hihiquote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Zodra het WK nadert gaat Messi qua niveau 4-5 treden omlaag.
Het is eindelijk gelukt om te poepenquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan met een gerust hard nu gaan slapen![]()
quote:
quote:
quote:
hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
messi net zo slecht als ronaldo gister, die was ook nergens
Hardquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan met een gerust hart nu gaan slapen![]()
Hard, tering![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Karelnoord het volgende:
Ideale halve finales?
Chelsea - Real
Atletico - Bayern?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real - Atletico (el derbi madrileno)
Chelsea - Bayern (revanche voor 2012)
Niks mis mee.
Kunnen niets zonder Vorkiquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
Waarom eigenlijk ineens zoveel Barcelona haters?
goed gifjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
Dit vraagt om een Mrstylo production
[ afbeelding ]
Barcelona werd opgesloktquote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea - Atletico ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Karelnoord het volgende:
Ideale halve finales?
Chelsea - Real
Atletico - Bayern?
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Anoonumos het volgende:
Barca![]()
2 jaar geleden was iedereen hier mad geweest.
Dit is al langer zoquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
Lijkt me voor Atleti ideaal. Maar dan mag Courtois niet spelen..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Chelsea - Atletico ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
A. Madrid mag bij een halve finale tegen Chelsea, Thibaut Courtois niet opstellen, ze moeten met hun 2de doelman spelen.
mrstyloquote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Goed op tijdquote:
kom vegte dan ik sloop je in curvfever???!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ha(r)d mezelf al verbeterd
Maar alsnog bedankt, ik ben je eeuwig dankbaar
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
FC BAYERNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Schijnt erg hip te zijn om Barcelona te hatenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet in elk livetopic te vinden
Net als dat vorig jaar iedereen ineens voor Dortmund wasquote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt erg hip te zijn om Barcelona te haten
Vergeet je ook niet de momenten waar Atlético een penalty verdiende?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast het feit dat Barcelona gewoon matig speelde, met name Messi en Neymar, moet ik toch een kanttekening plaatsen bij het optreden van Howard Webb. Ongelofelijk hoe die man een stempel op de wedstrijd wil drukken. De functie van de vijfde en zesde man kun je ook weer betwisten bij die overtreding op Fabregas. Als je op een meter staat en het niet ziet, tsja..
''Tegen de beste zijn'' principequote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
Neymar haalde gewoon zijn niveauquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast het feit dat Barcelona gewoon matig speelde, met name Messi en Neymar, moet ik toch een kanttekening plaatsen bij het optreden van Howard Webb. Ongelofelijk hoe die man een stempel op de wedstrijd wil drukken. De functie van de vijfde en zesde man kun je ook weer betwisten bij die overtreding op Fabregas. Als je op een meter staat en het niet ziet, tsja..
Howard Webb is sowieso een volslagen idioot. Snap niet dat die man nog op het hoogste niveau mag fluitenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |