Waarom zou je een liefhebber moeten zijn van Mourinho? Die kerel zorgt hooguit voor een beetje entertainment door zijn pesterige uitspraken, maar als coach zit hij altijd bij de clubs met het meeste geld. En net Als Van Gaal plaatst hij zichzelf boven het team, terwijl het volgens mij nog steeds de voetballers zijn die de ballen erin schieten.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mourinho-haters, de leegheid van die levens schokt me.
De clubs met het meeste geld?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je een liefhebber moeten zijn van Mourinho? Die kerel zorgt hooguit voor een beetje entertainment door zijn pesterige uitspraken, maar als coach zit hij altijd bij de clubs met het meeste geld. En net Als Van Gaal plaatst hij zichzelf boven het team, terwijl het volgens mij nog steeds de voetballers zijn die de ballen erin schieten.
Alleen voor zijn prestatie met Porto heb ik respect.. Inter had in die tijd ook geen geldgebrek.. was gewoon een goed elftal.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De clubs met het meeste geld?
CL gewonnen met Porto en Inter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |