Dat was de bedoeling, maar de reiziger wilde een ander product, eentje die goedkoper was en het wel deed. Zoiets kan nog steeds niet helemaal geboden worden en straks wordt het weer een product waar niemand op zit te wachtenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon al je geld afgeven, oprotten en bekhouwe.
Ik ben benieuwd of het een Arriva zou lukken om een concurrerende treindienst (via de HSL) op de rails te zetten die veel sneller is maar wel betaalbaar blijft. Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar de reiziger wilde een ander product, eentje die goedkoper was en het wel deed. Zoiets kan nog steeds niet helemaal geboden worden en straks wordt het weer een product waar niemand op zit te wachten
in 2030 heeft een deel van het net ERTMS, in 2050 heeft de rest van het net ERTMS, in 2070 heeft het hele net DEZELFDE versie van ERTMS, in 2090 heeft het hele net een ERTMS wat compatibel is met wat de rest van Europa nu heeft. Oh ja, in 2040 heeft Europa zijn ERTMS vervangen door iets moderners. He foei stoute Europa toch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar de reiziger wilde een ander product, eentje die goedkoper was en het wel deed. Zoiets kan nog steeds niet helemaal geboden worden en straks wordt het weer een product waar niemand op zit te wachten
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef derLudolf het volgende:
Bij Koplopers die stil staan lijkt het net alsof de wielen de wordt n aangedreven nog draaien als ze stil staan. Is dat ook echt zo, zo ja waarom?
tenzij ze er van die blitse spinners op hebben gezet die nadat de wielen gestopt zijn met draaien nog even doorgaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:34 schreef James1988 het volgende:
Wielen die draaien als ze stilstaan? Da's een beetje lastig vanuit natuurkundig perspectief.
Lijn 19 is denk ik vooral bedoeld als verbinding tussen Brabant en Zeeuws-Vlaanderen. Antwerpen wordt ook alleen maar meegepakt omdat het toevallig in de weg ligt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:12 schreef James1988 het volgende:
Bus 19
Gek eigenlijk dat die bus niet bij Noorderkempen stopt.
Nee die draaien niet, heb er ook al meer dan eens uitgebreid naar gekeken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef derLudolf het volgende:
Bij Koplopers die stil staan lijkt het net alsof de wielen de wordt n aangedreven nog draaien als ze stil staan. Is dat ook echt zo, zo ja waarom?
Nou haha, dure lijn, geen trein. Ik zou de Urker vissersvloot afzinken in de Schelde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Inderdaad met heul veel plezier gelezen, dat boek. En met een vette grijns op m'n bek.
Na hoeveel bier?quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee die draaien niet, heb er ook al meer dan eens uitgebreid naar gekeken.
Tijdens precies kut qua zon.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:15 schreef dennistd het volgende:
Loc 1202 is vandaag op pad: https://m.facebook.com/Op(...)1&source=46&refid=17
Lijn 19 is ooit ingesteld omdat Zeeuws-Vlaanderen compleet geïsoleerd was na de Watersnoodramp. In het begin reden er ook altijd marechaussees mee om erop toe te zien dat vooral maar niemand het in zijn hoofd haalde om in Antwerpen uit te stappen, want dat mocht niet. Die bepaling is pas in 1993 of zo afgeschaft, de eerste keer dat ik hem reed mocht het ook nog niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Lijn 19 is denk ik vooral bedoeld als verbinding tussen Brabant en Zeeuws-Vlaanderen. Antwerpen wordt ook alleen maar meegepakt omdat het toevallig in de weg ligt.
Toen ik net in Breda kwam wonen reed'ie nog door hartje Antwerpen en kon je daar met je SOV ook instappen voor de terugweg. Maar dat werd allebei rap afgeschaft.
treinreiswink0lt bellen, en laat die het maar oplossenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef b2py het volgende:
Topicgenoten, ik heb jullie hulp nodig.
15 juli moet ik van Heerhugowaard naar München Hbf. Vertrek is 05:30 of 06:30 uit Heerhugowaard naar Amsterdam dus 40% korting. In Amsterdam stappen wij op de ICE waarvoor wij in Duitsland een interrail ticket hebben. Ik hoef in Duitsland alleen een zitplaatsreservering te hebben dus. Ik ben op zoek naar een uur overstap in Frankfurt (Flughafen of Hbf) of in Mannheim. Dat is afhankelijk van hoe laat we de ICE pakken.
Welke tickets moet ik kopen en wat vul ik in op de DB site?
Als er informatie ontbreekt hoor ik dat graag. Het gaat om drie reizenden, alle drie in bezit van een kortingskaart dal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |