abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140390352
Ik raak helemaal door de war door dat topic. :')
  maandag 26 mei 2014 @ 16:48:47 #202
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140390383
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
Ik raak helemaal door de war door dat topic. :')
in de war
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140392558
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat iets gevoelig ligt mag nooit een reden zijn het tot taboe te verklaren. De armeense genocide ligt ook gevoelig, slavernij verleden ook, politionele acties in Indonesie ook etc.

Toch is het niet strafbaar om te stellen dat de armeense genocide nooit heeft plaatsgevonden, de slavernij niets meer was dan een vrijwillige cruise en dat de politionele acties zelfverdediging was.

Kortom, het interesseert me geen hol voor wie het gevoelig was, het gaat om de waarheid. Ik ontken de holocaust zeker niet, het officiele verhaal rammelt alleen aan teveel kanten om klakkeloos aan te nemen voor waarheid. En dan stel ik kritische vragen ja, vragen waar ik zelden tot nooit een antwoord op krijg, bijvoorbeeld omdat een panische mod snel de discussie sluit.
Gast, jij erkent zyklon b nog niet eens als dodelijk. Discussiëren met jou us dus volkomen zinloos.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:25:03 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140393346
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gast, jij erkent zyklon b nog niet eens als dodelijk. Discussiëren met jou us dus volkomen zinloos.
Zyklon b is 'gewoon' gebruikt door de duitsers om tyfushoudende luizen uit te roeien. Dit was immers ook een potentieel dodelijk gevaar voor onze Ssers. De ironie :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140393436
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zyklon b is 'gewoon' gebruikt door de duitsers om tyfushoudende luizen uit te roeien. Dit was immers ook een potentieel dodelijk gevaar voor onze Ssers. De ironie :')
Ik zal er maar verder niet op ingaan...
pi_140394291
Hoewel ik goed begrijp dat dit topic niet bedoeld is om inhoudelijk op andere topics in te gaan heb ik toch de behoefte om hierin nog mijn zegje te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat iets gevoelig ligt mag nooit een reden zijn het tot taboe te verklaren. De armeense genocide ligt ook gevoelig, slavernij verleden ook, politionele acties in Indonesie ook etc.

Toch is het niet strafbaar om te stellen dat de armeense genocide nooit heeft plaatsgevonden, de slavernij niets meer was dan een vrijwillige cruise en dat de politionele acties zelfverdediging was.

Kortom, het interesseert me geen hol voor wie het gevoelig was, het gaat om de waarheid. Ik ontken de holocaust zeker niet, het officiele verhaal rammelt alleen aan teveel kanten om klakkeloos aan te nemen voor waarheid. En dan stel ik kritische vragen ja, vragen waar ik zelden tot nooit een antwoord op krijg, bijvoorbeeld omdat een panische mod snel de discussie sluit.
Joh, je moet niet zo onnozel doen. Je stelt de doden onder burgers en soldaten in de SU gelijk aan het stelselmatig vernietigen van mensen, je stelt dat de Joden initieel de nazi's aanvielen door Duitse producten te boycotten en vergeet daarbij te melden dat het een reactie was op het anti-Joods sentiment dat destijds in Duitsland heerste. Vervolgens noem je daar toevallig de enige bron bij waar gesproken wordt over een oorlogsverklaring van de Joden tegen Duitsland, terwijl je dondersgoed weet dat de Daily Express de Engelse equivalent is van de Telegraaf. Vervolgens stel je ook nog dat het niet eens zo vreemd was dat de Joden vervolgd werden. En als klap op de vuurpijl kom je aan kakken met dat achterlijke zwembad dat enkel toegankelijk was voor gevangen die "hoog in de hiërarchie" stonden zoals brandweerlui en niet voor de 1.100.000 overige gevangenen die daar vergast zijn.

Wat je dus doet is feiten naar je hand zetten. Je trekt hier volgens een hele rare, historisch incorrecte, conclusie uit. Dat is verder prima, ik voel mij niet persoonlijk of moreel aangevallen als iemand de holocaust bagatelliseren maar dat is wel exact wat je doet.

quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind dit maar een gevaarlijke gedachte die geen historische grondslag heeft. Ik denk te weten waar je deze ideeën vandaan haalt, maar plaatjes die op stormfront gepost worden van muren die Pruisisch blauw kleuren zijn geen goed alternatief voor daadwerkelijke naslag werken over dit onderwerp. Dus ik vraag je, lees je wat beter in en roep geen domme dingen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140396087
Waarom ging mijn topic over overbescherming van Joden dicht?

Ik snapbhet echt niet, was een keurig topic. Ik heb het gevoel dat dit ook taboe op FOK! is :') ;(
pi_140396112
Oh ik zal even lezen :')_____!
pi_140396260
Het zou van goede moderatie betuigen mochten jullie mijn topic opnieuw openen. Waseen volwassen discussie en interessant om te volgen, helemaal geen Jodenbash topic :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 02:41:12 #210
108913 Godshand
guide4you
pi_140413943
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Joh, je moet niet zo onnozel doen. Je stelt de doden onder burgers en soldaten in de SU gelijk aan het stelselmatig vernietigen van mensen, je stelt dat de Joden initieel de nazi's aanvielen door Duitse producten te boycotten en vergeet daarbij te melden dat het een reactie was op het anti-Joods sentiment dat destijds in Duitsland heerste. Vervolgens noem je daar toevallig de enige bron bij waar gesproken wordt over een oorlogsverklaring van de Joden tegen Duitsland, terwijl je dondersgoed weet dat de Daily Express de Engelse equivalent is van de Telegraaf. Vervolgens stel je ook nog dat het niet eens zo vreemd was dat de Joden vervolgd werden. En als klap op de vuurpijl kom je aan kakken met dat achterlijke zwembad dat enkel toegankelijk was voor gevangen die "hoog in de hiërarchie" stonden zoals brandweerlui en niet voor de 1.100.000 overige gevangenen die daar vergast zijn.

Wat je dus doet is feiten naar je hand zetten. Je trekt hier volgens een hele rare, historisch incorrecte, conclusie uit.
Ik vind dit maar een gevaarlijke gedachte die geen historische grondslag heeft. Ik denk te weten waar je deze ideeën vandaan haalt, maar plaatjes die op stormfront gepost worden van muren die Pruisisch blauw kleuren zijn geen goed alternatief voor daadwerkelijke naslag werken over dit onderwerp. Dus ik vraag je, lees je wat beter in en roep geen domme dingen.
Dit.

En daarbij blijft Holocaust ontkenning in dit land verboden:

quote:
In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat Holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht.
Het is ook zeer kwetsend voor de overlevenden van de Holocaust, om te ontkennen dat zij niet geleden hebben en familie vergast hebben zien worden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140414645
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

ik heb NERGENS gezegd dat het niet dodelijk is. Het is een pesticide dus als de dosering hoog genoeg is dodelijk.

Als je niet kunt lezen en zelf zaken gaat verzinnen is discussie idd zinloos maaar dat ligt dan aan jou.

Zyklon B is ontwikkeld als ontluizingsmiddel, is door verschillende landen gebruikt als ontluizingsmiddel....zoals het ontwikkeld is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140414713
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik heb NERGENS gezegd dat het niet dodelijk is. Het is een pesticide dus als de dosering hoog genoeg is dodelijk.

Als je niet kunt lezen en zelf zaken gaat verzinnen is discussie idd zinloos maaar dat ligt dan aan jou.

Zyklon B is ontwikkeld als ontluizingsmiddel, is door verschillende landen gebruikt als ontluizingsmiddel....zoals het ontwikkeld is.
Ja, leuk dat je vermeldt dat het niet specifiek voor de holocaust ontwikkeld is. Dus dan kun je ook meteen de holocaust bagatelliseren? De machete ook niet specifiek ontwikkeld om tutsi's af te maken, maar dat is toch ook geen om de genocide in Rwanda als theekransje af te doen?

Jij hebt echt een verknipte geest
  Forum Admin dinsdag 27 mei 2014 @ 08:06:24 #213
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_140414959
Gewoon weer FB hier. De inhoudelijke discussie voeren jullie maar elders, misschien in dat topic, misschien bij de klaagmuur. En aangezien de holocaustontkenning per wet verboden is in Nederland zijn we ook genoodzaakt ons allemaal hier aan te houden, dus dat soort fratsen zijn niet alleen in FOK!termen straf/banbaar maar je kan ook nog eens justitie achter je aan krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_140420082
Wanneer mag ik weer DM'n/ PM'n :o
pi_140422596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:06 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon weer FB hier. De inhoudelijke discussie voeren jullie maar elders, misschien in dat topic, misschien bij de klaagmuur. En aangezien de holocaustontkenning per wet verboden is in Nederland zijn we ook genoodzaakt ons allemaal hier aan te houden, dus dat soort fratsen zijn niet alleen in FOK!termen straf/banbaar maar je kan ook nog eens justitie achter je aan krijgen.
ik wil graag verder discussiëren maar het desbetreffende topic is om vage redenen gesloten door je collega. ..
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:51:58 #216
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140422727
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik wil graag verder discussiëren maar het desbetreffende topic is om vage redenen gesloten door je collega. ..
Het is alweer eventjes open, we hebben het besloten te heropenen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_140422893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het is alweer eventjes open, we hebben het besloten te heropenen.
Oeps, niet gezien. Bedankt!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:19:58 #218
338880 haan33
Studerende Boy
pi_140423527

[ Bericht 100% gewijzigd door Pharkus op 27-05-2014 15:33:08 (flikkert een eind op uit FB.) ]
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_140503484
Kan er eens iets gedaan worden aan Geennaam1 en zijn irritante spam?
Ga weg
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:29:12 #220
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140504799
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef Nikmans het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan Geennaam1 en zijn irritante spam?
Daar mag inderdaad weleens een rem op nu.
pi_140519090
_O_
pi_140536342
Het slotje is vervangen door de deleteknop?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:19:13 #223
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_140536383
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het slotje is vervangen door de deleteknop?
Bij die mafketel wel ja.
pi_140536403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Bij die mafketel wel ja.
Heeft inmiddels een ban denk ik, of niet?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:24:25 #225
198231 Nikmans
Hee daar
pi_140538521
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Daar mag inderdaad weleens een rem op nu.
Nou dan begin hier maar, want hij zit na tien posts ofzo alweer zijn rotzooi te spammen

KLB / 16 jarige meisjes die posten in subfora sex.
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')