Vooral dat Courtois mag spelen of niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Chelsea - Atletico ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

toch wel hoor, regel geldt enkel in Engelandquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
Hopelijk Atleti v Real en Chelsea v Bayern.
Als Atleti tegen Chelsea speelt, mag Courtois niet meedoen.

Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh
tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ban

Die bakte er wederom helemaal niets vanquote:

atleti is veel ingraven en verder vechtvoetbal, dat is geen antivoetbal?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, tegen antivoetbal zijn. Tegen de beste, dan zijn we tegen Bayern.

Die man die bij elke overtreding een verhaaltje gaat houden. Pffooequote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Howard Webb is sowieso een volslagen idioot. Snap niet dat die man nog op het hoogste niveau mag fluiten

Misschien wat voor Antwerpen?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkopen die Messi, helemaal niets die gast. Hij zou zelfs in de eredivisie niet mee kunnen

Erg goede scheids. Zeker in de WK finale.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Howard Webb is sowieso een volslagen idioot. Snap niet dat die man nog op het hoogste niveau mag fluiten

Klopt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
atleti is veel ingraven en verder vechtvoetbal, dat is geen antivoetbal?

Die kale idioot heeft last van het syndroom dat je denkt erg belangrijk te zijn, terwijl je niet meer bent dan een postbode of een loodgieterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Die man die bij elke overtreding een verhaaltje gaat houden. Pffooe

Messi bij FC Antwerp, dat zou helemaal fantastisch zijn, of toch maar bij Beerschot-Wilrijkquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wat voor Antwerpen?

hier ziet ze er wel schattig uit.quote:

Anders geef je ff niet de uitslag van de andere wedstrijdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
Hopelijk Atleti v Real en Chelsea v ...
Als Atleti tegen Chelsea speelt, mag Courtois niet meedoen.

Webb mag niet eens de veters van Collina strikkenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kale idioot heeft last van het syndroom dat je denkt erg belangrijk te zijn, terwijl je niet meer bent dan een postbode of een loodgieter

quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet de momenten waar Atlético een penalty verdiende?

Ze ziet er altijd schattig uit.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier ziet ze er wel schattig uit.

Geen vechtvoetbal, ze hebben echt geweldig technische spelers. Het is wel lafquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
atleti is veel ingraven en verder vechtvoetbal, dat is geen antivoetbal?

toujoursquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier ziet ze er wel schattig uit.

heb je alba getroost?quote:

Ik vind het niet laf, maar realistisch.. moeten ze open huis houden dan voor Messi?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen vechtvoetbal, ze hebben echt geweldig technische spelers. Het is wel laf

Als Chelsea hem maar niet wint.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi ploegje dat Atletico. Dear God, mag Atletico nu de CL winnen? Dank u.

Spelen jullie dat nog steeds?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mansjester heeft verloren
met curve fever

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee.quote:

Lievquote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik gun jou een heel ernstige verkoudheid.

Dat niet mogen opstellen is een PL regel, denk dat dat in de CL niet geldt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
A. Madrid mag bij een halve finale tegen Chelsea, Thibaut Courtois niet opstellen, ze moeten met hun 2de doelman spelen.

De bal opeisen, je speelt godverdomme in eigen huis. Barcelona is geen schim meer van wat het vroeger was, had makkelijk gekund.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het niet laf, maar realistisch.. moeten ze open huis houden dan voor Messi?

Nee, allang niet meer. Heb je nog meer spelletjes? Ik verveel me doorgaans in de trein.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vind ht wel een herintroductie waard.
Speel jij nog 2048? Ik heb 8192 gehaald

koop een gameboyquote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, allang niet meer. Heb je nog meer spelletjes? Ik verveel me doorgaans in de trein.

Ik ben gestopt toen die aidsverbinding van JR-Style alles verneukte.quote:

Bayern of Atletico kan ik mee leven.. Real of Chelsea gun ik niks. Maar ach, lekker boeiend eigenlijk..quote:

Mijn hoogtepunt was het Dream Team. Jij, Paxgod en ik. Niet te kloppen. Het FC Groningen van Curve Fever.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun hoogtepunt zijn gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |