hihiquote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Zodra het WK nadert gaat Messi qua niveau 4-5 treden omlaag.
Het is eindelijk gelukt om te poepenquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan met een gerust hard nu gaan slapen![]()
quote:
quote:
quote:
hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
messi net zo slecht als ronaldo gister, die was ook nergens
Hardquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan met een gerust hart nu gaan slapen![]()
Hard, tering![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Karelnoord het volgende:
Ideale halve finales?
Chelsea - Real
Atletico - Bayern?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real - Atletico (el derbi madrileno)
Chelsea - Bayern (revanche voor 2012)
Niks mis mee.
Kunnen niets zonder Vorkiquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
Waarom eigenlijk ineens zoveel Barcelona haters?
goed gifjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
Dit vraagt om een Mrstylo production
[ afbeelding ]
Barcelona werd opgesloktquote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea - Atletico ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Karelnoord het volgende:
Ideale halve finales?
Chelsea - Real
Atletico - Bayern?
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Anoonumos het volgende:
Barca![]()
2 jaar geleden was iedereen hier mad geweest.
Dit is al langer zoquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
Lijkt me voor Atleti ideaal. Maar dan mag Courtois niet spelen..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Chelsea - Atletico ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
A. Madrid mag bij een halve finale tegen Chelsea, Thibaut Courtois niet opstellen, ze moeten met hun 2de doelman spelen.
mrstyloquote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Goed op tijdquote:
kom vegte dan ik sloop je in curvfever???!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ha(r)d mezelf al verbeterd
Maar alsnog bedankt, ik ben je eeuwig dankbaar
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
FC BAYERNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Schijnt erg hip te zijn om Barcelona te hatenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet in elk livetopic te vinden
Net als dat vorig jaar iedereen ineens voor Dortmund wasquote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt erg hip te zijn om Barcelona te haten
Vergeet je ook niet de momenten waar Atlético een penalty verdiende?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast het feit dat Barcelona gewoon matig speelde, met name Messi en Neymar, moet ik toch een kanttekening plaatsen bij het optreden van Howard Webb. Ongelofelijk hoe die man een stempel op de wedstrijd wil drukken. De functie van de vijfde en zesde man kun je ook weer betwisten bij die overtreding op Fabregas. Als je op een meter staat en het niet ziet, tsja..
''Tegen de beste zijn'' principequote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
Neymar haalde gewoon zijn niveauquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast het feit dat Barcelona gewoon matig speelde, met name Messi en Neymar, moet ik toch een kanttekening plaatsen bij het optreden van Howard Webb. Ongelofelijk hoe die man een stempel op de wedstrijd wil drukken. De functie van de vijfde en zesde man kun je ook weer betwisten bij die overtreding op Fabregas. Als je op een meter staat en het niet ziet, tsja..
Howard Webb is sowieso een volslagen idioot. Snap niet dat die man nog op het hoogste niveau mag fluitenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vooral dat Courtois mag spelen of niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Chelsea - Atletico ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
toch wel hoor, regel geldt enkel in Engelandquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
Hopelijk Atleti v Real en Chelsea v Bayern.
Als Atleti tegen Chelsea speelt, mag Courtois niet meedoen.
Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh
tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ban
Die bakte er wederom helemaal niets vanquote:
atleti is veel ingraven en verder vechtvoetbal, dat is geen antivoetbal?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, tegen antivoetbal zijn. Tegen de beste, dan zijn we tegen Bayern.
Die man die bij elke overtreding een verhaaltje gaat houden. Pffooequote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Howard Webb is sowieso een volslagen idioot. Snap niet dat die man nog op het hoogste niveau mag fluiten
Misschien wat voor Antwerpen?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkopen die Messi, helemaal niets die gast. Hij zou zelfs in de eredivisie niet mee kunnen
Erg goede scheids. Zeker in de WK finale.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Howard Webb is sowieso een volslagen idioot. Snap niet dat die man nog op het hoogste niveau mag fluiten
Klopt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
atleti is veel ingraven en verder vechtvoetbal, dat is geen antivoetbal?
Die kale idioot heeft last van het syndroom dat je denkt erg belangrijk te zijn, terwijl je niet meer bent dan een postbode of een loodgieterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Die man die bij elke overtreding een verhaaltje gaat houden. Pffooe
Messi bij FC Antwerp, dat zou helemaal fantastisch zijn, of toch maar bij Beerschot-Wilrijkquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wat voor Antwerpen?
hier ziet ze er wel schattig uit.quote:
Anders geef je ff niet de uitslag van de andere wedstrijdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
Hopelijk Atleti v Real en Chelsea v ...
Als Atleti tegen Chelsea speelt, mag Courtois niet meedoen.
Webb mag niet eens de veters van Collina strikkenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kale idioot heeft last van het syndroom dat je denkt erg belangrijk te zijn, terwijl je niet meer bent dan een postbode of een loodgieter
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet de momenten waar Atlético een penalty verdiende?
Ze ziet er altijd schattig uit.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier ziet ze er wel schattig uit.
Geen vechtvoetbal, ze hebben echt geweldig technische spelers. Het is wel lafquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
atleti is veel ingraven en verder vechtvoetbal, dat is geen antivoetbal?
toujoursquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier ziet ze er wel schattig uit.
heb je alba getroost?quote:
Ik vind het niet laf, maar realistisch.. moeten ze open huis houden dan voor Messi?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen vechtvoetbal, ze hebben echt geweldig technische spelers. Het is wel laf
Als Chelsea hem maar niet wint.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi ploegje dat Atletico. Dear God, mag Atletico nu de CL winnen? Dank u.
Spelen jullie dat nog steeds?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mansjester heeft verloren
met curve fever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Lievquote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik gun jou een heel ernstige verkoudheid.
Dat niet mogen opstellen is een PL regel, denk dat dat in de CL niet geldt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
A. Madrid mag bij een halve finale tegen Chelsea, Thibaut Courtois niet opstellen, ze moeten met hun 2de doelman spelen.
De bal opeisen, je speelt godverdomme in eigen huis. Barcelona is geen schim meer van wat het vroeger was, had makkelijk gekund.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het niet laf, maar realistisch.. moeten ze open huis houden dan voor Messi?
Nee, allang niet meer. Heb je nog meer spelletjes? Ik verveel me doorgaans in de trein.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vind ht wel een herintroductie waard.
Speel jij nog 2048? Ik heb 8192 gehaald
koop een gameboyquote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, allang niet meer. Heb je nog meer spelletjes? Ik verveel me doorgaans in de trein.
Ik ben gestopt toen die aidsverbinding van JR-Style alles verneukte.quote:
Bayern of Atletico kan ik mee leven.. Real of Chelsea gun ik niks. Maar ach, lekker boeiend eigenlijk..quote:
Mijn hoogtepunt was het Dream Team. Jij, Paxgod en ik. Niet te kloppen. Het FC Groningen van Curve Fever.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun hoogtepunt zijn gestopt
GGMM is duidelijk nog steeds gefrustreerd, mad en jelly.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt was het Dream Team. Jij, Paxgod en ik. Niet te kloppen. Het FC Groningen van Curve Fever.
Bayern die Chelsea slooptquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Versegeren het volgende:
Ik hoop op
Atleti v Real Madrid
Chelsea v Bayern
Zolang Chelsea maar niet doorgaat ik hoop Atleti v Bayern maar dat gebeurt toch niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Versegeren het volgende:
Ik hoop op
Atleti v Real Madrid
Chelsea v Bayern
Hier andersom.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bayern of Atletico kan ik mee leven.. Real of Chelsea gun ik niks. Maar ach, lekker boeiend eigenlijk..
Ach, ze hebben geloof ik 2x paal / lat geraakt en er is een pingel onthouden.. 3-0 had makkelijk gekund. Ik vind Atletico een veel sympathiekere ploeg dan al die kut-ploegen van Mourinho bij elkaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
De bal opeisen, je speelt godverdomme in eigen huis. Barcelona is geen schim meer van wat het vroeger was, had makkelijk gekund.
GGMM, dat is toch die gozer die altijd laatste eindigde?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is duidelijk nog steeds gefrustreerd, mad en jelly.
Die kon er he-le-maal niets van!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM, dat is toch die gozer die altijd laatste eindigde?
ik ookquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Versegeren het volgende:
Ik hoop op
Atleti v Real Madrid
Chelsea v Bayern
Mogelijk snapt hij de spelregels nietquote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van Nistelrooy snapt het, geen penalty bij die schouderduw van Mascherano.
Denk het niet.. Ruud speelde voor de club met de grootste zak geld (Malaga)quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Ruud wilde stiekem wel bij Atleti spelen
echt hequote:
Wat een lulquote:Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk het niet.. Ruud speelde voor de club met de grootste zak geld (Malaga)
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin maar met de samenvatting van Robbengod
Tja. Als spits zijnde zal hij het wel begrijpen. Wss vaak genoeg situaties als deze meegemaakt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mogelijk snapt hij de spelregels niet
Top journalistiek van Voetbalzonequote:“Brekend nieuws: de Duitse politie is op zoek naar Rooney. Voor het laatst gezien bij de warming-up in de Allianz Arena”, luidt een van de commentaren. “Een belachelijke wedstrijd van Rooney, juist op het moment dat we hem nodig hadden. In de grootste wedstrijden geeft hij niet thuis”, schrijft een ander op Twitter.
Sport 1 begint net.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin maar met de samenvatting van Robbengod
ik heb geen sport 1quote:
199 cmquote:
Mijn lul is 1cm langer.quote:
gewoon afronden naar 2mquote:
pics?quote:
Klopt.. vind het al jaren onbegrijpelijk dat zo'n grote club geen hoge voorzetten van de zijkant kan geven, omdat er alleen maar dwergen in de spits lopenquote:
Styloquote:
Das idd waarquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tja. Als spits zijnde zal hij het wel begrijpen. Wss vaak genoeg situaties als deze meegemaakt.
Gelukkig waren er niet zoveel spoilers en was er een apart topic.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd wie er gaat winnen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stylo![]()
White man can jump.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Komen zat voorzetten van de zijkanten. Waarom moeten ze per se 10 cm hoger dan nu gegeven worden dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. vind het al jaren onbegrijpelijk dat zo'n grote club geen hoge voorzetten van de zijkant kan geven, omdat er alleen maar dwergen in de spits lopen
Toch knap dat jij 2 wedstrijden tegelijk goed kan volgen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Robben was slechter dan Messi vandaag.
ik had messi niet gezien vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
neequote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Gelijk als een hyena erop af.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch knap dat jij 2 wedstrijden tegelijk goed kan volgen.
Het probleem bij Barca is dat ze nooit een type Carroll in de ploeg hebben die op dat moment wél kopduels kan winnen. Ik heb vandaag genoeg voorzetten in de zestien geweest, die helemaal niet verkeerd waren.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Komen zat voorzetten van de zijkanten. Waarom moeten ze per se 10 cm hoger dan nu gegeven worden dan?
Voor de variatie lijkt me.. het is allemaal wat voorspelbaar en als je iets moet forceren is een beetje lengte en fysieke kracht wel handig. Als Messi zijn dag niet heeft blijft er weinig overquote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Komen zat voorzetten van de zijkanten. Waarom moeten ze per se 10 cm hoger dan nu gegeven worden dan?
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Robben heeft altijd zo'n hoofd alsof hij in z'n broek gescheten heeft.
Bedankt René.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Robben heeft altijd zo'n hoofd alsof hij in z'n broek gescheten heeft.
Je doet net alsof voorzetten op een grote speler een garantie is voor goals. In Barca's goede tijd kwamen ze er via combinaties makkelijk doorheen. Laat ze maar proberen terug te komen op dat niveau ipv wanhoops strategieën uitproberen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het probleem bij Barca is dat ze nooit een type Carroll in de ploeg hebben die op dat moment wél kopduels kan winnen. Ik heb vandaag genoeg voorzetten in de zestien geweest, die helemaal niet verkeerd waren.
Kan je niet weten, want NOS heeft tijd links boven weggehaald.quote:
you mad bro?quote:
Denken dat de NOS dit doetquote:Op woensdag 9 april 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je niet weten, want NOS heeft tijd links boven weggehaald.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Müller is echt lelijk. Zo'n typisch, Duits hoofd. Beetje een Roda supporter.
Die wanhoops strategieën worden op dit moment wel gebruikt. Als trainer moet je dan toch doorhebben dat het niet gaat werken en dat je gewoon moet blijven voetballen door het centrum, hoe druk het daar ook is.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je doet net alsof voorzetten op een grote speler een garantie is voor goals. In Barca's goede tijd kwamen ze er via combinaties makkelijk doorheen. Laat ze maar proberen terug te komen op dat niveau ipv wanhoops strategieën uitproberen.
Grote spelers zijn geen garantie op goals, maar kijk naar een ploeg als Bayern.. die hebben alles.. en omdat ze zowel lengte, fysieke kracht als technische spelers hebben, zijn ze completer en veel moeilijker te bestrijden dan het dwergenelftal van Barcelonaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je doet net alsof voorzetten op een grote speler een garantie is voor goals. In Barca's goede tijd kwamen ze er via combinaties makkelijk doorheen. Laat ze maar proberen terug te komen op dat niveau ipv wanhoops strategieën uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |