Valt mee. Scheermesjes koop ik altijd daar elke maand, waspoeder ben ik nodig, hemdje wou ik ook al hebben, mango drinken wist ik van te voren, parfum ook. Alleen rokje, chocolade en aanstekers impulsief gekochtquote:Op woensdag 23 april 2014 18:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]laat me raden, je ging slechts voor het bestek en de rest was impulsief ingekocht.
Ik heb letterlijk nog nooit iets in de action gekocht zonder dat ik ook andere producten koop die ik totaal niet nodig had. 't is gewoon te goedkoop en bijna al hun producten komen wel van pas, vroeg of laat.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee. Scheermesjes koop ik altijd daar elke maand, waspoeder ben ik nodig, hemdje wou ik ook al hebben, mango drinken wist ik van te voren, parfum ook. Alleen rokje, chocolade en aanstekers impulsief gekocht
Dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit iets in de action gekocht zonder dat ik ook andere producten koop die ik totaal niet nodig had. 't is gewoon te goedkoop en bijna al hun producten komen wel van pas, vroeg of laat.
Net open, en op sommige dagen en tijden is het gewoon drukquote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef essnhills het volgende:
Gister eens langs geweest bij de nieuwe Action in Delft. Mooi grote winkel. Maar wat een drukte![]()
Ben ik niet gewend![]()
Is het in steden in de action altijd zo druk of komt het doordat ie net open is?
Is te hopen dat het rustiger gaat wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Net open, en op sommige dagen en tijden is het gewoon druk
Ja ik heb 1 klein groen dingetje wat er nu uitsteekt. Dus van de 5 of 6 zaadjes is er 1 maar opgekomenquote:Op maandag 28 april 2014 09:59 schreef AnnaStesia het volgende:
Iemand al een beetje resultaat met de vleesetende plantjes?
Mmm...ik heb nog niks,heb ook het rerserve zakje zaad erin gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 10:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 klein groen dingetje wat er nu uitsteekt. Dus van de 5 of 6 zaadjes is er 1 maar opgekomen
Ik heb die verpakking voor hortensia's staan. Dit staat op de verpakking:quote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef rac het volgende:
Wie heeft hier toevallig Action plantenvoeding ( voor potplanten , kamerplanten of balkon planten ) gekocht , en kan me vertellen wat er op het label staat .
Of een foto van het label plaatsen , ik wil graag weten of er sporen in zitten van ijzer ( Fe ) en wat wat de N (stikstof ) P( fosfor K(kalium ) verhouding is. Kan hier over niets via google vinden.
quote:Gewaarborgde samenstelling:
Organische meststof NPK 4-3-3
4% stikstof totaal (N), afkomstig uit kippenmest
3% fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
3% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water
65% organische stof afkomstig uit kippenmest
Dit product bevat mest (categorie 2).
Dank je voor je snelle reactiequote:Op maandag 28 april 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die verpakking voor hortensia's staan. Dit staat op de verpakking:
[..]
Je moet het dan ook niet puur gebruiken , maar aan de verhouding houden , die op de fles staatquote:Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb thuis zo'n fles voor kamerplanten staan. Zal eens kijken of ik er straks aan denk om een foto te maken. Maar het helpt in elk geval niet, ook die kamerplant heeft het niet overleefd
Nee, ik denk dat kamerplanten liefde nodig hebben die ze van mij niet krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 13:46 schreef rac het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet puur gebruiken , maar aan de verhouding houden , die op de fles staat
Tja , daar kan ik niets tegen inbrengen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat kamerplanten liefde nodig hebben die ze van mij niet krijgen
liefdevolle verwaarlozingquote:Op maandag 28 april 2014 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat kamerplanten liefde nodig hebben die ze van mij niet krijgen
de rode of de gele dop?quote:Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef rac het volgende:
[..]
Dank je voor je snelle reactie
helaas niet wat ik bedoel , ik bedoel de vloeibare variant.
Die speciaal voor kamerplanten , balkonplanten is .
Zijn er meerdere types vloeibare plantenvoeding te koop bij de action ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:18 schreef loecje het volgende:
[..]
liefdevolle verwaarlozing
[..]
de rode of de gele dop?
ik kan straks ff kijken of het etiket nog leesbaar is (al zit er inmiddels percolaat in ipv action plantenvoeding)
edit: sneller gevonden dan ik dacht
rode dop, NPK 7-4-6
7% Stikstof totaal (N) waarvan:
1,75% nitraatstikstof
1,75% ammoniumstikstof
3,5 % ureumstikstof
4% wateroplosbaar fosfaat (P2O5)
6% wateroplosbaar kalium (K2O)
er staat niets over sporenelementen
Ja precies, of een rol vuilniszakken en een rol ducttapequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef loecje het volgende:
neem je voor de zekerheid even zo'n schilder afdekfolie mee.
En vuilniszakken en van dat grijze tape. Ik heb een keer met een lekke tent op Pinkpop gestaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef loecje het volgende:
neem je voor de zekerheid even zo'n schilder afdekfolie mee.
Zit geloof ik ook een boete op, of was dat alleen als je ze in de fik stak?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat Jan na afloop heel wat achtergelaten tenten kan opruimen in juni
Hele goede zijn die waar je de milkshakepoeder erbij krijgt, die schroef je dicht dus absoluut lekvrij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hebben ze eigenlijk van die shake bekers?
Hoe willen ze dat controleren?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zit geloof ik ook een boete op, of was dat alleen als je ze in de fik stak?
Thanks, ga ik morgen even langs!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Hele goede zijn die waar je de milkshakepoeder erbij krijgt, die schroef je dicht dus absoluut lekvrij.
Niet die exacte, maar wel een soortgelijke van Cranenbroek (was geloof ik 7,95 destijdsquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze koepeltent? Ik wil deze mee gaan nemen naar Pinkpop, maar ik lees op de Action-FB pagina verschillende verhalen. De een zegt dat de tent geen water tegenhoudt en de ander is er wéken mee op vakantie geweest met onweer en regen. Ik weet dat je voor 10 euro niet al te veel mag verwachten, maar toch.
[ afbeelding ]
Goeie, dank!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:03 schreef trovey het volgende:
Nooit gezien, moet je bij een tuincentrum zijn.
getsiequote:Op woensdag 30 april 2014 10:37 schreef trovey het volgende:
Graag gedaan beide.Ik heb godver binnen een dag 500 gram drop weggewerkt
...was een aanbieding bij de Action, maar even overslaan voorlopig.
Geen dropliefhebber?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
getsie
ik had toch laatst van die leuke roze en paarse bloempotten?
nu hebben ze ze alleen nog in hangvariant
maar ze staan wel weer bij de 100 nieuwste producten, dus wie weet komen ze weer
ik heb er nog een paar nodig voor mijn tomatenplanten
Haha precies dezelfde reden gekocht (om achter te laten).quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef ChatGirl het volgende:
Thanks allemaal. De bedoeling is ook dat ik hem ga achterlaten. En inderdaad vuilniszakken en ducktape mee (maar dat is standaarduitrusting bij festivals).
Ik ga morgen wel even kijken of ze 'm nog hebben hier.
Die tenten komen me bekend voor (heb bijna 10 jaar bij VC gewerkt) en daar kan je inderdaad niet met z'n tweeën fatsoenlijk in liggen én je tas in kwijt. Gelukkig heb ik alleen een tent voor mezelf nodig dus dat gaat wel lukken hoop ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet die exacte, maar wel een soortgelijke van Cranenbroek (was geloof ik 7,95 destijds). Iedereen (inclusief ikzelf) vroeg zich af of ik er wel in paste. Het is al krap voor 1 persoon, hoe je daar in godsnaam 2 personen in kan krijgen is mij een raadsel. Een 2-persoons luchtbed past er in elk geval niet in. Zo'n blauw 1 persoons past ook maar nét. Koop ook bij de Action maar meteen zo'n spray met waterdichtmiddel (ergens bij de schoenpoetsspullen) en spuit die van tevoren een keer in. Maar ik heb 'm toch 2 festivals gebruikt volgens mij.
En ga niet met plastic je hele tent afdekken, het is wel eens handig als je ook nog kunt ademen...
Voor dat geld ga ik niet al te moeilijk doen. Kijk, als het het hele weekend mooi en droog weer is, dan wil ik hem misschien nog wel mee terug nemen, maar voor dat geld maakt het geen zak uit of je 'm na 3 dagen gewoon achterlaat. En anders neemt een of andere Pool of Roemeen 'm maar lekker mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef nlboy het volgende:
[..]
Haha precies dezelfde reden gekocht (om achter te laten).
Hier zijn ze er nog ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:43 schreef Evi90 het volgende:
Heeft iemand van die dumbbells (2 kg ofzo) zien liggen bij een Action? Heb ze volgens mij weleens gezien daar, maar nu ik ze nodig heb zijn ze er niet meer
Nice! Bij mij komt er niets....quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Turbomuis het volgende:
M'n bonsai begint ergens op te lijken
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
er kwamen in eerste instantie twee sprietjes met ovale blaadjes uit (die kleintjes). Omdat het potje buiten staat en dezelfde sprietjes ook in andere potjes naar boven kwamen, dacht ik dat er iets aan was komen waaien. Totdat er opeens heel andere blaadjes bijkwamenquote:
Nee. Het is 1,5m of 3m.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:58 schreef outoftheblue het volgende:
Weet iemand of de Action HDMI kabels van 5 meter heeft? Ik heb er met spoed eentje nodig..
Ik ook, spuug alleen nooit.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik hou het nooit bij 1 dropje, dus tot spugens aan toe dooreten
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef trovey het volgende:
Ik heb ook een bonsia, is alleen zelf aan komen waaien (letterlijk) en staat als extra in de pot bij de voordeur.Nu nog even er achter komen wat het eigenlijk is.
Mooi, toch iemand die het leest.quote:
Jou lees ik altijd hoor.quote:
Af en toe moet je dit soort dingen even schrijven om te zien of er nog iemand notie van je neemt.quote:
Ik lees altijd allesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Af en toe moet je dit soort dingen even schrijven om te zien of er nog iemand notie van je neemt.
Maar deze had je gemist.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee gelezen, maar ik vergaf het je. Nu niet meer
quote:
quote:
Het is beter om ze regenwater te geven. heb je al meegelezen in het vleesetende planten-topic in F&F?quote:
Beter? dat is gewoon een must anders gaan ze dood.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het is beter om ze regenwater te geven. heb je al meegelezen in het vleesetende planten-topic in F&F?
Ze gedijen beter op regenwater dan op kraanwater.
Ja verkopen ze. Laatste keer dat ik keek,compleet metalen exemplaren en exemplaren met fel kunststof verzwaringselementen er aan...kun je nog kiezen ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:25 schreef Sangha het volgende:
Ik heb pas van die horren gekocht bij de Action voor tegen de deuren tegen insecten. Mooi spul voor weinig,alleen hangen ze onder een beetje slap.
Ik wil ze verzwaren, bijvoorbeeld met van die tafelkleed-loodjes. Weet iemand of de Action die verkoopt?
Dank je wel voor je reactie! Mooi dat ze het hebben, ga ik zo gelijk even kopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja verkopen ze. Kaatste keer dat ik keek,compleet metalen exemplaren en exemplaren met fel kunststof verzwaringselementen er aan...kun je nog kiezen ook.
Liggen bij de tafelkleden, handdoeken e.d.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie! Mooi dat ze het hebben, ga ik zo gelijk even kopen.
Ok thanx, dat scheelt weer zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Liggen bij de tafelkleden, handdoeken e.d.
En een tas vol spullen die je niet van plan was om te kopen maar oh zo handig lijken.quote:
Praat me er niet van,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:43 schreef trovey het volgende:
[..]
En een tas vol spullen die je niet van plan was om te kopen maar oh zo handig lijken.
Dat gaat een volle tas worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Praat me er niet van,nou heb ook nog wel raamfolie nodig en van die gedroogde gebakken uitjes en oordopjes en douchegel en en en en ...
Vaak neem ik een bepaald budget mee contant en zonder pasje, iets van een tientje, om te zorgen dat ik niet teveel koop. Kom je nog met een kar vol naar buiten...quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Vaak neem ik een bepaald budget mee contant en zonder pasje, iets van een tientje, om te zorgen dat ik niet teveel koop. Kom je nog met een kar vol naar buiten...
bij ons bij de campingspullenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Liggen bij de tafelkleden, handdoeken e.d.
Jullie hebben gewoon een rare Action.quote:
Nee, had ik anders wel geweten. Kruidvat heeft ze wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook zelf-vul-parfumflesjes?
Zoiets als dit..
[ afbeelding ]
Thanks, dan ga ik bij het kruidvat kijken!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, had ik anders wel geweten. Kruidvat heeft ze wel.
Ici paris ook... kost een tientje ofzo... werkt primaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook zelf-vul-parfumflesjes?
Zoiets als dit..
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het wat is.... kan haast niet voor het geld..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:32 schreef Vicky het volgende:
Gisteren de keukenmachine gehaald. Ziet er goed uit. Verder nog een hoop meuk.. ik hou ervan
Thanks, ik ga op zoek!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ici paris ook... kost een tientje ofzo... werkt prima
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:50 schreef deadly_kiss het volgende:
etos heeft ze ook, hangen bij de wimperkrullers,pincetten ect. (in knalroze zakjes) die zijn minder als 10,- en blijven bij mij langer heel dan een of ander travelding wat ik een paar jaar terug had gekocht voor het 4dubbele!
Die Travelo doet het bij mij primaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:50 schreef deadly_kiss het volgende:
etos heeft ze ook, hangen bij de wimperkrullers,pincetten ect. (in knalroze zakjes) die zijn minder als 10,- en blijven bij mij langer heel dan een of ander travelding wat ik een paar jaar terug had gekocht voor het 4dubbele!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |