Nou, als je er 3 op hebt ga je wel achteruit lopen, vraag maar aan Muisquote:
Daar heb ik er niet eens drie voor nodig. Ervaring.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als je er 3 op hebt ga je wel achteruit lopen, vraag maar aan Muis
Wanneer nemen wij een klein tequilatjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik er niet eens drie voor nodig. Ervaring.
Ik neem hoe dan ook water, koffie of 7UPquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer nemen wij een klein tequilatje?
Ik betaal, met geld en alles
Ik heb er zaterdag idd 3 gehad...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als je er 3 op hebt ga je wel achteruit lopen, vraag maar aan Muis
7upquote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem hoe dan ook water, koffie of 7UP
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er zaterdag idd 3 gehad...
Tequila sunrise mijn favo cocktail tot nu toequote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer nemen wij een klein tequilatje?
Ik betaal, met geld en alles
Long Island Iced Teaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tequila sunrise mijn favo cocktail tot nu toe
Zuipen tot je gaat kruipenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens feest, want ik ben alleen thuis
Lekker fappenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens feest, want ik ben alleen thuis
Ook goed, maar denk om je vizinhosquote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Keihard Zac Brown Band draaien en meezingen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al zenuwachtig voor die awards. Godverdomme.
Dat wordt extra faxpapier kopen van de zenuwen!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Extra internet inslaan voor al het uploaden bedoel je.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wordt extra faxpapier kopen van de zenuwen!
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Extra internet inslaan voor al het uploaden bedoel je.
Met gemak!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
7up
Oh en koffie eigenlijk ook wel
Water lijkt op tequilazo kan je wel heel makkelijk winnen met shotjes drinken
PI jonguh!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat emogif je nou, ik ben er niet mee begonnen.
Ik hoop gewoon zo ontzettend dat jij kijkt en meepost hier!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
En stiekem geniet hij met traantjes in z'n ogen voor de TV... Maar dat geeft nietquote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon zo ontzettend dat jij kijkt en meepost hier!
Verschilt wanneer ik ga douchenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe laat begint die topshow eigenlijk?
#manmanmanawards.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om kwart over bier.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe laat begint die topshow eigenlijk?
Ik ken jouw PI regels toch nietquote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had dan een andere PI gebruikt. Die lachende.
Ik ga nog liever in een hoek liggen. In foetushouding.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon zo ontzettend dat jij kijkt en meepost hier!
Maar wel incl iPad oid zodat je kan posten.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in een hoek liggen. In foetushouding.
Wat staat je tv dan op een ongemakkelijke plaats zeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En stiekem kan meekijkenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar wel incl iPad oid zodat je kan posten.
Kijk uit dat je het niet te warm krijgt in die hoek, het is daar 90 gradenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat staat je tv dan op een ongemakkelijke plaats zeg.
Godver, ik lachte hardop.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit dat je het niet te warm krijgt in die hoek, het is daar 90 graden
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat staat je tv dan op een ongemakkelijke plaats zeg.
Godverdomme.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit dat je het niet te warm krijgt in die hoek, het is daar 90 graden
Ik ook om de jouwequote:
Breng me nou niet in de warquote:
Vrijdagochtend hangend in de vangrails naar stage toe!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Breng me nou niet in de warIk moet nog 2 dagen werken
En vrijdag wordt zwaar door de afterparty van de awards
In flarden licht beschonken gedrapeerd over de hectometerpaaltjes van de A9.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Breng me nou niet in de warIk moet nog 2 dagen werken
En vrijdag wordt zwaar door de afterparty van de awards
Als ik op de A9 rijd heb ik een aardig gekke avond gehadquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
In flarden licht beschonken gedrapeerd over de hectometerpaaltjes van de A9.
Ik hou van je sarcdismequote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
In flarden licht beschonken gedrapeerd over de hectometerpaaltjes van de A9.
Taperfasequote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga alvast wat cassettebandjes klaarleggen om de komende maand al die hoogtepunten van de awards te tapen.
Ik ga m'n videoband met afleveringen van The Bold and the Beautiful gebruiken om de liveshow mee op te nemen. Herhaling neem ik er achteraan op zodat ik het twee keer achter elkaar kan kijken zonder terug te spoelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga alvast wat cassettebandjes klaarleggen om de komende maand al die hoogtepunten van de awards te tapen.
Heb jij ook zo'n gruwelijke pesthekel aan Steffy op het moment?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n videoband met afleveringen van The Bold and the Beautiful gebruiken om de liveshow mee op te nemen. Herhaling neem ik er achteraan op zodat ik het twee keer achter elkaar kan kijken zonder terug te spoelen.
Breek me de bek niet open!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n gruwelijke pesthekel aan Steffy op het moment?
Nee, wel eentje voor beste Track Dat Niet Happy Is.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Is er trouwens ook een 3FM Award voor Beste Micromanager?
Daar kwam een collegaatje (en mede-fan/hater) onlangs mee aanzetten, geniaal!!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open!
M'n zusje had vroeger trouwens deze cd:
[ afbeelding ]
Shinentwitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 09-04-2014 om 21:13:33Kijk die @westergas eens shinen, opbouw #3FM Awards bijna klaar, the night before the day after:
reageer retweet
Echt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Shinentwitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 09-04-2014 om 21:13:33Kijk die @westergas eens shinen, opbouw #3FM Awards bijna klaar, the night before the day after: [ afbeelding ] reageer retweet
The night before the day after
Godverdegodver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
Morgen de DrieÈfÈm Ahwarts.
Hebben we er een beetje zin in?
Ik wel! Nu is het alleen de kunst eraan te denken ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
kijk, dat zocht ik. ik zit ff in een dip.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zet die westergaskraantje pappie maar open jong0ns
Dip Berry?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk, dat zocht ik. ik zit ff in een dip.
nee, was het maar zo vruchtbaarquote:
Ik loop aardig te stresstergasfabriekenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen, als het lukt, morgen de grote dag.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik loop aardig te stresstergasfabrieken
Mijn vriendin vindt dat onprettig
Ik voel dezelfde spanning. We're bondingquote:Op woensdag 9 april 2014 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen, als het lukt, morgen de grote dag.
Sky op stage en savonds zelf muziek maken. Topsjow.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef Againzender het volgende:
Ik zet serieues geen 3fm aan morgen, helemaal zat die, zoals Henk zou zeggen, zelfpijperij van 3fm.
hier wordt het radio2 in de auto, en StuBru of Kxradio thuis.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sky op stage en savonds zelf muziek maken. Topsjow.
even zonder gein wat is die meur?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
ik ruik het hier, ik ga even het raam dichtdoen... Niet omdat ik niet van je hou ofzo, maar DIE LUCHT!!!!!
Vroeger was het de gist brocadus (als de wind (hihihiquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even zonder gein wat is die meur?
Pernis ofzo?!
Die stond er een paar jaar geleden toch nog? Gist/spiritusfabriek in Delft? Typische lucht inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroeger was het de gist brocadus (als de wind (hihihi) verkeerd stond), maar die's weg
Calvé dan maar?
Ja die is denk ik pas een jaar of 3 weg ofzo...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die stond er een paar jaar geleden toch nog? Gist/spiritusfabriek in Delft? Typische lucht inderdaad.
Zeg Dagoduck3...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die is denk ik pas een jaar of 3 weg ofzo...
3FM staat daarom ook voor Driewerfhoera Feliciteer Mexicano.quote:Op donderdag 10 april 2014 06:22 schreef Pino112 het volgende:
Mexicano is gewoon jarig op De Dag Van De 3FM Awards
quote:Op donderdag 10 april 2014 06:30 schreef Cee het volgende:
[..]
3FM staat daarom ook voor Driewerfhoera Feliciteer Mexicano.
quote:Op donderdag 10 april 2014 06:30 schreef Cee het volgende:
[..]
3FM staat daarom ook voor Driewerfhoera Feliciteer Mexicano.
Niet te veel je poot op het gas he.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik rijd alvast naar de Westergas!!11!!!
quote:Op donderdag 10 april 2014 07:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet te veel je poot op het gas he.
xd
quote:Op donderdag 10 april 2014 07:25 schreef Bronson het volgende:
Hij staat hier vandaag op de Veronica.
Ik ben gelukkig.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 07:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vrijwillig naar de 3fm awards gaan.![]()
Verdomme. Dan is je date gelijk verneukt.
pino112s playlist!quote:
Jett is toch van de andere kant?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap onze grote vriend Jett Rebel wel
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze van anaal houdt....quote:Op donderdag 10 april 2014 09:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jett is toch van de andere kant?
Wie is deze AFZICHTELIJKE vrouw??quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap onze grote vriend Jett Rebel wel
[ afbeelding ]
wat, heb ik die net gemist?quote:
Bronson luistert Veronicaquote:Op donderdag 10 april 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat, heb ik die net gemist?
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wie is deze AFZICHTELIJKE vrouw??
GATVERDAMME!!!11
Wolfje heeft wel een punt.. letterlijkquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wolfje heeft wel een punt.. letterlijk
Ik wil koffie halen maar ik zit klemquote:Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wolfje heeft wel een punt.. letterlijk
Bij mij zit het frame van m'n bureau vrij dichtbij, soms blijft'ie daar wel eens achterhangen...quote:Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil koffie halen maar ik zit klem
goeie tweet van domiesquote:
ik ook nietquote:
Verdommequote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cool story, 9/10. Would read again
I don't need your civil war....quote:Op donderdag 10 april 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patience, ik doe liever Mijnenveger.
3D Pinball Space Cadet ftw.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patience, ik doe liever Mijnenveger.
Nee deze is fijnquote:
Zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Heeft iedereen zin in vanavond?![]()
Het zal me jeuken. Ik ga Benfica - AZ kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Heeft iedereen zin in vanavond?![]()
Waar jeukt het? Www.analeklachten.nlquote:Op donderdag 10 april 2014 12:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Ik ga Benfica - AZ kijken.
Partypooperquote:Op donderdag 10 april 2014 12:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Ik ga Benfica - AZ kijken.
manmanmanquote:Op donderdag 10 april 2014 12:13 schreef Pandaplint het volgende:
Chef's special zal wel de grote winnaar worden vanavond. Bijna elke vrouw die ik ken is 'fan'
Fan van de zanger jaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:13 schreef Pandaplint het volgende:
Chef's special zal wel de grote winnaar worden vanavond. Bijna elke vrouw die ik ken is 'fan'
Preciesquote:
xDquote:
Verdommequote:
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken, nee. Maar mijn humorniveau ligt ook niet zo hoog vandaag.quote:
Nou, omdat je zo aandringt.quote:
Weet je ook eens hoe SC zich voeltquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken, nee. Maar mijn humorniveau ligt ook niet zo hoog vandaag.
Dat weet ik liever niet.quote:
Chef'Special.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:13 schreef Pandaplint het volgende:
Omdat het een belachelijke naam is.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chef'Special.
Waarom wordt die naam toch altijd fout geschreven
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijke naam is.
De hele dag.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe laat zijn morgen de 3FM awards?
ze komen gisteren om 14:37 op tvquote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe laat zijn morgen de 3FM awards?
Is gewoon een productnaam.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe SC zich voelt
JAAAAA HEY HO NUquote:Op donderdag 10 april 2014 08:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Draaien ze ho hey nog wel eens?
/mexicanobakker
Bazenzenderquote:
Sta je al vooraan met je vlaggetje?quote:
Ja! Man man man.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sta je al vooraan met je vlaggetje?
Maar waarom horen we niks meer van haarquote:
Verdommequote:
hahaha ja erg hequote:Op donderdag 10 april 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Oequote:Op donderdag 10 april 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mexicanobakker op 10-04-2014 13:48 ]quote:
Inderdaad. Ekdom is de one trick pony van van 3FM. Zelfs Rabradio is vernieuwender met de fruitmachine.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:53 schreef alors het volgende:
Ik luister weer eens, maar wat een kutprogramma blijft dit toch ook. Kinderachtige schijtlol in de eindeloze herhaling.
Ik vond dat Duits best leukquote:Op donderdag 10 april 2014 13:53 schreef alors het volgende:
Ik luister weer eens, maar wat een kutprogramma blijft dit toch ook. Kinderachtige schijtlol in de eindeloze herhaling.
De helft is fakequote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond dat Duits best leuk
LUMELTUTE! wtf
Klopt, maar tochquote:
Feit..quote:Op donderdag 10 april 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabbering is no-nonsense met items die nooit door de ondergrens zakken.
en 1opde5.nl dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
123gold.nl is erger dan analeklachten.nl
Godverquote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef alors het volgende:
Ik mis alleen de mening van hdj nog over de reclames op de NOS.
quote:
henkde_jquote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef alors het volgende:
Ik mis alleen de mening van hdj nog over de reclames op de NOS.
Met'r dikke lippenquote:
U riep?quote:
Nee. Maar heb je wel naar Kees geluisterd?quote:
Kwaks?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. Maar heb je wel naar Kees geluisterd?
Nee Kees van AnaarBeterquote:
Oh dat, ik rij daar toch alleen maar doordeweeksquote:Op donderdag 10 april 2014 15:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee Kees van AnaarBeter![]()
Hoe je van Ypenburg naar Rijswijk moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |