dat soberso, jij hebt toch geen ballen?quote:
Nou ja dat waxen he? en zoek eens een plaatje johquote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[s]
[..]
dat soberso, jij hebt toch geen ballen?
donequote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat waxen he? en zoek eens een plaatje joh
Watjes zijn het, allemaal.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ballen waxen schijnt heel pijnlijk te zijn. Al hebben mannen natuurlijk wel een heel lage pijngrens
Deze post is ook notebaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ballen waxen schijnt heel pijnlijk te zijn. Al hebben mannen natuurlijk wel een heel lage pijngrens
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken dus terecht.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken dus terecht.
Niet zo vuig doen met die gare grijze greppel van je.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik huil niet man, ik kijk heel kwaad juist. Ziedend!
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik huil niet man, ik kijk heel kwaad juist. Ziedend!
Drie eierenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg mijn eten niet op. Helemaal 3 eieren naar binnen gepropt omdat specularium zei dat ik slecht at, en nu past de groente er niet meer bij :|{
Bij de rest in mijn buik.quote:
Ja had ik moeten doen, gewoon niks meer eten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
En hoezo trek je je iets aan van wat hij zegtIk zou juist het tegenovergestelde doen.
Lekker vette happen eten natuurlijk! Of niks kan ook, scheelt wel tijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja had ik moeten doen, gewoon niks meer eten.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
lekker slim ook. Eet dan eerst je groente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jezus we zijn niet allemaal zo'n groot licht als jij.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
lekker slim ook. Eet dan eerst je groente.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Helemaal 3 eieren naar binnen gepropt, en nu past de groente er niet meer bij :|{
Helder licht.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jezus we zijn niet allemaal zo'n groot licht als jij.
Welk niveau?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik ga voetballen kijken zo, dat is meer mijn niveau.
Niveau, waar je niet geletterd voor hoeft te zijn.quote:
Was het maar zo een feestquote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Tem het volgende:
Loverboys bij Zembla, iets waar Corrie veel ervaring mee heeft.
Er is ook een gifje toch, van Johan bij Koffietijd?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
Was een mp4 van Koffietijd he?
Voor daar weer commentaar op komt.
Hij moest over zijn jasjes praten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Tem het volgende:
Iets afzeiken terwijl je zelf bij Koffietijd zit
Ik heb wel deze.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Er is ook een gifje toch, van Johan bij Koffietijd?
Not interesting.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
Dat is ook gewoon prima natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
OK nu ben ik echt weg, krassend.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
beetje naar je piemol kijken....quote:
Heb ik je volle aandachtquote:
owwwquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Tem het volgende:
Iets afzeiken terwijl je zelf bij Koffietijd zit
staat 2 nul voor met nog een kwartiertje...quote:
Eigenlijk 3-0 he?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
staat 2 nul voor met nog een kwartiertje...
geen idee, ik zat vakantieliefdes te kijkenquote:
Homoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen idee, ik zat vakantieliefdes te kijken
Sjeempie, ga jij ook al gemeen doenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Sjeempie, ga jij ook al gemeen doen
Vooruit dan maarquote:
'interracialgifs'quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
Waar had je op gegoogled dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond bij Google.
Ben jij een racist ofzo?
Oja lijkt wel op mij inderdaad.quote:
Lachen tijdens de seks?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn huisgenoot is aan het seksen en daarbij lacht hij de hele tijd heel irritant. Ik wilde eens vroeg gaan slapen.
Ja ik vraag me ook af waar hij steeds om lacht. Maar wil het eigenlijk toch niet weten.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lachen tijdens de seks?
Lijkt me een afknapper.
Is ie wel knap dan of ook niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af waar hij steeds om lacht. Maar wil het eigenlijk toch niet weten.
Mwoah, hangt er een beetje vanaf wanneer.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lachen tijdens de seks?
Lijkt me een afknapper.
Laatst zei een gozer toen ik dat deed: "Oh lekker, beetje houvast".quote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Als hij gaat lachen als je je shirt uit doet is het minder natuurlijk.
Tegenwoordig ben je met één zwiep uit je panterjas.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik hield mijn shirt daarom altijd maar aan.
Dat had je bij die meet ook wel kunnen doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Sinds ik op kantoor werk en niet meer de actieve student ben is er ook 10 kilo bij, maar de bedpartners worden er niet bepaald lelijker op, dus ik heb me er maar bij neergelegd dat 't niet zoveel uitmaakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Daar zit een shirt onder he?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je met één zwiep uit je panterjas.
Was het veels te koud voor man!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had je bij die meet ook wel kunnen doen.
Waren we nog bijna weggestuurd ook.
Ach sommige mannen vallen zeker op chubbyquote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds ik op kantoor werk en niet meer de actieve student ben is er ook 10 kilo bij, maar de bedpartners worden er niet bepaald lelijker op, dus ik heb me er maar bij neergelegd dat 't niet zoveel uitmaakt.
Noem je me nou chubby?!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Ach sommige mannen vallen zeker op chubbyEn je hebt tenminste bedpartners!
Allemaal vooroordelen, gebaseerd op onwaarheden.quote:
Laat ik het nuanceren: mannen houden wel van iets vollerquote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal vooroordelen, gebaseerd op onwaarheden.
Niet mijn type maar volgens mij doet hij het wel goed bij de vrouwen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ie wel knap dan of ook niet?
Gaat het over de piratenpartij?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ancilla bij P&W.
Even mijn broek uittrekken.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst zei een gozer toen ik dat deed: "Oh lekker, beetje houvast".
Dat was ook ernstig.
Over downloaden, maar ik luister niet echt.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat het over de piratenpartij?
Typen, kijken en nog wat doen, lijkt me lastigquote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over downloaden, maar ik luister niet echt.
Ook niet relevant.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over downloaden, maar ik luister niet echt.
Upload het dan opnieuw, prutser.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik ga niet inschakelen denk ik.
Pfff heb nog steeds die sneeuw UI zie ik![]()
Nou nu is het gefixt.quote:
Stukje van een plaatje uit een pink floyd album. Als ik een andere UI zou nemen zou ik mezelf niet meer herkennen enzo dus daarom hou ik deze maar.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Wat is het eigenlijk?
Een roos in Corrie d'r hol?
Een uil in Corrie d'r hol.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Wat is het eigenlijk?
Wat is toch die fixatie met mijn hol?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Wat is het eigenlijk?
Ik wel. Fapperdefapfap.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik ga niet inschakelen denk ik.
Pfff heb nog steeds die sneeuw UI zie ik![]()
Mocht je niet meedoen?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben toch maar gaan zeuren
Kan ik nu gaan slapen.
/welterusten, dagboek
Zelfs voor 200 euro zou ik niet meedoen.quote:
En 300?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfs voor 200 euro zou ik niet meedoen.
en 9000?quote:
Hm denk het ook niet.quote:
Alsof iemand dat zou betalenquote:
De twijfel begint....quote:
Als je nou had gepost 'voor niks' had ik weer een hilarische gif kunnen posten maar helaas.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee ik heb geen seks voor geld. Zo'n armoedzaaier ben ik ook weer niet.
Was je er wel bij tijdens het invullen van de papieren?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Gezeik met dat ongeluk, heb dinsdag die envelop in de bus gegooit, morgen eens langs die garage fietsen of die auto van die meneer er nog staat en alles
Hier staat DWDD herhaling aan op de achtergrond, zit Paul weer interessant te doen over klassieke muziek met zijn volgescheten luier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat pijltjesgooien toch dodelijk vervelend.
ja dat welquote:Op donderdag 10 april 2014 23:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Was je er wel bij tijdens het invullen van de papieren?
Zoek je veel naar dat soort vacature's of hang je wel eens rond op sites als LOI/NHA en dergelijke?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:06 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom krijg ik op FOK! reclame voor een school voor logistiek medewerker ?
Dat lijkt me te ver gezocht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef arjan1112 het volgende:
waarschijnlijk omdat ik de laatste paar dagen op websites van brommobiel fabrieken, importeurs en winkels rondhang ?
Laatst was ik uitgelogged en het ziet er dan best raar uit opeens. Zeker omdat ik ook wat dingen heb aangepast met CSS.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook lekker add-free![]()
Volgende maand weer dokken voor FOK!
Heb je een nieuwe paddestoel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef Uccie het volgende:
Ik denk...wat een raar gesprek in de SC, zit ik in feedback![]()
Vannacht slapen in mijn nieuwe bedje
Nee ik woon nog steeds op hetzelfde adres.quote:
Nou echt ontzettend fijn voor je.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst was ik uitgelogged en het ziet er dan best raar uit opeens. Zeker omdat ik ook wat dingen heb aangepast met CSS.
Je bent zelf fijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou echt ontzettend fijn voor je.
O.a. en de banner bovenaan is weg (niet de reclame maar die andere) en nog wat dingetjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef Specularium het volgende:
CSS, zeker dat je eigen posts gekleurd zijn zodat je anders vergeet wie je bent?
Daar heb je geen abo voor nodig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef Specularium het volgende:
CSS, zeker dat je eigen posts gekleurd zijn zodat je anders vergeet wie je bent?
Nieuw bed, ritueel feestje. Inwijden en zo. Lattenbodem stuk maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef Uccie het volgende:
Ik denk...wat een raar gesprek in de SC, zit ik in feedback![]()
Vannacht slapen in mijn nieuwe bedje
Zit hij niet nog in je fiets?quote:
Sta je in Rotterdam? Gewoon ff om je heen vragen of er iemand een betonschaar bij zich heeft..quote:
Hihaho. Als ik mijn sleutel kwijt ben zit hij meestal nog in mijn fiets of in de deur.quote:
Ook geen reservesleutel dus?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
Zit niet in de fiets en heb het hele huis al op z'n kop gegooid. Irritant. Dat wordt met de slijptol aan de slag ben ik bang.
Ja, waarschijnlijk wel. En nu zit ze bij d'r zus met een bak thee in d'r hol.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien zit ie wel in Corrie d'r hol.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien zit ie wel in Corrie d'r hol.
Ja kijk, dit is dus gelijk weer niet grappig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien heeft je baby de sleutel ingeslikt
Was geen grap, je moest eens weten wat er op de spoed allemaal langskomt aan kinderen die de raarste dingen hebben opgegetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja kijk, dit is dus gelijk weer niet grappig.
Zijn die 1 week oud?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was geen grap, je moest eens weten wat er op de spoed allemaal langskomt aan kinderen die de raarste dingen hebben opgegeten
Gewoon een nieuwe fiets kopen. Is een stuk minder werk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
Zit niet in de fiets en heb het hele huis al op z'n kop gegooid. Irritant. Dat wordt met de slijptol aan de slag ben ik bang.
Heb je gerookt?quote:
Wat is er aan de hand?quote:
Nou als het pas sinds vandaag is gaat het morgen vast weer beter. Iedereen heeft wel eens zo`n dag.quote:
Ja dat zal wel zo zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou als het pas sinds vandaag is gaat het morgen vast weer beter. Iedereen heeft wel eens zo`n dag.
Gewoon wat leuks gaan doen en vroeg naar bedje.quote:
Ja ik was van plan om een stukje hardlopen te doen, maar niet echt zin meer in. Dan maar boksen of zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon wat leuks gaan doen en vroeg naar bedje.
Goed idee ja, even die endorfines laten vrijkomen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik was van plan om een stukje hardlopen te doen, maar niet echt zin meer in. Dan maar boksen of zo.
Cookie doughquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon 8 kilo B&J in je giechel douwen.
Nee dat werkt voor mij niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon 8 kilo B&J in je giechel douwen.
Dat ga ik inderdaad morgen doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe fiets kopen. Is een stuk minder werk.
Ligt aan je slot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe fiets kopen. Is een stuk minder werk.
Vlaams heet datquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
Echt Belgisch, hebben wakker gemaakt.
Durfde je niet gewoon aan te kloppen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:09 schreef Tem het volgende:
Ik heb wel eens een briefje bij de buren door de deur gedaan dat seks inderdaad erg fijn is maar een goede nachtrust ook.
Geen zin in. Was de volgende ochtend en ik ga niet 's nacht bij iemand buiten staan aanbellen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Durfde je niet gewoon aan te kloppen?
Kun je niet lezen ofzo?quote:
Snap ik wel ja, nog een reactie gehad?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen zin in. Was de volgende ochtend en ik ga niet 's nacht bij iemand buiten staan aanbellen.
Nee, wel minder herrie. Maarja ben nu toch verhuisd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, nog een reactie gehad?
Nee was een briefje van mijn huisgenoot hequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat staat er bovenaan dan?
Hey Marianne? Stuur je dan een briefje naar jezelf?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:
Oh ik zat andersom te lezen, Marianne.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee was een briefje van mijn huisgenoot he
Vaatstra zeker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kende iemand die heette ook Marianne.
Wat denk jij dan dombo, binnen 10 minuten is het veranderd of zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, ik zie je net klagen in de UtopiaSC.
Toch geen vrouwenproblemen he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dombo, binnen 10 minuten is het veranderd of zo
Natuurlijk niet, daarom ga ik ook niet uitgebreid mijn gevoelens hier bespreken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch geen vrouwenproblemen he?
Dat de FB chat het niet doet ofzo.
Verstandig. Meestal toch weinig empathie te bekennen hier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daarom ga ik ook niet uitgebreid mijn gevoelens hier bespreken.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verstandig. Meestal toch weinig empathie te bekennen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specularium leest in Utopia.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, ik zie je net klagen in de UtopiaSC.
Dat zou er nog eens bij moeten komen, dat zou helemaal raar zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik loop er dan ook niet op te haten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daarom ga ik ook niet uitgebreid mijn gevoelens hier bespreken.
Ik moest lachen, met je hoofd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen, dat zou helemaal raar zijn.
Met je hoofd zei zequote:
krijg ik nu een sticker?quote:
Ze zouden kutlul eens een flesje tegen zijn kop moeten slaan zodat ie weet waar de fuck ie eigenlijk mee bezig is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-overweegt-aangifte/
Ik vond het zo raar dat er tijdens de uitzending niks over werd gezegd, echt een idiote actie.
Ja inderdaad, kijken of hij dan nog zo dom zit te lachen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zouden kutlul eens een flesje tegen zijn kop moeten slaan zodat ie weet waar de fuck ie eigenlijk mee bezig is.
Heh, mijn vader doet vrijwilligerswerk voor de zonnebloem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-overweegt-aangifte/
Ik vond het zo raar dat er tijdens de uitzending niks over werd gezegd, echt een idiote actie.
Reken maar van Jazz.quote:
Wat lief.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Heh, mijn vader doet vrijwilligerswerk voor de zonnebloem.
Die koe schoot gewoon terug.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, net als die eikel herman brood die uit een rijdende trein schoot op een koe
Wat gebeurt er precies? Beetje klein.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Mijn foto van de dag. #suicideselfie.
[ afbeelding ]
De weg werd afgezet om die suicidale man dus deze mensen zaten uren vast, zie hier het resultaat.quote:Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat gebeurt er precies? Beetje klein.
Oh, wtf.quote:Op zondag 13 april 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De weg werd afgezet om die suicidale man dus deze mensen zaten uren vast, zie hier het resultaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2014 19:25:23 ]
Zal speciaal voor jou een picca nemen, moment.quote:Op zondag 13 april 2014 20:04 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wat Njonjo vandaag voor een outfit heeft.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:25 schreef Tem het volgende:
Zo, fietsslot probleem opgelost.Ah dus toch geen nieuwe fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel het mee om door te krijgen? Mijn broer is daar wel eens een middag mee bezig geweest ooit.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Met die slijptol was het in 15 seconden klaar. De fiets die ik wilde hadden ze weer eens niet op voorraad.quote:Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus toch geen nieuwe fiets.
Viel het mee om door te krijgen? Mijn broer is daar wel eens een middag mee bezig geweest ooit.
Oh is dat zo makkelijk? Was gewoon zo'n ringslot dan?quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Met die slijptol was het in 15 seconden klaar. De fiets die ik wilde hadden ze weer eens niet op voorraad.
Axa slot. Zo'n kettingslot heb ik ook al eens met een slijptol opengemaakt. 20 seconden.quote:Op zondag 13 april 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is dat zo makkelijk? Was gewoon zo'n ringslot dan?
Stoute boi.quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Axa slot. Zo'n kettingslot heb ik ook al eens met een slijptol opengemaakt. 20 seconden.
Sowieso raar dat je een slot hebt dat zwaarder is dan de hele fiets.quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef Tem het volgende:
Ja, met zo'n betonschaar werkt dat niet altijd.
Was ook duurder dan mijn fietsquote:Op zondag 13 april 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso raar dat je een slot hebt dat zwaarder is dan de hele fiets.
Omdat ik het zeg.quote:
Volgens mij had jij het toegezegd.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jou een picca nemen, moment.
Wat cool, een bakfiets. Ik had dat motorslot toen op ibood hunt gekocht, was een goeie aanbieding.quote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef Tem het volgende:
Ik ga een bakfiets kopen, dus daar zal ook wel zo'n debiel groot slot op moeten.
Was een grap eigenlijk. Foto is een beetje raar geworden want ik zit in de treinquote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had jij het toegezegd.
[..]
Ja, maar ik ga niet zo vaak naar mijn ouders. Eens in de 2-3 mnd meestal.quote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef Tem het volgende:
Ga je eigenlijk altijd over Rotterdam met de internationale trein naar Brussel?
Zo danquote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had jij het toegezegd.
[..]
Met haar vuige afwezigheid.quote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef Tem het volgende:
Zodadelijk gaat die trein in Corrie d'r hol. Niet dat je denkt dat het een tunnel is.
Ik had diezelfde trein vaak richting Schiphol toen ik in Amsterdam werkte. En ga daar ook mee als ik naar een concert in Antwerpen of Brussel ga.quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet zo vaak naar mijn ouders. Eens in de 2-3 mnd meestal.
Oja okee, ja nu rijdt hij niet meer tot amsterdam, terminus is den haag hs. Wel fijn dat hij weer terug is na dat fyra faalverhaal.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had diezelfde trein vaak richting Schiphol toen ik in Amsterdam werkte. En ga daar ook mee als ik naar een concert in Antwerpen of Brussel ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |