Ongetwijfeld iets wat bij een bedrijf of winkel gebruikt wordt om het personeel te attenderen op brand oid zonder de bezoekers direct in paniek te brengen.quote:
Héél vroegâh werkte ik bij V&D. Die hadden "2000" als er EHBO nodig was en "Christoffel" voor brand.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iets wat bij een bedrijf of winkel gebruikt wordt om het personeel te attenderen op brand oid zonder de bezoekers direct in paniek te brengen.
hahaha ja jij begrijpt hem helemal! Zijn er nog Johan Brinks in de zaal vanavond (Roept de DJ)?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, de Johan Brinks verlaat momenteel het zuivelpad en is nu op weg naar de afdeling wasmiddelen, over.
Echt? Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 10 april 2014 11:24 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hahaha ja jij begrijpt hem helemal! Zijn er nog Johan Brinks in de zaal vanavond (Roept de DJ)?
I knowquote:Op donderdag 10 april 2014 11:20 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Héél vroegâh werkte ik bij V&D. Die hadden "2000" als er EHBO nodig was en "Christoffel" voor brand.
Ja, denk je?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Tomansss het volgende:
het woord is al geraden in dit topic. Je gebruikt het vaak als je met wat vrienden rondloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |