LIF / [Dieetclub] #606 Met appeltaart!quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef ZarB het volgende:
Godver mensen, wie wil.er een afvalclub oprichten?
Thanks Hoinkquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet dit grappig zijn.
Mm appeltaartquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
LIF / [Dieetclub] #606 Met appeltaart!
Is er al
HalveGarequote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dit is bloed serieus vriend. geen grappen jwtz
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef TimMer1981 het volgende:
"Nee, dank je" is ook een antwoord.
Het belangrijkste bij sport is discipline; gebruik dat dan ook als je op de bank zit.
Dat is liefdesvet. Voor het neuken. Dat is positief.quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoor
Zarb, is JMF zn piemeltje aan het groeien?quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat er een mini frikandel op komst is. Mondje dicht he!!!!!!
Hardlopers zijn doodlopers (srs, je gaat eerder dood)quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoor
quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het 1e jaloerse dikkertje meldt zich.
bmiquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mm appeltaart
Tevens ben ik.niet welkom in dat topic want je bmi moet boven de 27 zijn en godzijdank is dat nog laaaaang niet zo.
Nee, ik heb gewoon weinig vet.quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oja je bent natuurlijk stevig gebouwd en hebt zware botten.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een Schultenbrau per dag is wel prima hoor. Anders zak je straks door je plastic tuinstoel.
Nou als ik dik blijf worden zal het me een worst wezenquote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers (srs, je gaat eerder dood)
http://www.nu.nl/wetensch(...)echt-gezondheid.html
Lolquote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zarb, is JMF zn piemeltje aan het groeien?
Ja maar het is vooral voor mezelf nogal frustrerend.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Metalfrost het volgende:
Je hebt al een vriend. Naar mijn mening heb je dan de buit binnen en hoef je niks meer aan je uiterlijk te veranderen; zolang hij niet gaat klagen zit je gebakken. 't Is geloof ik niet zo dat als je in een relatie zit, je opeens je moet houden aan strakke fitnessprogramma's om je lijf keurig in fitheid te behouden, nee daar mag best een kilo of wat bij.
En indien je toch wil afvallen kun je je seksleven wat opschroeven, het is al langer bekend dat een goede neukpartij heel veel calorieën verbrandt.
okquote:Op maandag 7 april 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja maar het is vooral voor mezelf nogal frustrerend.
Of je doet het tijdens de pauzes.quote:Als we nog meer moeten neuken dan kunnen we onze baan wel opzeggen.. pffff
In de pauze van Rotterdam naar Almelo wordt wel een uitdagingquote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ok
[..]
Of je doet het tijdens de pauzes.
Ik ben nog meer geript dan jij, vrind.quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ontkennen dat je een dikke homo bent
Wat zijn je spekkies dan, zarbie!?quote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mm appeltaart
Tevens ben ik.niet welkom in dat topic want je bmi moet boven de 27 zijn en godzijdank is dat nog laaaaang niet zo.
Ik hoef het niet eens op te zoeken om te weten dat je dit niet zelf bedacht hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
ik schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
Jaaaaaahquote:Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
ik schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens op te zoeken om te weten dat je dit niet zelf bedacht hebt.
deze man weetquote:Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jaaaaaah
http://www.dehuilenderappers.nl/nummers/Dikkertje.mp3
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |