dat soberso, jij hebt toch geen ballen?quote:
Nou ja dat waxen he? en zoek eens een plaatje johquote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[s]
[..]
dat soberso, jij hebt toch geen ballen?
donequote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat waxen he? en zoek eens een plaatje joh
Watjes zijn het, allemaal.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ballen waxen schijnt heel pijnlijk te zijn. Al hebben mannen natuurlijk wel een heel lage pijngrens
Deze post is ook notebaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ballen waxen schijnt heel pijnlijk te zijn. Al hebben mannen natuurlijk wel een heel lage pijngrens
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken dus terecht.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken dus terecht.
Niet zo vuig doen met die gare grijze greppel van je.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik huil niet man, ik kijk heel kwaad juist. Ziedend!
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik huil niet man, ik kijk heel kwaad juist. Ziedend!
Drie eierenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg mijn eten niet op. Helemaal 3 eieren naar binnen gepropt omdat specularium zei dat ik slecht at, en nu past de groente er niet meer bij :|{
Bij de rest in mijn buik.quote:
Ja had ik moeten doen, gewoon niks meer eten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
En hoezo trek je je iets aan van wat hij zegtIk zou juist het tegenovergestelde doen.
Lekker vette happen eten natuurlijk! Of niks kan ook, scheelt wel tijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja had ik moeten doen, gewoon niks meer eten.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
lekker slim ook. Eet dan eerst je groente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jezus we zijn niet allemaal zo'n groot licht als jij.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
lekker slim ook. Eet dan eerst je groente.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Helemaal 3 eieren naar binnen gepropt, en nu past de groente er niet meer bij :|{
Helder licht.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jezus we zijn niet allemaal zo'n groot licht als jij.
Welk niveau?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik ga voetballen kijken zo, dat is meer mijn niveau.
Niveau, waar je niet geletterd voor hoeft te zijn.quote:
Was het maar zo een feestquote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Tem het volgende:
Loverboys bij Zembla, iets waar Corrie veel ervaring mee heeft.
Er is ook een gifje toch, van Johan bij Koffietijd?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
Was een mp4 van Koffietijd he?
Voor daar weer commentaar op komt.
Hij moest over zijn jasjes praten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Tem het volgende:
Iets afzeiken terwijl je zelf bij Koffietijd zit
Ik heb wel deze.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Er is ook een gifje toch, van Johan bij Koffietijd?
Not interesting.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
Dat is ook gewoon prima natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
OK nu ben ik echt weg, krassend.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
beetje naar je piemol kijken....quote:
Heb ik je volle aandachtquote:
owwwquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Tem het volgende:
Iets afzeiken terwijl je zelf bij Koffietijd zit
staat 2 nul voor met nog een kwartiertje...quote:
Eigenlijk 3-0 he?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
staat 2 nul voor met nog een kwartiertje...
geen idee, ik zat vakantieliefdes te kijkenquote:
Homoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen idee, ik zat vakantieliefdes te kijken
Sjeempie, ga jij ook al gemeen doenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Sjeempie, ga jij ook al gemeen doen
Vooruit dan maarquote:
'interracialgifs'quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
Waar had je op gegoogled dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond bij Google.
Ben jij een racist ofzo?
Oja lijkt wel op mij inderdaad.quote:
Lachen tijdens de seks?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn huisgenoot is aan het seksen en daarbij lacht hij de hele tijd heel irritant. Ik wilde eens vroeg gaan slapen.
Ja ik vraag me ook af waar hij steeds om lacht. Maar wil het eigenlijk toch niet weten.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lachen tijdens de seks?
Lijkt me een afknapper.
Is ie wel knap dan of ook niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af waar hij steeds om lacht. Maar wil het eigenlijk toch niet weten.
Mwoah, hangt er een beetje vanaf wanneer.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lachen tijdens de seks?
Lijkt me een afknapper.
Laatst zei een gozer toen ik dat deed: "Oh lekker, beetje houvast".quote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Als hij gaat lachen als je je shirt uit doet is het minder natuurlijk.
Tegenwoordig ben je met één zwiep uit je panterjas.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik hield mijn shirt daarom altijd maar aan.
Dat had je bij die meet ook wel kunnen doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Sinds ik op kantoor werk en niet meer de actieve student ben is er ook 10 kilo bij, maar de bedpartners worden er niet bepaald lelijker op, dus ik heb me er maar bij neergelegd dat 't niet zoveel uitmaakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Daar zit een shirt onder he?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je met één zwiep uit je panterjas.
Was het veels te koud voor man!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had je bij die meet ook wel kunnen doen.
Waren we nog bijna weggestuurd ook.
Ach sommige mannen vallen zeker op chubbyquote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds ik op kantoor werk en niet meer de actieve student ben is er ook 10 kilo bij, maar de bedpartners worden er niet bepaald lelijker op, dus ik heb me er maar bij neergelegd dat 't niet zoveel uitmaakt.
Noem je me nou chubby?!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Ach sommige mannen vallen zeker op chubbyEn je hebt tenminste bedpartners!
Allemaal vooroordelen, gebaseerd op onwaarheden.quote:
Laat ik het nuanceren: mannen houden wel van iets vollerquote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal vooroordelen, gebaseerd op onwaarheden.
Niet mijn type maar volgens mij doet hij het wel goed bij de vrouwen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ie wel knap dan of ook niet?
Gaat het over de piratenpartij?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ancilla bij P&W.
Even mijn broek uittrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |