Dat gaat lastig worden, maar ik zal mijn capuchon meenemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan halen we Rens ook op met z'n ploeg, alleen moeten we dan Johannes natuurlijk meenemen om Rens onder bedwang te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die manier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan zie je de uitzending toch ookDat bedoel ik.
Chelsea domineert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Stellen dat Chelsea domineert zou niet geheel terecht zijn.
Dan haal je mij en Anonymous op kunnen we gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nu zo ongeveer waar je woont![]()
OK even kijken trouwens. Ik zit heul niet op te letten.
Mmm geen idee. Denk het niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op die manier.
Moet je eigenlijk voor betalen?
Dat staat voor de leegte die het CL-toernooi uitstraalt. Kapot gemaakt door de commercie en de onderlinge belangen.quote:
de CL *quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat voor de leegte die het CL uitstraalt. Kapot gemaakt door de commercie en de onderlinge belangen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die keeper van Chelsea die helm eigenlijk op?
Tegen de dodelijke vrouwelijke slipjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Editjes en edatjes ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De edit was allang doorgevoerd joh gek.
Deze standaard vraag antwoordt Johannes altijd dus bij dezequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Coutinho is beetje te vergelijken met Serero, leuke speler maar moet echt beter gaan afmaken.quote:
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Coutinho is beetje te vergelijken met Serero, leuke speler maar moet echt beter gaan afmaken.
Tegen ander vlees van Karina ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen de Kip van Karina zou ik ook geen nee zeggen.
Ook de kip scheert ze niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen de poes van Karina wel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die smaakte prima ja. Ondanks de zweem van kokos.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet haar om pics vragen, dan krijg je echt een bijzondere DM terug.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet haar om pics vragen, dan krijg je echt een bijzondere DM terug.
*Fransozenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een zeer goede redding
Maar Lampard doet die Franzosen nog wel buigen
Ben jij voor Chelsea?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De invloed van GGMM op jou wordt steeds duidelijker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed gegoen de juiste letters zijn gebruikt in het woord.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De invloed van GGMM op jou wordt steeds duidelijker.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
Zo een paar users zien we voorlopig niet terug denk ik
Huh?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
ban?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
Ja. Komt stom genoeg door Fifa 2000 maar sindsdien de club wel blijven volgen.quote:
Het haalde het niet bij de spanning van deze situatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Grifte het volgende:
Prima voor de spanning, het was wel erg saai
Dat heb ik met Manchester City precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Komt stom genoeg door Fifa 2000 maar sindsdien de club wel blijven volgen.
Niet dat ik ook maar een seconde wakker lig als ze iets winnen/verliezen overigens.
GOOAAAAAAL!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het haalde het niet bij de spanning van deze situatie.
[ afbeelding ]
Hij zat ook al te juichen toen Krajicek won in 1996.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die commentator zo oud?
Dacht altijd dat hij 25 was ofzo
quote:
Het is hier geen democratie. We juichen hier gewoon netjes voor Chelsea.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zat ook al te juichen toen Krajicek won in 1996.
Ik juig heul niet voor Chelsea.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is hier geen democratie. We juichen hier gewoon netjes voor Chelsea.
RubenSosa is het hiermee eens.
Ik met Cambuur, want FM13quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Manchester City precies hetzelfde
Welke club heeft die gespeeld dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zat ook al te juichen toen Krajicek won in 1996.
We juichen helemaal niet voor Chelseaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is hier geen democratie. We juichen hier gewoon netjes voor Chelsea.
RubenSosa is het hiermee eens.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De invloed van GGMM op jou wordt steeds duidelijker.
TV Het Netjequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club heeft die gespeeld dan?
Sparta Praagquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club heeft die gespeeld dan?
Vandaag de tweede ronde van de nasi, godkolere lekker weer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het haalde het niet bij de spanning van deze situatie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik merk dat ik invloed op je heb.
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We juichen helemaal niet voor Chelsea
Niks is lekkerder dan Albaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag de tweede ronde van de nasi, godkolere lekker weer.
Donderdagavond de derde en laatste maaltijd.
Uiteraard met Alba op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben helemaal van slag door Karina
Ze heeft nog meer schaamhaar dan LR op zijn hoofd( schijnt, ik heb nooit pics van LR gezien_
Zou je toch niet verwachten met Mourinhoquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea gaat de volgende ronde toch weer anti voetbal spelen tegen die betere ploegen. Doe dan maar PSG.
Als jij dat zegt, dan geloof ik je. Voor wie ben jij Johannes?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als de mods het zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want dat telt nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ook echt alleen maar gevaarlijk uit standaardsituaties.
Vanavond: voor niemand.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, dan geloof ik je. Voor wie ben jij Johannes?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
The dream is realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik geniet voluit. Beter dan Chelsea - PSG
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Als die rakkers van Sport1 ons nog een extra maandje hadden gegeven had ik ingeschakeld, maar helaas.quote:
Je mot ze niet schuppen maar sloanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Wie stuurt Zeebeschuit terug naar de keuken?
Shreyas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Heeft hij van Bojan geleerdquote:
Ik kijk gewoon voor Jan Lul.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als die rakkers van Sport1 ons nog een extra maandje hadden gegeven had ik ingeschakeld, maar helaas.
Tegen het moderne maar 1-maandelijkse vrije zenderaanbod.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:23:34Klassieke doodschop #eto'o reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
CUL / Nasi a la Johannes #2 genietenquote:
Als je nog een goed topic over Grueter zoekt moet je hier even kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:23:34Klassieke doodschop #eto'o reageer retweet
jaja. Wel goed geweest zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten
Misschien even in het Dortmund-Real topic doorgeven als het hier 2-0 staat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef zeebeschuit het volgende:
Jammer dat het bijna rust is. Chelsea nu op en erover!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |