegt genoeg.
Nee.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende: Vinden jullie dat van Braga serieus mooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra leuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Versegeren het volgende:
Als AZ wint, is de KNVB wel even in paniek./
Stellen ze alles een paar dagen uit...nog niks aan het handjequote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Versegeren het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Hebben jullie die foto gezien van Sierd met Costa? Heeft Costa zo'n shirt aan met El Sierd erop en daaronder Ratatatatta
twitter:elsierd twitterde op donderdag 10-04-2014 om 00:24:46Diego Costa showt het nieuwe elSierd Koekoek-Ratatatataa - t-shirt. http://t.co/u6CiICJMsf reageer retweet
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Boer mag dan een beslissen wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Versegeren het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Muto het volgende:
[..]
De Boer mag dan een beslissen wat ze moeten doen.
Zozo Sierd, spiertjes hoor, lijkt Muhammad Ali welquote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op donderdag 10-04-2014 om 00:24:46Diego Costa showt het nieuwe elSierd Koekoek-Ratatatataa - t-shirt. http://t.co/u6CiICJMsf reageer retweet
Dan gaan ze maar mooi op dodenherdenking spelen, doe ik toch niet aanquote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Versegeren het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat een god.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op donderdag 10-04-2014 om 00:24:46Diego Costa showt het nieuwe elSierd Koekoek-Ratatatataa - t-shirt. http://t.co/u6CiICJMsf reageer retweet
Zo he. Doe jij even een gewaagde uitspraak.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar mooi op dodenherdenking spelen, doe ik toch niet aan
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Versegeren het volgende:
Wat een heldquote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
Donderdag 1 mei wordt er gevoetbald in de halve finales van de EL. Zaterdag 3 mei is de laatste speelronde. Voorschriften zeggen dat een club twee dagen rust moet hebben.quote:
Tja, zelfs mijn ouders hebben het niet meegemaakt, waar hebben we het over. We kunnen beter naar de toekomst kijken. De 3e wereldoorlog is dichterbij dan je denkt!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo he. Doe jij even een gewaagde uitspraak.
Elke Nederlandse club moet drie dagen rust hebben tussen de wedstrijden, en als AZ doorgaat moeten ze op 1 mei de volgende wedstrijd spelen en op 3 mei de laatste speelronde van de Eredivisie. Dat mag niet, dus moeten als AZ nu wint alle wedstrijden verplaatst worden.quote:
dan gaan ze gewoon op 5 mei voetballen...snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Donderdag 1 mei wordt er gevoetbald in de halve finales van de EL. Zaterdag 3 mei is de laatste speelronde. Voorschriften zeggen dat een club twee dagen rust moet hebben.
Stijn-legequote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Donderdag 1 mei wordt er gevoetbald in de halve finales van de EL. Zaterdag 3 mei is de laatste speelronde. Voorschriften zeggen dat een club twee dagen rust moet hebben.
Volgende week helaas die kut bekerfinale er tussen door. Wordt net spannend.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat is een feestdag, dat doen ze nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan gaan ze gewoon op 5 mei voetballen...snap het probleem niet zo.
2 dagen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke Nederlandse club moet drie dagen rust hebben tussen de wedstrijden, en als AZ doorgaat moeten ze op 1 mei de volgende wedstrijd spelen en op 3 mei de laatste speelronde van de Eredivisie. Dat mag niet, dus moeten als AZ nu wint alle wedstrijden verplaatst worden.
Oei dat zou wel lastig worden dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Versegeren het volgende:
[..]
En de play offs volgen de donderdag na de laatste speelronde. Waar AZ dus ook aan mee zal doenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een feestdag, dat doen ze nooit.
Az loopt dan gewoon van het veld, waarna ze een reglementaire 3-0 overwinning krijgenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, sorry.quote:
Ja, helemaal kut.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef Versegeren het volgende:
[..]
En de play offs volgen de donderdag na de laatste speelronde. Waar AZ dus ook aan mee zal doen
Al had je gelijk dan nog wat het een nutteloze post, maar sinds wanneer heeft de herdenking enkel betrekking op de tweede wereldoorlog?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, zelfs mijn ouders hebben het niet meegemaakt, waar hebben we het over. We kunnen beter naar de toekomst kijken. De 3e wereldoorlog is dichterbij dan je denkt!
Feyenoord.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
tegen wie moet AZ de laatste speelronde? Misschien is die wedstrijd helemaal niet meer rullevant.
Sinds januari weer. Martens is weg. Ik zou zo 1,2,3 niet iemand durven te noemen die er geschikter voor is.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Viergever eerste aanvoerder bij Az? Daar moet toch wel iemand geschikter voor zijn.
Dan nog moet hij gespeeld worden. Leuke puzzel wel dit trouwens.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
tegen wie moet AZ de laatste speelronde? Misschien is die wedstrijd helemaal niet meer rullevant.
Feyenoord, om de tweede plek dus misschien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Kristian Nigga ipv Elmquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Haal die Jóhannsson er maar uit! Zet Kees Kost er maar in!
Omdat het goed is om de mensen die gevochten hebben voor onze vrijheid te herdenken.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, zelfs mijn ouders hebben het niet meegemaakt, waar hebben we het over. We kunnen beter naar de toekomst kijken. De 3e wereldoorlog is dichterbij dan je denkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef Vasion het volgende:
Over Feyenoord gesproken, mooie club is dat.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esteban. Legt tenminste wat agressie in het spelquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds januari weer. Martens is weg. Ik zou zo 1,2,3 niet iemand durven te noemen die er geschikter voor is.
Ik ook bijna. Hopelijk kickt m'n espresso zo inquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Het is dan ook een vreselijke club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je vraag beantwoordend: Kun je nagaan hoeveel ik ervan weet en wat voor weinig nut die herdenking nog heeftquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al had je gelijk dan nog wat het een nutteloze post, maar sinds wanneer heeft de herdenking enkel betrekking op de tweede wereldoorlog?
Oké ik stop weer. Het kan mij eigenlijk weinig schelen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op je vraag beantwoordend: Kun je nagaan hoeveel ik ervan weet en wat voor weinig nut die herdenking nog heeft
RETTEKETET AZ!!!
Dus omdat jij te kortzichtig bent je in zoiets in te leven/lezen is de herdenking nutteloos?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op je vraag beantwoordend: Kun je nagaan hoeveel ik ervan weet en wat voor weinig nut die herdenking nog heeft
RETTEKETET AZ!!!
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat jij te kortzichtig bent je in zoiets in te leven/lezen is de herdenking nutteloos?
Goede mentaliteit zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik denk dat Esteban ook geen gelukkige keuze is.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Esteban. Legt tenminste wat agressie in het spel
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoeveel staat Basel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Basel-Juve wordt de finale als ze elkaar ontlopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ - Basel en Sevilla - Juve halve finales graag.
quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooralsnog houdt AZ goed stand...hopelijk worden die Portugeesjes straks een beetje zenuwachtig.
Portugeesjes scoren sowieso in de laatste 5 minuten.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooralsnog houdt AZ goed stand...hopelijk worden die Portugeesjes straks een beetje zenuwachtig.
Daarom moet AZ twee keer scoren.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Portugeesjes scoren sowieso in de laatste 5 minuten.
Das mooi om te horen, echter hoop ik dat faber nog even blijft en het faber effect ookquote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
Even tussendoor: Cocu's tumor is goedaardig.
Goed nieuws wel voor die manquote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
Geeneens zo'n gek idee.quote:
Eensquote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat Esteban ook geen gelukkige keuze is.
Ik droeg vandaag een Alcest shirtquote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ - Basel en Sevilla - Juve halve finales graag.
Tot het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Das mooi om te horen, echter hoop ik dat faber nog even blijft en het faber effect ook
Ik heb het net gemist want het was al in de derde minuutquote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik schakel net in, hoor dat er iemand van af is met een dubbele beenbreuk![]()
Was dit zo'n typisch wegkijkmomentje of viel het wel mee?
Botsing tussen 2 Benfica spelers. Viel weinig te zien op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik schakel net in, hoor dat er iemand van af is met een dubbele beenbreuk![]()
Was dit zo'n typisch wegkijkmomentje of viel het wel mee?
Alsof dat te zien is vanuit een hoekquote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
Mensen die hier voor fluiten kennen de spelregels niet. De bal moet in zijn geheel over de lijn zijn, dat was 100% niet zo.
Je ziet zo vaak dat ze een bal uit geven terwijl een deel van de bal nog boven de lijn 'hangt'.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
Mensen die hier voor fluiten kennen de spelregels niet. De bal moet in zijn geheel over de lijn zijn, dat was 100% niet zo.
Gudelj is wel enthousiastquote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Niet dat het aanvoerderschap heel veel toevoegt maar geef het dan aan een speler die zijn team een beetje kan oppeppen in zijn fanatisme, Gudelj of zo.
Viergever heb ik nog nooit persoonlijkheid zien tonen.
Op de camera's was het prima te zien en die staan een heel stuk verder weg dan de grensrechters.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Alsof dat te zien is vanuit een hoek
Klopt. Soms is het natuurlijk ook lastig te zien, maar dit was echt overduidelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je ziet zo vaak dat ze een bal uit geven terwijl een deel van de bal nog boven de lijn 'hangt'.
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet afquote:Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je zult op een verjaardagsfeestje moeten toegeven dat je 6e man.
Dit soort dingen kan je alleen echt goed zien met een camera van boven.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de camera's was het prima te zien en die staan een heel stuk verder weg dan de grensrechters.
Kan ik me ook zo aan ergeren. Als zoiets op de doellijk gebeurt gaan ze het porberen het op 39 manieren te laten zien dat hij toch echt-wel-niet-wel helemaal over de lijn is, en op andere plekken doen ze maar wat.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je ziet zo vaak dat ze een bal uit geven terwijl een deel van de bal nog boven de lijn 'hangt'.
Paulientje is eenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
leuke smiliequote:
Klopt. En uit gewoon ook niet. Dan ben je door.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ had thuis gewoon niet moeten verliezen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
welneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Licht uit, opdoeken die wedstrijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef superniger het volgende:
over en uit voor AZ
Beter stoppen ze met de wedstrijd
Maar weer zo'n pass van Viergever... om vervolgens zijn man helemaal weg te laten lopen bij de assists...quote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gudelj is wel enthousiastEn ook vaak wel ontzettend sterk qua spel, maar ik denk nog iets te onbehouwen er voor.
Gewoon opdoeken dat Nederlands voetbal, of alle europese tickets inleveren.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Als die lui een beetje gas geven zijn ze al nergens meer
Leuk, maar niet hierquote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond laatst een linkje met heel veel van dat soort
Ja, bij voorbaat al.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Versegeren het volgende:
Heeft er iemand gezegd dat AZ kansloos is?
Enige club die de afgelopen 10 jaar vier keer kwartfinale EL haalde!quote:
AZ ons voor lul gezet?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gewoon opdoeken dat Nederlands voetbal, of alle europese tickets inleveren.
Ajax, Az, Psv, Vitesse en Utrecht hebben ons dit jaar weer heerlijk voor lul gezet.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na vanavond liggen de Italianen er ook uit.
Normaal gesproken niet hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Na vanavond liggen de Italianen er ook uit.
PSV topic is ergens anders hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Djnormandy het volgende:
Knullig balverlies overal en ook totaal niet laten zien dat je uberhaupt iets wil.
Van feyenoord verwachtte je al een beetje dat het niks werdquote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax, Az, Psv, Vitesse en Utrecht hebben ons dit jaar weer heerlijk voor lul gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Kwartfinale EL, echt iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Enige club die de afgelopen 10 jaar vier keer kwartfinale EL haalde!
voor=achterquote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had hier nu al 5-0 voor gestaan.
Zulke fouten maakt hij wel vaker.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar weer zo'n pass van Viergever... om vervolgens zijn man helemaal weg te laten lopen bij de assists...
Naja. Gelukkig kijk ik tegen een rustgevende roze achtergrond aan.
Voor een simpel kaasclubje wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kwart finale EL, echt iets om trots op te zijn
Juve gaat wel lekker, niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede grap natuurlijk.quote:
Ga jij je nou maar schamen dat 'jou' club is uitgeschakeld door Galatasarayquote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wel positieverbeteringquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Sulejmani zeult nog steeds 15 kilo overgewicht mee
*jouwquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar schamen dat 'jou' club is uitgeschakeld door Galatasaray
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]1: AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5:PSV
AFCA
Qui audet adipiscitur
Kun je mensen die op hem reageren geen ban geven. Hij is gewoon een trol.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax en Az hebben gewoon een goed seizoen gehad in Europa. De rest wel was dramatisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm ja. Ok valt nog mee, maar ook absoluut niet goed laten zien. Deze wedstrijden tegen Benfica is toch wel weer beschamend.quote:
Zo.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]Iets met 10-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die haakjes hielpen niet meequote:
Drama. In zoverre je ze iets kwalijk kunt nemen in deze fase van het seizoenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke fouten maakt hij wel vaker.Maar hij is niet de enige die belabberd is.
Hehe.
Beerens.
De wedstrijd duurt nog 45 minuten hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm ja. Ok valt nog mee, maar ook absoluut niet goed laten zien. Deze wedstrijden tegen Benfica is toch wel weer beschamend.
Daar schaam ik me wel voor idd, dont worry.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
AZ heeft gewoon te veel wedstrijden gespeeld dit seizoen. Ik denk dat het team gewoon een beetje "op" is.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm ja. Ok valt nog mee, maar ook absoluut niet goed laten zien. Deze wedstrijden tegen Benfica is toch wel weer beschamend.
Ajax een goed seizoen gehad in Europaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax en Az hebben gewoon een goed seizoen gehad in Europa. De rest wel was dramatisch.
Wat lul je nou toch man. Het is toch niet meer dan logisch dat AZ verliest van Benfica. Wat verwacht je dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ook een 100 % fit AZ had het afgelegd tegen dit Benficaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon te veel wedstrijden gespeeld dit seizoen. Ik denk dat het team gewoon een beetje "op" is.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
Fuck. Ik gun het die jongens zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind ik wel, PSV en Feyenoord lukt het niet. Ajax komt nadat ze de CL in de groepsfase uitgeknikkerd zijn ook niet tot groepsfase EL.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kwartfinale EL, echt iets om trots op te zijn
Zeg ik dat Az moet winnen dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat lul je nou toch man. Het is toch niet meer dan logisch dat AZ verliest van Benfica. Wat verwacht je dan.
Sparta doet al jaren aan matchfixingquote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was 2, 3 jaar geleden anon
Toen met Johan VoskampOf hoe die ook alweer heet.
Tegen dit Benfica wel, maar misschien hadden ze thuis wel gelijk gehouden of gescoord. Maar zo blijven we aan de gang gaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een 100 % fit AZ had het afgelegd tegen dit Benfica
Maar dan spring ik onder de douchequote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De ondergrens doorzakkende grappen mogen wel even wachten tot de rust.
Thuis hadden ze sowieso moeten scoren .quote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen dit Benfica wel, maar misschien hadden ze thuis wel gelijk gehouden of gescoord. Maar zo blijven we aan de gang gaan.
CL waren ze bijna door, en EL was inderdaad dramatisch. Al met al gewoon standaard seizoen voor een Nederlandse club.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax een goed seizoen gehad in Europa![]()
Dan wel je wel heel erg blind.
CL uitgevlogen zonder veel bijzonders. EL keihard vernedert door een Oostenrijkse clubje.
26 miljoen tegenover 98 miljoen begroting... ik vind het niet beschamend om dan te verliezenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Slachtoffer van het eigen succes. Uiteindelijk sta je met een beetje pech met lege handen... Al blijft het knap wat ze nu al hebben gepresteerd als je het relativeertquote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon te veel wedstrijden gespeeld dit seizoen. Ik denk dat het team gewoon een beetje "op" is.
HMF=GODquote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat je nog beter op Hmf in kunt gaan dan op bianconeri
Ze mogen niet promoveren van Excelsior.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sparta doet al jaren aan matchfixing
En dan nog 3 of 4 goals moeten slikken...quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Vasion het volgende:
Zo in de tweede helft vol op de aanval AZ!
Steeds meer mensen zien het licht.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom hebben veel mensen tegenwoordig ADO in hun UI?
Wouter Gudde is de baas van Rotterdamquote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze mogen niet promoveren van Excelsior.
Liever eervol ten onder gaan en alles of niets.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan nog 3 of 4 goals moeten slikken...
ADO wint weer dus zijn mensen weer fanquote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Haha, jij bent echt grappig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Iniesta8 het volgende:
Alle nederlandse clubs uitsluiten behalve PSV !
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
ADO wint weer dus zijn mensen weer fan
Veel meelopers zou GGMM zeggenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Support your localquote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ADO heeft successuporters dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
CL verdienden ze niets. EL was een schande.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
CL waren ze bijna door, en EL was inderdaad dramatisch. Al met al gewoon standaard seizoen voor een Nederlandse club.
Ze zijn door dat is voldoende voor Benfica. Achterover hangen en niet te veel energie verspillen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Thuis hadden ze sowieso moeten scoren .
Maar Benfica vind het ook allemaal wel best heb ik het idee
En dat met dit team, dat is niet gek. Hopelijk halen ze de play-offs.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slachtoffer van het eigen succes. Uiteindelijk sta je met een beetje pech met lege handen... Al blijft het knap wat ze nu al hebben gepresteerd als je het relativeert
Retteketet
Ik zeg toch ook niet is dat het beschamend is te verliezen?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
26 miljoen tegenover 98 miljoen begroting... ik vind het niet beschamend om dan te verliezen
Dat zijn mensen die zich graag associëren met succesquote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jimmy Lafavequote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen on the road wordt ook gewoon kutmuziek.
Inderdaad, vieze gloryhunter die LR.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja want wat ik zeg klopt zeker nietquote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat je nog beter op Hmf in kunt gaan dan op bianconeri
Mooi. Kom je ook kijken in het supportershome zondag?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
ADO heeft successuporters dus.
Ik ben spontaan ADO fan nu.
Waar blijven de Willem 2 uien. Worden kampioen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die zich graag associëren met succes
Willen ook liever kampioen worden dan de EL winnenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn door dat is voldoende voor Benfica. Achterover hangen en niet te veel energie verspillen.
[..]
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Mansjester het volgende:
Mexicano kijkt nu stiekem naar de 3Fm Awards
Play-offs zijn al binnen. Gat is 9 punten met Ado (Doelsaldo meegenomen) met nog 3 wedstrijden te spelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn door dat is voldoende voor ze. Achterover hangen en niet te veel energie verspillen.
[..]
En dat met dit team, dat is niet gek. Hopelijk halen ze de play-offs.
Met hart en ziel. Ajaxquote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooi. Kom je ook kijken in het supportershome zondag?
Goeie post.quote:
omdat jij een baas bentquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie post.
Waar heb ik dit aan verdiend?
Was geen grap loco mexicano.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt grappig.
Dan krijgt ze eenban hequote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Anonymousz, wanneer post je nou eens je tieten
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Anonymousz, wanneer post je nou eens je tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |