quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, ik val midden in een bitchfight binnen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achteraf weet ik alles beterquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik nog aan internet betting deed had ik hier dik op ingezet. Volledig volgens de verhouding ook. Een overwinning voor het voetbal dit
Wat een mannetjequote:
Kapsones sinds hij blauw is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
achteraf weet ik alles beter
wat ben je toch een vervelend mannetje
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
achteraf weet ik alles beter
wat ben je toch een vervelend mannetje
Volgens mij zijn hier ook beelden van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijft altijd ook netjes.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Shreyas het volgende:
PSG is zonder Zlatan gewoon een middelmatige ploeg in Europa
Zo schijnen er ook beelden te zijn waar jij je haar door de war hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier ook beelden van.
lolquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
Ik ben zo ****** boos he wil je niet weten
Ben normaal een rustige jongen maar nu gaan er toch echt doden vallen
Laten we samen uithuilen om dit grote onrecht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
Opensnijenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
Aansteller.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
Topshowquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier ook beelden van.
Ik hoor het al voor me.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
Dat kan niet. Oh, dat was bij de lokale omroep.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook beelden te zijn waar jij je haar door de war hebt.
SOWWWWWWquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoor het al voor me.
RATATATATATATATATATA GOOOOOOOOOOOOOOL COSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
#doodsbedreigingquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Herqules het volgende:
58 miljoen betalen voor Torresquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pastore, 40 miljoen. Echt goed ja. Het verschil is dat ze bij PSG zoveel gigantische aankopen hebben gedaan dat de missers geeneens meer opvallen. Chelsea doet niet aan zoveel reusachtige aankopen en had tot 2 seizoenen jarenlang een vaste as.
Oh en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Zlatan was het Chelsea wsl niet gelukt idd..quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Naja zo zie je maar weer hoe Zlatan toch het verschil maakt. Zelfs zonder Zlatan had Chelsea hulp van PSG nodig om toch aan scoren te komen.
Hopen dat ze in de halve finale eruit flikkeren.
BOEMquote:
Eerst even zien hoe het morgen verloopt.quote:
Dat denk ik ook. Je zag PSG nog heel gevaarlijk worden aan het eind toen er écht de beuk in ging, maar ze missen een speler die dat 90 minuten kan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Met Zlatan was het Chelsea wsl niet gelukt idd..
Herinner je de pingel van Drogba nog tegen Bayernquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
Graag Bayern-Chelsea. Nulletje of acht over twee wedstrijden.
Super Cupquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Herinner je de pingel van Drogba nog tegen Bayern
in Nederland ben ik voor de beste, maar in het buitenland wil ik ook nog wel andere eigenschappen laten meewegen in mijn keuzequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen die voor PSG zijn![]()
Ze kunnen er geen klote van
quote:
Real - Barca en Chelsea - Manu zou wel tof zijn, maar ik hoop toch dat Bayern doorgaat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Bosscielny het volgende:
Wel leuk om te zien deze wedstrijd, Chelsea - ManU halve finale?
sowieso waren ze bangquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je zag PSG nog heel gevaarlijk worden aan het eind toen er écht de beuk in ging, maar ze missen een speler die dat 90 minuten kan.
Want super cup > Champions Leaguequote:
Zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want super cup > Champions League
Bayern redt het makkelijk denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real - Barca en Chelsea - Manu zou wel tof zijn, maar ik hoop toch dat Bayern doorgaat.
neequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Bosscielny het volgende:
Wel leuk om te zien deze wedstrijd, Chelsea - ManU halve finale?
een bejaarde in de spits zettenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nu? Dat is inderdaad één transfer.
Dante is weer terug en volgens mij doet Rooney niet mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real - Barca en Chelsea - Manu zou wel tof zijn, maar ik hoop toch dat Bayern doorgaat.
twitter:AzzzzP twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 22:38:26Chelsea vs United final, terry slips taking a pen, that would be #scenes reageer retweet
Vond ze eigenlijk vrij tegenvallend tegen een 'zwak' Arsenal. Dat zou Chelsea een gewoon afstraffenquote:
In welk opzicht is dit een argument in dit gesprek? En kennelijk een terechte keuze gezien de resultaten.quote:
quote:
Toen het eerste doelpunt viel werden ze echt zenuwachtig. Toen hadden ze Zlatan nodig. Die gast heeft uitstraling op het veldquote:
Als een zwak PSG kansen kan creëren tegen Chelsea dan vrees ik het ergstequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Real, Bayern en Barcelona zouden allen een moord plegen om Chelsea in de halve finale te krijgen.
ManU? Dan zou er echt een faalteam in de halve finale staan.. kan je de champions league bijna niet meer serieus nemen.. maar het kanquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het onweerde gister he? Wel lekker knus altijd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat dekbedovertrek hebben m'n ouders ook.
ruim je kamer op!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat dekbedovertrek hebben m'n ouders ook.
Ok.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een dekbedovertrek wat daar op lijkt.
weet ik tochquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het irritante van Chelsea is dat je bijna nooit een grote uitslag tegen ze neerzet en ze dus met hun spel altijd kans maken.. kansen komen er altijdquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als een zwak PSG kansen kan creëren tegen Chelsea dan vrees ik het ergsteDie gaan sws uitgeschakeld worden.
over rare/onbegrijpelijke keuzes geproken. Daarnaast is de winst niet echt zijn verdienste geweest lijkt me.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit een argument in dit gesprek? En kennelijk een terechte keuze gezien de resultaten.
Het is echt een onuitstaanbare zak, maar wel een geweldige coach.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een mooi beeld hoe Mourinho iedereen nieuwe taken influistert
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Herqules het volgende:
als ik ooit mourinho tegenkom wordt het echt zwart voor mijn ogen
Ditquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt een onuitstaanbare zak, maar wel een geweldige coach.
Patsen recht tussen de ogenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Herqules het volgende:
Toch wel het nieuws van de dag dit, ik heb het gelijk getwitterd. Ik denk dat ik nu eindelijk een keer trending topic wordt, waarschijnlijk world wide.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar dat maakt PSG zijn beleid nog niet beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
over rare/onbegrijpelijke keuzes geproken. Daarnaast is de winst niet echt zijn verdienste geweest lijkt me.
Jij lijkt te stellen dat Chelsea een begrijpelijker aankoopbeleid voert dan PSG, dat terwijl PSG als topclub in wording het sowieso al moeilijk heeft in het begin om zich snel te nestelen in de bestaande top (kijk maar naar de absurde aankopen net na aankoop chelsea en man city) en nog steeds een behoorlijk verstandig aankoopbeleid voert. Althans, gezien de leeftijd van de aankopen zit er nog absurd veel rek in en lijkt het me sterk dat ze er in totaal verlies op gaan draaien.
Racist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Herqules het volgende:
sad but truequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt een onuitstaanbare zak, maar wel een geweldige coach.
Ik heb je tweet beantwoord en doorgestuurd naar een prominente twitteraarster, dus ik denk dat dit een unaniem en belachelijk groot succes gaat worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel het nieuws van de dag dit, ik heb het gelijk getwitterd. Ik denk dat ik nu eindelijk een keer trending topic wordt, waarschijnlijk world wide.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Beschamend dat een Nederlandse verslaggever Duits gaat praten voor de Nederlandse televisie
Ik vraag me af of ze het begrijpt, zij weet natuurlijk allang wat voor dekbed jij hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je tweet beantwoord en doorgestuurd naar een prominente twitteraarster, dus ik denk dat dit een unaniem en belachelijk groot succes gaat worden.
Ben alweer afgekoeld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef Herqules het volgende:
[..]
ben je nog mad? of ben je alweer bijgekomen?
bron: psv topik
Ja, maar tot nu toe heeft ze het nog niet met de wereld gedeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het begrijpt, zij weet natuurlijk allang wat voor dekbed jij hebt.
diequote:
Die tennisster.quote:
quote:
Mkhitaryanquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef NLGooner het volgende:
Jezus.. sommige spelers bij Dortmund zullen zich achter de oren krabben.. wat een kansen
Dat klinkt als When a Fire Starts to Burn van Disclosure.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe heet dat liedje tijdens de aftiteling van de samenvatting.
Iets van fire start to burn.
Ik wil graag een keer dansen op dat liedje.
Aaah yess!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klinkt als When a Fire Starts to Burn van Disclosure.
Volgens mij had die gozer in Madrid ook al een doelpunt op zijn schoen.. jammer, 2x Madrid eruit kegelen was ook te mooi om waar te zijnquote:
Knockout fase van de Champions Leaguequote:
Chelsea is een team waar iedereen verwacht van te winnen, maar niemand ziet dat Chelsia absoluut behoort tot de absoluute top, dit bewijzen ze keer op keer en op keerquote:Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
Gvd de verkeerde teams door. Tering wat was Dortmund sterk. Kut chelsea.
quote:
Twee bazenquote:
Een sjeikspeeltje adoreren en barca haten, dan heb je echt helemaal niets van het spelletje begrepenquote:Op woensdag 9 april 2014 09:52 schreef Nass het volgende:
[..]
Chelsea is een team waar iedereen verwacht van te winnen, maar niemand ziet dat Chelsia absoluut behoort tot de absoluute top, dit bewijzen ze keer op keer en op keer![]()
Ik bid en hoop dat Barca eruit wordt gekickt vanavond, als er 1 team is waar ik schijthekel aan heb, dan is dat Barca
Haha. Heb je gekeken gister? Tien keer zo mooi als alle grote overwinningen van Barcelona met dat geschuif bij elkaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een sjeikspeeltje adoreren en barca haten, dan heb je echt helemaal niets van het spelletje begrepen.
Ik vind het spelletje van Barca ongelooflijk irritant en frustrerend, enkele paasjes rond de 16 meter zijn een 'ohhhquote:Op woensdag 9 april 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Een sjeikspeeltje adoreren en barca haten, dan heb je echt helemaal niets van het spelletje begrepen .
Nee, dat afbraakvoetbal van Chelsea is lekkerquote:Op woensdag 9 april 2014 10:06 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik vind het spelletje van Barca ongelooflijk irritant en frustrerend, enkele paasjes rond de 16 meter zijn een 'ohhh' waard en dat is het verder wel.
Amen. Al zal het me mijn reet roesten als Barca er vanavond uitvliegt. Heb wel wat met Atletico.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat afbraakvoetbal van Chelsea is lekker.
Opzich was het gisteren wel mooi omdat PSG natuurlijk net zo'n kutclub is en ik het het publiek wel gunde, maar normaal gesproken is Chelsea echt de aids van het engelse voetbal.
Oh, mij zal het opzich ook worst zijn, al ben ik uiteraard wel fan van Messi, die gast is gewoon een fenomeen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Amen. Al zal het me mijn reet roesten als Barca er vanavond uitvliegt. Heb wel wat met Atletico.
Ibra is ook zo'n beetje de enige die zoiets bij hem durft te doen. Dat zie je aan de ogen van Joséquote:
+1quote:Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
Gvd de verkeerde teams door. Tering wat was Dortmund sterk. Kut chelsea.
Eens, maar jammer van Dortmund.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:14 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je moeder is een +1
Chelsea![]()
![]()
![]()
Mourinho![]()
![]()
![]()
Amen, Barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 09:52 schreef Nass het volgende:
[..]
Chelsea is een team waar iedereen verwacht van te winnen, maar niemand ziet dat Chelsia absoluut behoort tot de absoluute top, dit bewijzen ze keer op keer en op keer![]()
Ik bid en hoop dat Barca eruit wordt gekickt vanavond, als er 1 team is waar ik schijthekel aan heb, dan is dat Barca
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, maar jammer van Dortmund.
Spanje![]()
Waarom zou je een liefhebber moeten zijn van Mourinho? Die kerel zorgt hooguit voor een beetje entertainment door zijn pesterige uitspraken, maar als coach zit hij altijd bij de clubs met het meeste geld. En net Als Van Gaal plaatst hij zichzelf boven het team, terwijl het volgens mij nog steeds de voetballers zijn die de ballen erin schieten.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mourinho-haters, de leegheid van die levens schokt me.
De clubs met het meeste geld?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je een liefhebber moeten zijn van Mourinho? Die kerel zorgt hooguit voor een beetje entertainment door zijn pesterige uitspraken, maar als coach zit hij altijd bij de clubs met het meeste geld. En net Als Van Gaal plaatst hij zichzelf boven het team, terwijl het volgens mij nog steeds de voetballers zijn die de ballen erin schieten.
Alleen voor zijn prestatie met Porto heb ik respect.. Inter had in die tijd ook geen geldgebrek.. was gewoon een goed elftal.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De clubs met het meeste geld?
CL gewonnen met Porto en Inter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |