HOE WEET JE DAT?!quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Rezania moet gewoon niet zo moeilijk doen.
Heel FOK! weet datquote:
quote:
Reken je de webcam mee?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:27 schreef Fierce. het volgende:
Hebben jullie elkaar wel eens eerder gezien of nooit?
Ik durf zijn naam niet uit te spreken.quote:
Watte?quote:
oh als het een hij is dan ben ik toch niet geinteresseerd in dit verhaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken je de webcam mee?
[..]
Ik durf zijn naam niet uit te spreken.
[..]
Watte?
Racist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
oh als het een hij is dan ben ik toch niet geinteresseerd in dit verhaal
Mijn Fokker is m'n aller aller aller grootste liefdequote:
Ik denk dat het aan jouw persoonlijkheid ligt, ipv dat het aan jou ligt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Neuhh, ik ben altijd degene die dichtklapt als het op daten aankomt
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Etsu, nee webcam niet. Hij is vast onzeker dan.
Weet ik niet.quote:
Ik neuk in je kontje voordat ik het bij hem doe.quote:
Allang. Lekker groot en veel vlees. Mjam.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neuk in je kontje voordat ik het bij hem doe.
[..]
Allang. Lekker groot en veel vlees. Mjam.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben je bewust van je racistische opmerking, anders had ik het alsnog gedaan.
Dit snap ik niet, dus ik ga maar vanuit dat je het weer discriminerend bedoelt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]______!
Chill ras man "de homo's" ?
Bespaar me de detailsquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neuk in je kontje voordat ik het bij hem doe.
[..]
Allang. Lekker groot en veel vlees. Mjam.
Nee ik bedoel het racistisch tegen het ras de homo's!!!!!111!!111!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, dus ik ga maar vanuit dat je het weer discriminerend bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is kaalgeschoren, best lekker, grote ballen, slap best groot en stijf nog groter. Wat wil je nog meer weten?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het racistisch tegen het ras de homo's!!!!!111!!111!!Gezien je spoiler, neem ik dit weer discriminerend op. TR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is kaalgeschoren, best lekker, grote ballen, slap best groot en stijf nog groter. Wat wil je nog meer weten?
[..]
Gezien je spoiler, neem ik dit weer discriminerend op. TR gemaakt.
nee joh is racistisch, niet discriminerendquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is kaalgeschoren, best lekker, grote ballen, slap best groot en stijf nog groter. Wat wil je nog meer weten?
[..]
Gezien je spoiler, neem ik dit weer discriminerend op. TR gemaakt.
Hier houd ik je aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
PS. Als we gaan trouwen, organiseert Frank_Drebin onze bruiloft en zijn jullie welkom.
Zelfde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nee joh is racistisch, niet discriminerend
Wil je wel komen naar een homohuwelijk?quote:
Ja man helemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde.
[..]
Wil je wel komen naar een homohuwelijk?
Ik had de reacties nog niet gelezen. Als ereen goed feest is kom ik misschienquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde.
[..]
Wil je wel komen naar een homohuwelijk?
Mocht er een goed feest zijn, en je komt, dan weet je dat je moet kijken naar 2 zoenende mannen bij het ja-woord he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik had de reacties nog niet gelezen. Als ereen goed feest is kom ik misschien
Ik kom pas op het feest, hossel.wat nichtjes en ik vermaak me welquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mocht er een goed feest zijn, en je komt, dan weet je dat je moet kijken naar 2 zoenende mannen bij het ja-woord he.
Zo werkt het niet, helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kom pas op het feest, hossel.wat nichtjes en ik vermaak me wel
Dat bepaal ik welquote:
Ik noem mezelf frank en je laat me erinquote:
Niet bij mequote:
Gewoon offtopic gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:52 schreef hoink581 het volgende:
Technisch gezien is dit een naamtopic en zou hier een slotje op moeten. Wedden dat het open blijft omdat jullie vuige kontebonkers zijn en daarom een voorkeursbehandeling krijgen?
quote:
Enige goede posts in dit topic.quote:
Stil eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Enige goede posts in dit topic.
Tevens doet TS nu aan projectie, de aandachtshoer. grgr
Tyft eens op met je ''grgr''quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Enige goede posts in dit topic.
Tevens doet TS nu aan projectie, de aandachtshoer. grgr
Tyft eens op je postsquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tyft eens op met je ''grgr''
Super irritant
Stop eens met projecteren en schreeuwen om aandacht.quote:
Komt ervan omdat je niet meer reageert op WA.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stop eens met projecteren en schreeuwen om aandacht.
Ik kan er niet tegen dat je liegt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik geweldig ben
Jij reageerde een hele dag niet man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt ervan omdat je niet meer reageert op WA.
Druk leven jwz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat je liegt.
[..]
Jij reageerde een hele dag niet man.
Ik kan ook niet tegen mensen die liegen en ben dan ook altijd eerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat je liegt.
[..]
Een leven hebben.quote:
Oh, wanneer ga je eindelijk eens weg van FOK! dan? Je zei meerdere malen te gaan stoppen, en dat waren geen leugens volgens jou dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen mensen die liegen en ben dan ook altijd eerlijk
Dat niet hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een leven hebben.
[..]
Oh, wanneer ga je eindelijk eens weg van FOK! dan? Je zei meerdere malen te gaan stoppen, en dat waren geen leugens volgens jou dus.
Achh, ik heb geen leven. Dus waarom zou ik met FOK! kappen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een leven hebben.
[..]
Oh, wanneer ga je eindelijk eens weg van FOK! dan? Je zei meerdere malen te gaan stoppen, en dat waren geen leugens volgens jou dus.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Achh, ik heb geen leven. Dus waarom zou ik met FOK! kappen dan?
Dit.quote:
Doodgaan tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:04 schreef bamibij het volgende:
En jullie gaan daten? Ik voorzie wilde seks en een korte toekomst.
Hoe gaat de relatie tussen jou en Abraham nu, zijn jullie nog steeds gelukkig samen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
Doodgaan tijdens het neuken.
Er is nooit een relatie geweest, grgr.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoe gaat de relatie tussen jou en Abraham nu, zijn jullie nog steeds gelukkig samen?
hoink plzquote:
Jawel joh. je zat het me laatst te vertellen in een DM. Jullie relatie kon niet meer stuk gaan zei je nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nooit een relatie geweest, grgr.
Liegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jawel joh. je zat het me laatst te vertellen in een DM. Jullie relatie kon niet meer stuk gaan zei je nog
quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nooit een relatie geweest, grgr.
Er komt dus nog een relatie tussen mij en Abraham-De-Lucy?quote:
Ik heb net even in m'n glazen bol gekeken en het antwoord is jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er komt dus nog een relatie tussen mij en Abraham-De-Lucy?
Zieke geestquote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er komt dus nog een relatie tussen mij en Abraham-De-Lucy?
Haten op Rezaniaquote:
Niet vredig dood willen gaan tijdens een orgasme.quote:
ja ben je gayquote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
Bel RTL boulevard even want dit is me toch een partij interessant
Albert vind dit heuze showbizz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
quote:
Volgens mij zijn hun internetpersona's dan ook interessanter dan dat ze in het echt zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Komt niks van terecht, jullie vinden het veel leuker om zo te aandachtsgigolo'en zonder te meeten.
Nounou, niet zo bekrompen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Komt niks van terecht, jullie vinden het veel leuker om zo te aandachtsgigolo'en zonder te meeten.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Spreek voor TS ja. Ik wil wel een keer echt meeten, ben me gvd toch nieuwsgierig nu.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Even lief doen, dan gaat zaterdag door, anders blijf ik lekker in m'n bed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spreek voor TS ja. Ik wil wel een keer echt meeten, ben me gvd toch nieuwsgierig nu.
Oehh, wordt het dan neuken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even lief doen, dan gaat zaterdag door, anders blijf ik lekker in m'n bed.
Als jij niet komt opdagen kom ik je halen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even lief doen, dan gaat zaterdag door, anders blijf ik lekker in m'n bed.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Alsof jij durft om naar Groningen te gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij niet komt opdagen kom ik je halen, zo simpel is het.
Jezus, ga jij 200 km reizen voor een fokker?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? We gaan niet neuken hoor, onze meetplaats ligt 200+ km van m'n bed vandaan.
Ja, ik heb volgende week vrij hč, genoeg tijd en gratis OV.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij durft om naar Groningen te gaan.
`Wanneer gaan wij eens meetten dan? Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgende week vrij hč, genoeg tijd en gratis OV.
Rezania is het waard, dat weet jij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jezus, ga jij 200 km reizen voor een fokker?
Je bent niet wijs
Volgende week =/= as zaterdag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgende week vrij hč, genoeg tijd en gratis OV.
Ow ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania is het waard, dat weet jij.
[..]
Is er bij een meet met jou ook grote kans op seks dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
`Wanneer gaan wij eens meetten dan? Lijkt me leuk.
Meestal wel ja. Maar helaas voor de vrouwen. Kunnen ook bier drinken hoor,.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er bij een meet met jou ook grote kans op seks dan?
Ben je op zoek naar een avontuurtje ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Maar helaas voor de vrouwen. Kunnen ook bier drinken hoor,.
Vrouwenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een avontuurtje ofzo?
Bier!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Rezania het volgende:
TS drinkt namelijk wijn._! Wat een wijf.
Wijngaard in Frankrijk meestal geloof ik.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wijngaard in Frankrijk meestal geloof ik.
Ach, meid. Wat enig!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort verliefd word op Rezania.
Heb ik jouw steun hierbij?
Denken dat ik wil trouwen.quote:
Bedankt.quote:
Jij wil niet trouwen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik wil trouwen.
Denken dat ik jou dan uitnodig.
Dit topic nu._!
Haha, ik heb het gewoon over mij als persoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik wil trouwen.
Denken dat ik jou dan uitnodig.
Dit topic nu._!
Rezania is verzuurd omdat ik hem niet wil nemen as zaterdag, dus laat hem maar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ik heb het gewoon over mij als persoon
Doe ik eens gezellig, is het weer niet goed
Oké, neuken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania is verzuurd omdat ik hem niet wil nemen as zaterdag, dus laat hem maar.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik denk dat Rezania hiermee niet akkoord gaat aangezien hij aan jou hekel heeft, maar ik overtuig hem wel met anale seks. Dus houd maar 30 februari 2016 gereserveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |