Vraag ik me ook af over feyenoord / ajax / ado etc hooligans .quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk wel eens: als er geen voetbal was, wat hadden die mensen dan gedaan? Inbraken, vernielingen, drugs?
Dan was het bij hockey oid geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk wel eens: als er geen voetbal was, wat hadden die mensen dan gedaan? Inbraken, vernielingen, drugs?
Middeleeuwen, grote veldslagenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
De biografie van Badr Hari is het meest gestolen boek in Nederland.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker dom ook om een fanshop in Nederland te openen.
Die gasten halen ieder jaar gewoon via via alles wat ze nodig hebben van hun clubje....
Dit dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie het probleem niet zo
ze willen allemaal met Kuyt op de foto.
Voornamelijk geweldpleging, mishandeling en moord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
En daarom wordt zo'n fanshop in NL geopend. Om op die vraag in te spelen. Gewoon slim. Die Turken zijn helemaal knettervoetbalgek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker dom ook om een fanshop in Nederland te openen.
Die gasten halen ieder jaar gewoon via via alles wat ze nodig hebben van hun clubje....
Wat een lol. Kneus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef iketurnerjr het volgende:
Meer Fenerbahçe supporters in Rotterdam dan Feyenoord supporters
sterke comebackquote:
ja en de videobeelden op het journaal zijn door de PVV vervalst.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef videonatic het volgende:
Dit artikel is door een bange blanke polder nederlander geschreven.
Snap ik ook niet. Dat gedrang zie je ook bij de opening van bijv. een nieuwe grote H&M of zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef JenHermes het volgende:
Waarom kunnen deze mensen zich niet normaal gedragen? Het gaat om een fucking fanshop van een middelmatige voetbalclub, niet om iets wat van wereld belang is
Verfalst zou een Nederlantse Turk Seggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja en de videobeelden op het journaal zijn door de PVV vervalst.
Ik denk dat hier heel erg tendentieus wordt bericht als ik alles zo overzie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:21 schreef tong80 het volgende:
De opening van een fanshop van de Turkse voetbalclub Fenerbahçe in Rotterdam is maandagavond uit de hand gelopen. Oranje-international Dirk Kuyt, die voor Fenerbahçe voetbalt, was opgetrommeld om de winkel aan de Zwart Janstraat te openen. Dat zorgde voor zo'n grote toeloop van mensen, dat de geplande handtekeningensessie niet doorging. Hierop werd het onrustig.
[ afbeelding ]
Volgens de NOS probeerden honderden mensen de winkel binnen te komen. Kort nadat de deuren rond 19.00 uur opengingen, gingen ze weer dicht. Daarna weigerden de fans weg te gaan, ondanks een oproep van Kuyt. Er werd vuurwerk afgestoken en de sfeer werd grimmig.
Hulp van de politie was nodig om 'de straat schoon te vegen'.
Een lezer van AD.nl mailt:' Het was een grote ongeorganiseerde heksenketel. Ik heb er als vrouw tussen gestaan, ik werd bijna platgedrukt. Ik heb mij flink moeten verzetten om niet op de grond te vallen. Ik kon namelijk geen kant op.'
Daarna ging de politie aan de slag. 'Totale hysterie, kleine kinderen die over hun toeren waren. Alles werd afgeblazen, geen handtekening meer gezet. Dirk Kuyt is nog even op een stoel voor de shop gaan staan, maar de pret was over. Het leek vanavond wel of de hel was losgebarsten in het Oude Noorden.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |