Yeah right, we geloven je onmiddelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk het nooit, ik zapte toevallig langs
Het is een mooie vrouw, Dat zal wat trekkers kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Serieus![]()
Ik ben sowieso allergisch voor die Angela Schijf, die kan toch niet acteren?
Ach, duct-tape doet wonderen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze praat altijd alsof ze tegen een clubje driejarigen praat vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Prei iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik niet. maar dat is denk ik geen grote verrassing....quote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog Game of Thrones kijkers hier? Wat een lekker begin van seizoen 4.
Neuh, klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. maar dat is denk ik geen grote verrassing....
Ja, maar hij mag ook wel weer eens een boek uitbrengenquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog Game of Thrones kijkers hier? Wat een lekker begin van seizoen 4.
Ja, het ruikt heerlijk. Maar op het moment eet ik geen tarwebrood.quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ciabatta in de oven. Een warm stuk versgebakken brood, ik word er zo blij van
Ja, en die kop!quote:
Zo, morgen bijkomen van het weekend zeker?quote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik ben echt afgedraaid, ga zo mijn bed opzoeken haha.
Thessa was blijven logeren, mijn zus en dr vriend en de drie kids hier, jarig broertje, mama van T. en toen mijn zus en co weg waren kwamen nog twee vrienden van broertje met hun zoontje van anderhalf.
[ afbeelding ]
Maar het was wel gezellig!
quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, is dat al 3 maanden geleden dat ze gingen? Tijd vliegt echt als een malle!
Van Pinksteren tot augustus, dat is toch niet maar 5 weken?quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef indaha het volgende:
Zij gaat 5 weken geloof ik, meer vakantiedagen heeft ze niet .
quote:
Dank u, dank uquote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef indaha het volgende:
Zwabber gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat leuk ieder kind een hond aan de lijn
Zo eindelijk de kattenoppas geregeld voor ons weekendje Bourtange , het wordt pas Augustus want onze oppas moet zo nodig op vakantie naar Indonesië met Pinksteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |