Met slagroom.quote:
Bij de nachtwinkel halen, anders ben je te laat voor de creamy sex vanavond.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Mmm slagroom. Zou ik nog kopen bedenk ik, helemaal vergeten.
De AH is nog open hier hoor. Tot 10 uur zelfs. Maar creamy sex heb ik nooit hequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de nachtwinkel halen, anders ben je te laat voor de creamy sex vanavond.
Ordinair.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor een cream pie heb je toch geen slagroom nodig.
Proberen dan maar, altijd goed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De AH is nog open hier hoor. Tot 10 uur zelfs. Maar creamy sex heb ik nooit he
Leugens!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik bedoel daarmee te zeggen dat ik sowieso geen seks heb he
Gewoon je tetten een keer versieren met een toefje slagroom en je moet de hunks van je afslaan.quote:
Tetten heb ik ook niet manquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon je tetten een keer versieren met een toefje slagroom en je moet de hunks van je afslaan.
Dus hup naar de Appie.
Dan duw je de spuitbus elders in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tetten heb ik ook niet manIk neem zo wel een ijsje. Om mezelf te troosten.
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor een creampie heb je toch geen slagroom nodig.
En een aardbeitje erin duwen als finishing touch.quote:
Nou aardbeien met slagroomquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En een aardbeitje erin duwen als finishing touch.
Jij doet het met je teddybeer op de gesloten afdelingquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem tof doen, jullie doen het alleen met condoom.
Meestal pak ik een brood en maak ik daar zo een gaatje in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij doet het met je teddybeer op de gesloten afdeling
Uiteraard zijn er wel aardbeien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou aardbeien met slagroomDie eet ik liever. Of zijn er nu geen aardbeien?
Ik vond je meer een lauwe appeltaart type.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal pak ik een brood en maak ik daar zo een gaatje in.
Godver, GMTA.quote:
Geile avondplannen gegarandeerd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik halen van de week en slagroom dus.
We willen ook wel bij jou langskomen, maar het is zo lastig met beschuit met muisjes.quote:
Voor de kenner:quote:
Dat zeg je veel te vaak.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Jij krijgt nog eens een schop voor je hol.
Ik ben fier voorvechter van exit only policy.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens gedaan, ouwe viezerik?
In je sexkelder in de sling, beetje Specu schoppen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs om hem in ontvangst te nemen.
Corrie niet hoorde ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben fier voorvechter van exit only policy.
i want inquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de nachtwinkel halen, anders ben je te laat voor de creamy sex vanavond.
Ik heb wel een zolder. Doe ik het daar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In je sexkelder in de sling, beetje Specu schoppen.
Fans!quote:
Meedoen met wat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:16 schreef freestyleforumswag het volgende:
[..]
mag ik ook meedoen alleen voor deze keer maar toch ook weer niet
Doe effe normaal idioot. Ga je moeder pesten of zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:18 schreef freestyleforumswag het volgende:
[..]
mijn piemel in jouw opening steken zo van uuhh uhh jaaaaahhh uuhhh
Wat een klootzak, van mij had hij een klap gekregen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:15 schreef Specularium het volgende:
Goed leerzaam filmpje voor Team Opzij.
Je hebt wel een beetje een reputatie blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe effe normaal idioot. Ga je moeder pesten of zo.
Die is zeer onterecht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een reputatie blijkbaar.
Dat weten we niet, wie weet ben je wel aan 't posten terwijl je met benen gespreid in bed ligt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Ja! Waarom denk je dat ik zoveel op FOK! zit? Niet vanwege mijn spannende sociale leven.
Hele weekenden is ze op visite bij d'r zus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Ja! Waarom denk je dat ik zoveel op FOK! zit? Niet vanwege mijn spannende sociale leven.
Nee ik zit naar Waterkneus te kijken nuquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weten we niet, wie weet ben je wel aan 't posten terwijl je met benen gespreid in bed ligt.
ja die wordt helemaal moe van me zo langzamerhandquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele weekenden is ze op visite bij d'r zus.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weten we niet, wie weet ben je wel aan 't posten terwijl je met benen gespreid in bed ligt.
Hopelijk is z'n vervanger wel knap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit naar Waterkneus te kijken nuZelfs soppen zit er niet in vanavond want Zlatan doet niet mee.
Ik hoop dat hij op de tribune zitquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ohja, die vieze neus doet niet mee he?
Lekker voor je.
Hij is gewoon sexy. Niet knap maar wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hopelijk is z'n vervanger wel knap.
Zlatan.
Gelijk die hele Tarzan erin.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij op de tribune zitZie ik hem toch nog even.
kun je eens een betoog schrijven over zlatan ibrahimovic van 250 woorden dank u welquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij op de tribune zitZie ik hem toch nog even.
Beh.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is gewoon sexy. Niet knap maar wel aantrekkelijk
meisjes mogen mij tikkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
freestyleforumswag heeft echt tikken nodig op zijn apenharses.
Dominatrix Corrie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Denk maar niet dat ik zachtjes sla bij gekkies zoals jij
hard alssjeblieft ik beeen een autist tik het uit mequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Denk maar niet dat ik zachtjes sla bij gekkies zoals jij
Zo leuk gaat het niet worden. Honkbalknuppel eerderquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dominatrix Corrie.
Leren rokje, kettingen aan de tetters, peuk in de bek, en goedkope huiswijn in de hand.
Zo'n opblaasknuppel zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo leuk gaat het niet worden. Honkbalknuppel eerder
Bij 'touwtjetrekken' gewonnen met de meneer van de kermis.quote:
Hang jij wel eens hete boys in de startkabels voor het spelletje?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dominatrix Corrie.
Leren rokje, kettingen aan de tetters, peuk in de bek, en goedkope huiswijn in de hand.
Nee, ik moet je teleurstellen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hang jij wel eens hete boys in de startkabels voor het spelletje?
Ach ik schrik nergens meer van, de gayscene is door en door verrot, en what has been seen....quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Een leren rokje vind ik wel leuk trouwens. Vroeger had ik wel een leren broek. Serieus, want ik weet welke grap er nu gaat komen
Ik weet er alles van. Had een collega die allerlei attributen maaktequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik schrik nergens meer van, de gayscene is door en door verrot, en what has been seen....
Leuke werkvloer dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Had een collega die allerlei attributen maakteKooien en zo.
Welke grap ging er komen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Een leren rokje vind ik wel leuk trouwens. Vroeger had ik wel een leren broek. Serieus, want ik weet welke grap er nu gaat komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef OProg het volgende:
Ik moest bij de TT aan dit denken:Aaaaaaaaaaaaaand... weg libido.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Typisch ook weer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deed hij thuis. Op het werk was hij systeembeheerder.
Leren haken?quote:
Een Duitse systeembeheerder die in z'n vrije tijd sekskooien knutselde.quote:
Ik zat al te zoeken of ik die site nog vond maar nee. Was wel een aardige gozer trouwens. Nerdje wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Duitse systeembeheerder die in z'n vrije tijd sekskooien knutselde.
Klinkt als iemand die ik niet wil ontmoeten.
Corrie heeft hem dus gewoon gedaan in de wc.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken of ik die site nog vond maar nee. Was wel een aardige gozer trouwens. Nerdje wel.
In het kantoor, in de wc, in een van z'n kooien, in haar gleuf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft hem dus gewoon gedaan in de wc.
Nee man hij viel niet op vrouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft hem dus gewoon gedaan in de wc.
Hij viel ook niet op halve kerels, alleen op helequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit, je zegt zelf steeds dat je een halve kerel bent.
Ugh.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij viel ook niet op halve kerels, alleen op heleIk miste toch nog een klein stukje.
En mijn 3 euro ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
Haha, straks zie je die neus helemaal niet meer.
ik zie mijn favoriete bierdrinker nooit meer hierquote:
Zeker een leven gevonden. Anders gewoon weer eens bier gaan drinkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zie mijn favoriete bierdrinker nooit meer hier
Spekkie heeft grote broeken hoor, hij moet tenslotte heel wat kwijtquote:
Ah kijk je let daar dus wel op. heeft Tem dus gelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Spekkie heeft grote broeken hoor, hij moet tenslotte heel wat kwijt
hij legde hem eens op tafel. Zelfs de spareribs was onder de indrukquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah kijk je let daar dus wel op. heeft Tem dus gelijk.
Damn dat heb ik gemist. Had je niet even kunnen waarschuwen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij legde hem eens op tafel. Zelfs de spareribs was onder de indruk
Moet je niet kettingrokenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn dat heb ik gemist. Had je niet even kunnen waarschuwen?
hij had hem als sjaal omquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Hij kwam niet onder z'n korte broek uit de vorige keer dus het valt wel mee hè.
Gaat het over Mollys? Want die grote schalen met hapjes zijn wel erg lekker daar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
Volgende keer dus maar een kroeg waar je binnen mag roken. Mis ik tenminste niks.
ja maar wel erg duurquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat het over Mollys? Want die grote schalen met hapjes zijn wel erg lekker daar.
EN WAT LIGT ER DAN OP DIE SCHAAL?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
35 euro ofzo? Ik weet het eigenlijk niet. Ach, je kan er best met veel mensen van eten en zolang je het niet elke week doet....Ze zijn wel snel leeg altijd trouwens.
de pen0r van spekkiequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
EN WAT LIGT ER DAN OP DIE SCHAAL?
Spareribs, gehaktballen, bittterballen, van die uienringen en patat. Misschien vergeet ik iets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
EN WAT LIGT ER DAN OP DIE SCHAAL?
Spareribs vind ik leuk he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spareribs, gehaktballen, bittterballen, van die uienringen en patat. Misschien vergeet ik iets.
Ja trek jij graag dingen uit elkaar? Ik vind Spareribs niets, maar ik heb een hekel aan kluiven, en je krijgt smerige vingers. De gehaktballetjes zijn wel erg lekker daar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spareribs vind ik leuk he?
Die kun je zo helemaal uit elkaar trekken.
Mee eens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja trek jij graag dingen uit elkaar? Ik vind Spareribs niets, maar ik heb een hekel aan kluiven, en je krijgt smerige vingers. De gehaktballetjes zijn wel erg lekker daar.
Ja gaat weer water en brood worden. Dammit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Haha! Corrie is 3 euro kwijt, kan ze weer een week niet eten.
Ja,quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
3 euro verloren met wat? Wedden op die wedstrijd?
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
3 euro verloren met wat? Wedden op die wedstrijd?
6 euro of zo dus zo een ramp is het nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoeveel had je de vorige keer gewonnen?
Ja we zijn toch godverdomme geen apen of wat!@#quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
Eten wat niet te eten is zonder mes/vork of eetstokjes hoef ik sowieso niet.
Met de handen eten, kom op zeg, we zijn wel verder geëvolueerd dan dat.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Eet jij je boterhammen ook met bestek? En een banaan?
Vaak wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Eet jij je boterhammen ook met bestek? En een banaan?
Precies, wij zijn uit Afrika vertrokken, de achterblijvelingen mogen doen wat ze willen, maar wij eten met bestek verdomme!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja we zijn toch godverdomme geen apen of wat!@#
Jawel.quote:
Gelukkig eet ik friet, dat mag wel met de vingersquote:
PATAT!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik friet, dat mag wel met de vingers.
Juist wel.quote:
Vind ik niet. Gewoon lekker de patat in de mayo dopen en met je vingers eten.quote:
Ranzig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet. Gewoon lekker de patat in de mayo dopen en met je vingers eten.
Nou in een restaurant is wat anders. Ligt aan het restaurant trouwens. Maar thuis sowieso gewoon met de vingertjes hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ranzig.
Ik kan me er in restaurants ook altijd aan ergeren, van die gezinnen met kinderen die alles met de klauwen eten. Dan ga ik gewoon weg.
Beetje klasse mag wel zeg.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in een restaurant is wat anders. Ligt aan het restaurant trouwens. Maar thuis sowieso gewoon met de vingertjes hoor.
Denk niet dat je hier medestanders gaat vinden, niemand hier heeft manieren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
Sterker nog, ik erger me al als mensen bestek niet goed hanteren.
Ik schep m'n soep ook altijd van me af, in plaats naar me toe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier medestanders gaat vinden, niemand hier heeft manieren.
Van je af? Hoe krijg je het dan in je mondquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schep m'n soep ook altijd van me af, in plaats naar me toe.
Etiquette mensen, ETIQUETTE!
Dat ik het niet doe betekent niet dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schep m'n soep ook altijd van me af, in plaats naar me toe.
Etiquette mensen, ETIQUETTE!
Door het naar je mond te brengen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van je af? Hoe krijg je het dan in je mond
Wat omslachtig, echt iets voor mensen die teveel tijd en te weinig trek hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Door het naar je mond te brengen?
Je doet de lepel in de soep, je beweegt het van je af, haalt het uit de soep, en dan naar je toe.
Hij voert zijn tafelgenoot, denk ik. En vice versa.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van je af? Hoe krijg je het dan in je mond
Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
voorspel noemde de macD's een resteaurant
en eet er met bestek
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij voert zijn tafelgenoo, denk ik. En vice versa.
Eten is ook om van te genieten, daarom is er etiquette.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat omslachtig, echt iets voor mensen die teveel tijd en te weinig trek hebben.
Dat doe ik elders.quote:
Jij bent helemaal een barbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef sp3c het volgende:
soep moet je gewoon slurpen man
gewoon heel dat bord in je gezicht en kijken wat er gebeurt
Gewoon met een rietje, kun je je handen gewoon onder tafel houden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef sp3c het volgende:
soep moet je gewoon slurpen man
gewoon heel dat bord in je gezicht en kijken wat er gebeurt
ook met bestek zekerquote:
Je moet het ergens compenseren he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Modus het volgende:
Wel vrijwillig met je dop iemands eten van gisteren aanstampen maar patat met je handen is dan weer vies._
keihard zuigen bij de balletjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon met een rietje, kun je je handen gewoon onder tafel houden.
Met Corendon zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
Maar vaak is het simpel op te lossen, op vakanties bijvoorbeeld enkel naar "no-kids" hotels en resorts gaan, daar komen vaak alleen zuurpruimen als ik dus dan zit het wel goed.
Nee, Cor en Don.quote:
Extra eiwittenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was eerst ergens uit eten en toen had ik een salade, zat er een worm in. Levend. Kruipend.
Die is vieeeeeeessssssss Patrick.quote:
Dat krijg je met konijnenvoer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was eerst ergens uit eten en toen had ik een salade, zat er een worm in. Levend. Kruipend.
lachen met die gekke waaghals iedere keerquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Je kan ook gewoon in haar bakkes spuiten. Vind ze waarschijnlijk lekkerder dan een worm.quote:
Dan heeft ie weer gezopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
lachen met die gekke waaghals iedere keer
nee ik duw gewoon het bord in mijn gezicht, reversed als ik moe benquote:
Nee die was er niet bij, anders had hij wel even stennis geschopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
lachen met die gekke waaghals iedere keer
Nou nou, wat ordinair weer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in haar bakkes spuiten. Vind ze waarschijnlijk lekkerder dan een worm.
Ik ben niet zo slim he? Heb uitleg nodig. Dit snap ik ook al niet trouwens. Reversed? Dus de achterkant? Snap er geen reet van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik duw gewoon het bord in mijn gezicht, reversed als ik moe ben
wel op blijven letten hoor
Moet dat niet via een lepel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in haar bakkes spuiten. Vind ze waarschijnlijk lekkerder dan een worm.
Lekker toch.quote:
Het kan dienen als hoestdrank ja, glijdt lekker langs je geirriteerde keel enzo.quote:
Alstie moe is duwt ie het bord in zijn hol ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim he? Heb uitleg nodig. Dit snap ik ook al niet trouwens. Reversed? Dus de achterkant? Snap er geen reet van.
OK nu snap ik het, txquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Alstie moe is duwt ie het bord in zijn hol ja.
dan laat ik het bord staan en duw ik mijn gezicht erinquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim he? Heb uitleg nodig. Dit snap ik ook al niet trouwens. Reversed? Dus de achterkant? Snap er geen reet van.
hopelijk is de soep niet te heet dan, lijkt me pijnlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan laat ik het bord staan en duw ik mijn gezicht erin
godverdomme hey
Njovlein zat gister te vertellen dat ze liever over d'r tetjes wordt gespoten.quote:
deze moet ik denk ff teruglezenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovlein zat gister te vertellen dat ze liever over d'r tetjes wordt gespoten.
Ging ze natuurlijk wel zeggen dat ze het niet zo bedoelde maar toen stond het er al.
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Maggi moet je geen grapjes over maken.
Nee in de soep.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, lekker zo'n flesje leegtikken op de bank.
Waarom ben ik nou weer een ouwe smeerpijpquote:Op woensdag 9 april 2014 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan toch chatten met je nieuwe vriendinnetje ouwe smeerpijp?
Niet zo moeilijk doen, trekpop.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een ouwe smeerpijp
Ze is 1 jaar jonger of zo.quote:
Ja, kan geen kwaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is een dag niets toch juist lekker?
Utopiaquote:Op woensdag 9 april 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij tellen niet mee natuurlijk want Utopia.
Ehm, ik ben Utopia afquote:Op woensdag 9 april 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij tellen niet mee natuurlijk want Utopia.
Het zit nog steeds in je. Give me oil in the lamp! Zo een nachtmerrie. Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ehm, ik ben Utopia af![]()
Maar ik ging slapen.
Dat is superhandig ja want daar posten mensen uit Groningen wat voor weer het daar is.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk soms in het fok topic over het weer als ik het wil weten.
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is superhandig ja want daar posten mensen uit Groningen wat voor weer het daar is.
Ik hoop regen, dan is het niet erg om te werken.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.... Wat voor weer wordt het morgen?
Ja ik ook en dan vind ik zon wel fijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop regen, dan is het niet erg om te werken.
Mjah ik ben hier ook aan het werken/plannen, ben nu voorlopig niet verder gekomen dan een half A4-tje. Had een goed tavel PDF bestandje gedownload (before format C:) maar die ben ik dus kwijt. Er zijn maar 2 data's belangrijk 24 sept (Tarragona) en 25 sept (Reus). Ik doe wel een terug converisie (vanuit PDF naar Word) en met google translate krijg ik het wel dicht.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook en dan vind ik zon wel fijn.
Badalona, ik vond het leuk. Het is eigenlijk gewoon een soort buitenwijk van Barcelona, ik meen met paars vanaf Parallel een half uurtje ofzo? Maar de sfeer is compleet anders, een beetje dorps bijna,
Ik heb wel wat foto's van Badalona, even kijken.
Ben daar naar het strand geweest, vond het er heerlijk, maar ik ben niet op het strand van Barcelona geweest dus geen vergelijking. Het is wel kut de zee in komen daar.
Even foto's zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |