Mijn lul is 1cm langer.quote:

gewoon afronden naar 2mquote:

pics?quote:

Klopt.. vind het al jaren onbegrijpelijk dat zo'n grote club geen hoge voorzetten van de zijkant kan geven, omdat er alleen maar dwergen in de spits lopenquote:

Styloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Das idd waarquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tja. Als spits zijnde zal hij het wel begrijpen. Wss vaak genoeg situaties als deze meegemaakt.

Gelukkig waren er niet zoveel spoilers en was er een apart topic.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd wie er gaat winnen.

quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stylo![]()
White man can jump.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."

Komen zat voorzetten van de zijkanten. Waarom moeten ze per se 10 cm hoger dan nu gegeven worden dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. vind het al jaren onbegrijpelijk dat zo'n grote club geen hoge voorzetten van de zijkant kan geven, omdat er alleen maar dwergen in de spits lopen

Toch knap dat jij 2 wedstrijden tegelijk goed kan volgen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Robben was slechter dan Messi vandaag.

ik had messi niet gezien vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:

neequote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:

Gelijk als een hyena erop af.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch knap dat jij 2 wedstrijden tegelijk goed kan volgen.

Het probleem bij Barca is dat ze nooit een type Carroll in de ploeg hebben die op dat moment wél kopduels kan winnen. Ik heb vandaag genoeg voorzetten in de zestien geweest, die helemaal niet verkeerd waren.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Komen zat voorzetten van de zijkanten. Waarom moeten ze per se 10 cm hoger dan nu gegeven worden dan?

Voor de variatie lijkt me.. het is allemaal wat voorspelbaar en als je iets moet forceren is een beetje lengte en fysieke kracht wel handig. Als Messi zijn dag niet heeft blijft er weinig overquote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Komen zat voorzetten van de zijkanten. Waarom moeten ze per se 10 cm hoger dan nu gegeven worden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |