Valt mee. Scheermesjes koop ik altijd daar elke maand, waspoeder ben ik nodig, hemdje wou ik ook al hebben, mango drinken wist ik van te voren, parfum ook. Alleen rokje, chocolade en aanstekers impulsief gekochtquote:Op woensdag 23 april 2014 18:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]laat me raden, je ging slechts voor het bestek en de rest was impulsief ingekocht.
Ik heb letterlijk nog nooit iets in de action gekocht zonder dat ik ook andere producten koop die ik totaal niet nodig had. 't is gewoon te goedkoop en bijna al hun producten komen wel van pas, vroeg of laat.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee. Scheermesjes koop ik altijd daar elke maand, waspoeder ben ik nodig, hemdje wou ik ook al hebben, mango drinken wist ik van te voren, parfum ook. Alleen rokje, chocolade en aanstekers impulsief gekocht
Dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit iets in de action gekocht zonder dat ik ook andere producten koop die ik totaal niet nodig had. 't is gewoon te goedkoop en bijna al hun producten komen wel van pas, vroeg of laat.
Net open, en op sommige dagen en tijden is het gewoon drukquote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef essnhills het volgende:
Gister eens langs geweest bij de nieuwe Action in Delft. Mooi grote winkel. Maar wat een drukte![]()
Ben ik niet gewend![]()
Is het in steden in de action altijd zo druk of komt het doordat ie net open is?
Is te hopen dat het rustiger gaat wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Net open, en op sommige dagen en tijden is het gewoon druk
Ja ik heb 1 klein groen dingetje wat er nu uitsteekt. Dus van de 5 of 6 zaadjes is er 1 maar opgekomenquote:Op maandag 28 april 2014 09:59 schreef AnnaStesia het volgende:
Iemand al een beetje resultaat met de vleesetende plantjes?
Mmm...ik heb nog niks,heb ook het rerserve zakje zaad erin gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 10:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 klein groen dingetje wat er nu uitsteekt. Dus van de 5 of 6 zaadjes is er 1 maar opgekomen
Ik heb die verpakking voor hortensia's staan. Dit staat op de verpakking:quote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef rac het volgende:
Wie heeft hier toevallig Action plantenvoeding ( voor potplanten , kamerplanten of balkon planten ) gekocht , en kan me vertellen wat er op het label staat .
Of een foto van het label plaatsen , ik wil graag weten of er sporen in zitten van ijzer ( Fe ) en wat wat de N (stikstof ) P( fosfor K(kalium ) verhouding is. Kan hier over niets via google vinden.
quote:Gewaarborgde samenstelling:
Organische meststof NPK 4-3-3
4% stikstof totaal (N), afkomstig uit kippenmest
3% fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
3% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water
65% organische stof afkomstig uit kippenmest
Dit product bevat mest (categorie 2).
Dank je voor je snelle reactiequote:Op maandag 28 april 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die verpakking voor hortensia's staan. Dit staat op de verpakking:
[..]
Je moet het dan ook niet puur gebruiken , maar aan de verhouding houden , die op de fles staatquote:Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb thuis zo'n fles voor kamerplanten staan. Zal eens kijken of ik er straks aan denk om een foto te maken. Maar het helpt in elk geval niet, ook die kamerplant heeft het niet overleefd
Nee, ik denk dat kamerplanten liefde nodig hebben die ze van mij niet krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 13:46 schreef rac het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet puur gebruiken , maar aan de verhouding houden , die op de fles staat
Tja , daar kan ik niets tegen inbrengen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat kamerplanten liefde nodig hebben die ze van mij niet krijgen
liefdevolle verwaarlozingquote:Op maandag 28 april 2014 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat kamerplanten liefde nodig hebben die ze van mij niet krijgen
de rode of de gele dop?quote:Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef rac het volgende:
[..]
Dank je voor je snelle reactie
helaas niet wat ik bedoel , ik bedoel de vloeibare variant.
Die speciaal voor kamerplanten , balkonplanten is .
Zijn er meerdere types vloeibare plantenvoeding te koop bij de action ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:18 schreef loecje het volgende:
[..]
liefdevolle verwaarlozing
[..]
de rode of de gele dop?
ik kan straks ff kijken of het etiket nog leesbaar is (al zit er inmiddels percolaat in ipv action plantenvoeding)
edit: sneller gevonden dan ik dacht
rode dop, NPK 7-4-6
7% Stikstof totaal (N) waarvan:
1,75% nitraatstikstof
1,75% ammoniumstikstof
3,5 % ureumstikstof
4% wateroplosbaar fosfaat (P2O5)
6% wateroplosbaar kalium (K2O)
er staat niets over sporenelementen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |