Niet bij mequote:
Gewoon offtopic gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:52 schreef hoink581 het volgende:
Technisch gezien is dit een naamtopic en zou hier een slotje op moeten. Wedden dat het open blijft omdat jullie vuige kontebonkers zijn en daarom een voorkeursbehandeling krijgen?
quote:
Enige goede posts in dit topic.quote:
Stil eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Enige goede posts in dit topic.
Tevens doet TS nu aan projectie, de aandachtshoer. grgr
Tyft eens op met je ''grgr''quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Enige goede posts in dit topic.
Tevens doet TS nu aan projectie, de aandachtshoer. grgr
Tyft eens op je postsquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tyft eens op met je ''grgr''
Super irritant
Stop eens met projecteren en schreeuwen om aandacht.quote:
Komt ervan omdat je niet meer reageert op WA.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stop eens met projecteren en schreeuwen om aandacht.
Ik kan er niet tegen dat je liegt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik geweldig ben
Jij reageerde een hele dag niet man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt ervan omdat je niet meer reageert op WA.
Druk leven jwz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat je liegt.
[..]
Jij reageerde een hele dag niet man.
Ik kan ook niet tegen mensen die liegen en ben dan ook altijd eerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat je liegt.
[..]
Een leven hebben.quote:
Oh, wanneer ga je eindelijk eens weg van FOK! dan? Je zei meerdere malen te gaan stoppen, en dat waren geen leugens volgens jou dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen mensen die liegen en ben dan ook altijd eerlijk
Dat niet hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een leven hebben.
[..]
Oh, wanneer ga je eindelijk eens weg van FOK! dan? Je zei meerdere malen te gaan stoppen, en dat waren geen leugens volgens jou dus.
Achh, ik heb geen leven. Dus waarom zou ik met FOK! kappen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een leven hebben.
[..]
Oh, wanneer ga je eindelijk eens weg van FOK! dan? Je zei meerdere malen te gaan stoppen, en dat waren geen leugens volgens jou dus.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Achh, ik heb geen leven. Dus waarom zou ik met FOK! kappen dan?
Dit.quote:
Doodgaan tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:04 schreef bamibij het volgende:
En jullie gaan daten? Ik voorzie wilde seks en een korte toekomst.
Hoe gaat de relatie tussen jou en Abraham nu, zijn jullie nog steeds gelukkig samen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
Doodgaan tijdens het neuken.
Er is nooit een relatie geweest, grgr.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoe gaat de relatie tussen jou en Abraham nu, zijn jullie nog steeds gelukkig samen?
hoink plzquote:
Jawel joh. je zat het me laatst te vertellen in een DM. Jullie relatie kon niet meer stuk gaan zei je nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nooit een relatie geweest, grgr.
Liegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jawel joh. je zat het me laatst te vertellen in een DM. Jullie relatie kon niet meer stuk gaan zei je nog
quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nooit een relatie geweest, grgr.
Er komt dus nog een relatie tussen mij en Abraham-De-Lucy?quote:
Ik heb net even in m'n glazen bol gekeken en het antwoord is jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er komt dus nog een relatie tussen mij en Abraham-De-Lucy?
Zieke geestquote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er komt dus nog een relatie tussen mij en Abraham-De-Lucy?
Haten op Rezaniaquote:
Niet vredig dood willen gaan tijdens een orgasme.quote:
ja ben je gayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |