Dat gaat lastig worden, maar ik zal mijn capuchon meenemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan halen we Rens ook op met z'n ploeg, alleen moeten we dan Johannes natuurlijk meenemen om Rens onder bedwang te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die manier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan zie je de uitzending toch ookDat bedoel ik.
Chelsea domineert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Stellen dat Chelsea domineert zou niet geheel terecht zijn.
Dan haal je mij en Anonymous op kunnen we gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nu zo ongeveer waar je woont![]()
OK even kijken trouwens. Ik zit heul niet op te letten.
Mmm geen idee. Denk het niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op die manier.
Moet je eigenlijk voor betalen?
Dat staat voor de leegte die het CL-toernooi uitstraalt. Kapot gemaakt door de commercie en de onderlinge belangen.quote:
de CL *quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat voor de leegte die het CL uitstraalt. Kapot gemaakt door de commercie en de onderlinge belangen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die keeper van Chelsea die helm eigenlijk op?
Tegen de dodelijke vrouwelijke slipjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Editjes en edatjes ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De edit was allang doorgevoerd joh gek.
Deze standaard vraag antwoordt Johannes altijd dus bij dezequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Coutinho is beetje te vergelijken met Serero, leuke speler maar moet echt beter gaan afmaken.quote:
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Coutinho is beetje te vergelijken met Serero, leuke speler maar moet echt beter gaan afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |