GGMM is duidelijk nog steeds gefrustreerd, mad en jelly.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt was het Dream Team. Jij, Paxgod en ik. Niet te kloppen. Het FC Groningen van Curve Fever.
Bayern die Chelsea slooptquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Versegeren het volgende:
Ik hoop op
Atleti v Real Madrid
Chelsea v Bayern
Zolang Chelsea maar niet doorgaat ik hoop Atleti v Bayern maar dat gebeurt toch niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Versegeren het volgende:
Ik hoop op
Atleti v Real Madrid
Chelsea v Bayern
Hier andersom.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bayern of Atletico kan ik mee leven.. Real of Chelsea gun ik niks. Maar ach, lekker boeiend eigenlijk..
Ach, ze hebben geloof ik 2x paal / lat geraakt en er is een pingel onthouden.. 3-0 had makkelijk gekund. Ik vind Atletico een veel sympathiekere ploeg dan al die kut-ploegen van Mourinho bij elkaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
De bal opeisen, je speelt godverdomme in eigen huis. Barcelona is geen schim meer van wat het vroeger was, had makkelijk gekund.
GGMM, dat is toch die gozer die altijd laatste eindigde?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is duidelijk nog steeds gefrustreerd, mad en jelly.
Die kon er he-le-maal niets van!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM, dat is toch die gozer die altijd laatste eindigde?
ik ookquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Versegeren het volgende:
Ik hoop op
Atleti v Real Madrid
Chelsea v Bayern
Mogelijk snapt hij de spelregels nietquote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van Nistelrooy snapt het, geen penalty bij die schouderduw van Mascherano.
Denk het niet.. Ruud speelde voor de club met de grootste zak geld (Malaga)quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Ruud wilde stiekem wel bij Atleti spelen
echt hequote:
Wat een lulquote:Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk het niet.. Ruud speelde voor de club met de grootste zak geld (Malaga)
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin maar met de samenvatting van Robbengod
Tja. Als spits zijnde zal hij het wel begrijpen. Wss vaak genoeg situaties als deze meegemaakt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mogelijk snapt hij de spelregels niet
Top journalistiek van Voetbalzonequote:“Brekend nieuws: de Duitse politie is op zoek naar Rooney. Voor het laatst gezien bij de warming-up in de Allianz Arena”, luidt een van de commentaren. “Een belachelijke wedstrijd van Rooney, juist op het moment dat we hem nodig hadden. In de grootste wedstrijden geeft hij niet thuis”, schrijft een ander op Twitter.
Sport 1 begint net.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin maar met de samenvatting van Robbengod
ik heb geen sport 1quote:
199 cmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |