LIF / [Dieetclub] #606 Met appeltaart!quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef ZarB het volgende:
Godver mensen, wie wil.er een afvalclub oprichten?
Thanks Hoinkquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet dit grappig zijn.
Mm appeltaartquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
LIF / [Dieetclub] #606 Met appeltaart!
Is er al
HalveGarequote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dit is bloed serieus vriend. geen grappen jwtz
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef TimMer1981 het volgende:
"Nee, dank je" is ook een antwoord.
Het belangrijkste bij sport is discipline; gebruik dat dan ook als je op de bank zit.
Dat is liefdesvet. Voor het neuken. Dat is positief.quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoor
Zarb, is JMF zn piemeltje aan het groeien?quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat er een mini frikandel op komst is. Mondje dicht he!!!!!!
Hardlopers zijn doodlopers (srs, je gaat eerder dood)quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoor
quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het 1e jaloerse dikkertje meldt zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |