Nou, als je er 3 op hebt ga je wel achteruit lopen, vraag maar aan Muisquote:
Daar heb ik er niet eens drie voor nodig. Ervaring.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als je er 3 op hebt ga je wel achteruit lopen, vraag maar aan Muis
Wanneer nemen wij een klein tequilatjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik er niet eens drie voor nodig. Ervaring.
Ik neem hoe dan ook water, koffie of 7UPquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer nemen wij een klein tequilatje?
Ik betaal, met geld en alles
Ik heb er zaterdag idd 3 gehad...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als je er 3 op hebt ga je wel achteruit lopen, vraag maar aan Muis
7upquote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem hoe dan ook water, koffie of 7UP
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er zaterdag idd 3 gehad...
Tequila sunrise mijn favo cocktail tot nu toequote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer nemen wij een klein tequilatje?
Ik betaal, met geld en alles
Long Island Iced Teaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tequila sunrise mijn favo cocktail tot nu toe
Zuipen tot je gaat kruipenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens feest, want ik ben alleen thuis
Lekker fappenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens feest, want ik ben alleen thuis
Ook goed, maar denk om je vizinhosquote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Keihard Zac Brown Band draaien en meezingen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al zenuwachtig voor die awards. Godverdomme.
Dat wordt extra faxpapier kopen van de zenuwen!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al zenuwachtig voor die awards. Godverdomme.
Extra internet inslaan voor al het uploaden bedoel je.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wordt extra faxpapier kopen van de zenuwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |