Junk!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Heel Engeland houdt zijn hard vast omdat Rooney met een injectie gaat voetballen
Geloof er niet in. Mission Impossiblequote:
"we"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof er niet in. Mission Impossible
Heb ik niet gezegd? Voor buitenlandse club vind ik dat sowieso niet geldenquote:
Niet jij johquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd? Voor buitenlandse club vind ik dat sowieso niet gelden![]()
Al ben ik wel voor United. Zou toch zonde zijn als zo'n mooie club volgend jaar niet in de CL uitkomt.
Bij Feyenoord is het uiteraard wel 'we'quote:
Klopt, begrijp ik welquote:Op woensdag 9 april 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het uiteraard wel 'we'
Niet overtuigd. Sorry.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom ZDF? De NOS zendt hem ook uit.
neinquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom ZDF? De NOS zendt hem ook uit.
Gister keek ik via internet en daar stond gewoon dat Bayern-United vandaag werd uitgezonden. Wel verwarrend, want in de gids van de NPO staat Atleti-Barca, maar Snoeks die zit wel al in München: http://nos.nl/audio/63375(...)ern--man-united.htmlquote:
Jeroen Elshoff zat gisteren ook van onze belastingcenten gezellig in Dortmund voor een samenvatting van 5 minuten. Geniaal de NOSquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister keek ik via internet en daar stond gewoon dat Bayern-United vandaag werd uitgezonden. Wel verwarrend, want in de gids van de NPO staat Atleti-Barca, maar Snoeks die zit wel al in München: http://nos.nl/audio/63375(...)ern--man-united.html
Serieus?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff zat gisteren ook van onze belastingcenten gezellig in Dortmund voor een samenvatting van 5 minuten. Geniaal de NOS
Hoi Guusquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister keek ik via internet en daar stond gewoon dat Bayern-United vandaag werd uitgezonden. Wel verwarrend, want in de gids van de NPO staat Atleti-Barca, maar Snoeks die zit wel al in München: http://nos.nl/audio/63375(...)ern--man-united.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Naaaahquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/payment/purchase/1/7448
Hij was zondag nog in De Kuip, een metertje of 5 voor mijn vak. Uiteraard even toegezongen met het befaamde spreekkoorquote:
In barakken is ook zoiets.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef alors het volgende:
Fans achter hekken, wat een primitievelingen in München
Voor een railrunner.quote:
Waar wordt er gekeken?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Matig als altijd, maar Bayern kan ook niks.
ZDFquote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wordt er gekeken?
Streampje iemand?
Okquote:
Toen waren het twee goals op z'n Duits. Dat was fantastisch!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Straks een sneaky goal in de 92ste minuut net als in '99
of de 123stequote:
Nu wel roep iedereen van atleti barca om naar hier te gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef HPLC het volgende:
Is deze wedstrijd leuker? Bij die andere viel ik bijna in slaap
Jij hebt daar meer gezag dan ik, denk ikquote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu wel roep iedereen van atleti barca om naar hier te gaan.
BAYERN GAAT LOs
altijd leuk om het Duitse commentaar te horenquote:
Fur dienem kopf.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef zeebeschuit het volgende:
Hele tijd zo'n vlag voor je hoofd. Leuk!
IK PAK ZE JONGUHquote:Op woensdag 9 april 2014 22:10 schreef KingRoland het volgende:
LAAT ROBBEN HEEL VERDOMME DAVY DOE WAT
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Dat gejuich van Robben, alsof hij hem maakte
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef alors het volgende:
Robben en Ribery maken Bayern zo'n onsympathiek team. Die drama doorrol erna ook weer
Als mijn opa wieltjes zou hebben gehad hadden we hem als brandweerauto kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Als United nog een scoort, moeten zij nog een maken hoor
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Nou godver voor die goal gaan liggen met alles wat je geleerd is
quote:
ik vind het eerlijk gezegd veel minder erg dan vroeger bij de Duitse ploegen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef alors het volgende:
Robben en Ribery maken Bayern zo'n onsympathiek team. Die drama doorrol erna ook weer
Geen genotquote:
Wat vindt johannes daarvan?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag niet van GGMM, dan moet ie weer zo veel modden
Weet je wat zo Moyes? Er zijn er genoegquote:
idd, laat Robben gewoon met rustquote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kots hierop. Echt ik walg hier zo van. En het ergste is nog, hij heeft het helemaal niet nodig.
ok, die had ik ff gemist, Robben is echt irritant met dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kots hierop. Echt ik walg hier zo van. En het ergste is nog, hij heeft het helemaal niet nodig.
Klopt zegt ook veel over hoe slecht de gea is en de techniek hoe Robben die goal eigenlijk zou maken. Wat een baas.quote:
United fansquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Man U fans deden zo voor 60 secs
[ afbeelding ]
prima goal, hij gaat gewoon voor de kans. Als dat dan via de tegenstander gaat: niet geschoten isatijd mis, dus Robben doet het prima! Alleen dat aanstellen van hem.... goddomme, hij is toch een volwassen vent?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt zegt ook veel over hoe slecht de gea is en de techniek hoe Robben die goal eigenlijk zou maken. Wat een baas.
nee persie is judasquote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef alors het volgende:
Januzaj. Alleen hem en De Pers gun ik het wel om door te gaan.
Ja maar ik kan het hem niet echt kwalijk nemen. Arsenals beleid faalt gewoon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |