Yeah right, we geloven je onmiddelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk het nooit, ik zapte toevallig langs
Het is een mooie vrouw, Dat zal wat trekkers kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Serieus![]()
Ik ben sowieso allergisch voor die Angela Schijf, die kan toch niet acteren?
Ach, duct-tape doet wonderen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze praat altijd alsof ze tegen een clubje driejarigen praat vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Prei iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik niet. maar dat is denk ik geen grote verrassing....quote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog Game of Thrones kijkers hier? Wat een lekker begin van seizoen 4.
Neuh, klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. maar dat is denk ik geen grote verrassing....
Ja, maar hij mag ook wel weer eens een boek uitbrengenquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog Game of Thrones kijkers hier? Wat een lekker begin van seizoen 4.
Ja, het ruikt heerlijk. Maar op het moment eet ik geen tarwebrood.quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ciabatta in de oven. Een warm stuk versgebakken brood, ik word er zo blij van
Ja, en die kop!quote:
Zo, morgen bijkomen van het weekend zeker?quote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik ben echt afgedraaid, ga zo mijn bed opzoeken haha.
Thessa was blijven logeren, mijn zus en dr vriend en de drie kids hier, jarig broertje, mama van T. en toen mijn zus en co weg waren kwamen nog twee vrienden van broertje met hun zoontje van anderhalf.
[ afbeelding ]
Maar het was wel gezellig!
quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, is dat al 3 maanden geleden dat ze gingen? Tijd vliegt echt als een malle!
Van Pinksteren tot augustus, dat is toch niet maar 5 weken?quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef indaha het volgende:
Zij gaat 5 weken geloof ik, meer vakantiedagen heeft ze niet .
quote:
Dank u, dank uquote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef indaha het volgende:
Zwabber gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat leuk ieder kind een hond aan de lijn
Zo eindelijk de kattenoppas geregeld voor ons weekendje Bourtange , het wordt pas Augustus want onze oppas moet zo nodig op vakantie naar Indonesië met Pinksteren
quote:
Dankjewel!quote:Op maandag 14 april 2014 12:45 schreef Pagan het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber.![]()
[ afbeelding ]
We moesten zaterdag nog aan je denken, we waren op een bierfestival en daar waren de IPA's goed vertegenwoordigd.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tussen de buien door fietsen en maar een paar spetters meepakken. Mazzelmaandag!
quote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond het een soort van Zwembadwaterregenbui. Best wel lekker.
Zwabber van Harte!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwabber van Harte!![]()
![]()
![]()
Je had zaterdagmiddag hier moeten zijn, ik had kaarten gewonnen voor het Groninger Bierfestival 2014.Heerlijke biertjes geproefd, zoal Hete Pruim, Zuster Agatha op hout gerijpt, de Golden Raand Pagode, Kachel, van de Gulzige Gans, Van Epe's biercollectief Afschot, Vrouwe van Gramsbergh, Lupulus (ook een grote fles van mee naar huis gesmokkeld, er mocht niet verkocht worden, maar bij het sluiten van de markt, kon ie mee in de tas!
).
Ja, was erg leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]dank jullie wel. Ik heb net een plezierige avond gehad met Dinges. Na een uitgebreid Indiaas diner, het biercafé in
Gronings bierfestival ben ik nog niet geweest, alhoewel ik het vorig jaar wel van plan was. Schijnt best goed te ziin.
Jammie!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb overigens bij zo'n Turkse supermarkt een kilo walnoten voor 6 euro kunnen kopen. Verder een flinke zak hazelnoten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ilse en Waylon.
Past toch al bij m'n imago.
Just ignore, je mist er echt niks aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef Bos81 het volgende:
o Dit was dus het ESF liedje. Heb ik het toch nog lang volgehouden er niks van te horen. Gelukkig heb ik maar half zitten luisteren...
Ja, ik loop regelmatig een duurloopje van een uur. Daarin haal ik de 10k dus wel., Daarvoor er wel naar toe opgebouwd dmv 30 min 45 minuten etcetera.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, hoe heb jij je opgetraind richting 10 kilometer? Vaak dat aantal kilometers in een keer lopen voor je aan een wedstrijd meedeed van dezelfde afstand?
Ok. Ja, daar moet ik dan ook naartoe. Tenminste, ik wil graag een 10 lopen dit zomerseizoen. Gisteren bijna 6 in een half uur (vrij relaxed), ik merk dan nog wel dat ik wat opbouw nodig heb. Een kilometer of 2 had ik nog wel goed door kunnen trekken, maar dan nog 2 erbij... Zo ver ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik loop regelmatig een duurloopje van een uur. Daarin haal ik de 10k dus wel., Daarvoor er wel naar toe opgebouwd dmv 30 min 45 minuten etcetera.
Kunnen we hem niet gewoon een keer naar het songfestival sturen en daar laten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar is er al gedingest?????????
Mogge.
Ik wil graag een petitie tegen Gers, wie doet er mee?
En een hele grote delegatie sturen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef Pagan het volgende:
Kunnen we het Songfestival niet in de Oekraïne houden, of in Syrië?
2 weken terug toen ik die 55.04 liep was mijn gemiddelde 10.9. De eerste 2.5 km liep ik in een gemiddelde van ca 12 km/u.Dat was ietsjes te hard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd in welke tempo je dan die 10 doet, Bos. Knap vind ik het sowieso!
Ik vraag me altijd af hoe het zou zijn gegaan als zo'n start niet zo snel is. Misschien kom je dan wel langzamer uit omdat je met zo'n begin wel een bepaalde standaard voor je lijf zet. En dan komt het natuurlijk wel meer aan op doorzettingsvermogen later in de race.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 weken terug toen ik die 55.04 liep was mijn gemiddelde 10.9. De eerste 2.5 km liep ik in een gemiddelde van ca 12 km/u.Dat was ietsjes te hard.![]()
Daardoor was ik op het einde best wel op, vandaar die verbeten blik op die foto's
Nou Doe Maar vond ik toen leuk. In de jaren 80. Op de basisschoolquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg er Doe Maar gevoelens van, van die nieuwe van Gers, en dat is niet positief
Ik eigenlijk ook, ik heb wel het idee, dat ik sneller kan dan die 55.04. Dat zullen we denk ik snel weten, over 2 weken loop ik een 12 (of een 16).quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het zou zijn gegaan als zo'n start niet zo snel is. Misschien kom je dan wel langzamer uit omdat je met zo'n begin wel een bepaalde standaard voor je lijf zet. En dan komt het natuurlijk wel meer aan op doorzettingsvermogen later in de race.
Ik denk dat ik ook rond de 53 tot 55 minuten uitkom. De eerste zal wel naar de 55 gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik heb wel het idee, dat ik sneller kan dan die 55.04. Dat zullen we denk ik snel weten, over 2 weken loop ik een 12 (of een 16).
Nu naar het werk. opleidingstijd..
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oh-oh, nu ik je kaart zie besef ik pas dat 14-4-14 wel een mooi getal was
Oh god, blij toe dat dat niet nog een keer hoeft eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het is jammer dat je geen 14 werd toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |