quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neuk in je kontje voordat ik het bij hem doe.
[..]
Allang. Lekker groot en veel vlees. Mjam.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben je bewust van je racistische opmerking, anders had ik het alsnog gedaan.
Dit snap ik niet, dus ik ga maar vanuit dat je het weer discriminerend bedoelt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]______!
Chill ras man "de homo's" ?
Bespaar me de detailsquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neuk in je kontje voordat ik het bij hem doe.
[..]
Allang. Lekker groot en veel vlees. Mjam.
Nee ik bedoel het racistisch tegen het ras de homo's!!!!!111!!111!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, dus ik ga maar vanuit dat je het weer discriminerend bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is kaalgeschoren, best lekker, grote ballen, slap best groot en stijf nog groter. Wat wil je nog meer weten?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het racistisch tegen het ras de homo's!!!!!111!!111!!Gezien je spoiler, neem ik dit weer discriminerend op. TR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is kaalgeschoren, best lekker, grote ballen, slap best groot en stijf nog groter. Wat wil je nog meer weten?
[..]
Gezien je spoiler, neem ik dit weer discriminerend op. TR gemaakt.
nee joh is racistisch, niet discriminerendquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is kaalgeschoren, best lekker, grote ballen, slap best groot en stijf nog groter. Wat wil je nog meer weten?
[..]
Gezien je spoiler, neem ik dit weer discriminerend op. TR gemaakt.
Hier houd ik je aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
PS. Als we gaan trouwen, organiseert Frank_Drebin onze bruiloft en zijn jullie welkom.
Zelfde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nee joh is racistisch, niet discriminerend
Wil je wel komen naar een homohuwelijk?quote:
Ja man helemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde.
[..]
Wil je wel komen naar een homohuwelijk?
Ik had de reacties nog niet gelezen. Als ereen goed feest is kom ik misschienquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde.
[..]
Wil je wel komen naar een homohuwelijk?
Mocht er een goed feest zijn, en je komt, dan weet je dat je moet kijken naar 2 zoenende mannen bij het ja-woord he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik had de reacties nog niet gelezen. Als ereen goed feest is kom ik misschien
Ik kom pas op het feest, hossel.wat nichtjes en ik vermaak me welquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mocht er een goed feest zijn, en je komt, dan weet je dat je moet kijken naar 2 zoenende mannen bij het ja-woord he.
Zo werkt het niet, helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kom pas op het feest, hossel.wat nichtjes en ik vermaak me wel
Dat bepaal ik welquote:
Ik noem mezelf frank en je laat me erinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |