LIF / [Dieetclub] #606 Met appeltaart!quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef ZarB het volgende:
Godver mensen, wie wil.er een afvalclub oprichten?
Thanks Hoinkquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet dit grappig zijn.
Mm appeltaartquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
LIF / [Dieetclub] #606 Met appeltaart!
Is er al
HalveGarequote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dit is bloed serieus vriend. geen grappen jwtz
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef TimMer1981 het volgende:
"Nee, dank je" is ook een antwoord.
Het belangrijkste bij sport is discipline; gebruik dat dan ook als je op de bank zit.
Dat is liefdesvet. Voor het neuken. Dat is positief.quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoor
Zarb, is JMF zn piemeltje aan het groeien?quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat er een mini frikandel op komst is. Mondje dicht he!!!!!!
Hardlopers zijn doodlopers (srs, je gaat eerder dood)quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik loop halve marathons. Hardlopen dus. Een aantal keer per jaar als wedstrijd en train 3 x in de week. Weet je hoe frustrerend juist daardoor
quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het 1e jaloerse dikkertje meldt zich.
bmiquote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mm appeltaart
Tevens ben ik.niet welkom in dat topic want je bmi moet boven de 27 zijn en godzijdank is dat nog laaaaang niet zo.
Nee, ik heb gewoon weinig vet.quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oja je bent natuurlijk stevig gebouwd en hebt zware botten.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een Schultenbrau per dag is wel prima hoor. Anders zak je straks door je plastic tuinstoel.
Nou als ik dik blijf worden zal het me een worst wezenquote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers (srs, je gaat eerder dood)
http://www.nu.nl/wetensch(...)echt-gezondheid.html
Lolquote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zarb, is JMF zn piemeltje aan het groeien?
Ja maar het is vooral voor mezelf nogal frustrerend.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Metalfrost het volgende:
Je hebt al een vriend. Naar mijn mening heb je dan de buit binnen en hoef je niks meer aan je uiterlijk te veranderen; zolang hij niet gaat klagen zit je gebakken. 't Is geloof ik niet zo dat als je in een relatie zit, je opeens je moet houden aan strakke fitnessprogramma's om je lijf keurig in fitheid te behouden, nee daar mag best een kilo of wat bij.
En indien je toch wil afvallen kun je je seksleven wat opschroeven, het is al langer bekend dat een goede neukpartij heel veel calorieën verbrandt.
okquote:Op maandag 7 april 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja maar het is vooral voor mezelf nogal frustrerend.
Of je doet het tijdens de pauzes.quote:Als we nog meer moeten neuken dan kunnen we onze baan wel opzeggen.. pffff
In de pauze van Rotterdam naar Almelo wordt wel een uitdagingquote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ok
[..]
Of je doet het tijdens de pauzes.
Ik ben nog meer geript dan jij, vrind.quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ontkennen dat je een dikke homo bent
Wat zijn je spekkies dan, zarbie!?quote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mm appeltaart
Tevens ben ik.niet welkom in dat topic want je bmi moet boven de 27 zijn en godzijdank is dat nog laaaaang niet zo.
Ik hoef het niet eens op te zoeken om te weten dat je dit niet zelf bedacht hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
ik schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
Jaaaaaahquote:Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
ik schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens op te zoeken om te weten dat je dit niet zelf bedacht hebt.
deze man weetquote:Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jaaaaaah
http://www.dehuilenderappers.nl/nummers/Dikkertje.mp3
quote:
Als ze te dik wordt heb je niet meer het gevoel dat je haar kontje volspuitquote:
Als je een kleintje hebt niet nee.quote:Op maandag 7 april 2014 23:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als ze te dik wordt heb je niet meer het gevoel dat je haar kontje volspuit
Van een dik wijf blijft ie wel klein hier inderdaad.quote:
Het is niet eerlijk!quote:Op maandag 7 april 2014 23:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Hij hangt de lekkere, gespierde, fitte hunk uit terwijl jij het dikke, ongezonde, walgelijke varkentje op de bank bent.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, wat eend drama ende ellende.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
paar weekenden door zonder slaap en eten op een sonja nakker dieeetje
Ja nee, het is best wel een forse toename hoor, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:59 schreef Pharkus het volgende:
5 kg op 50 kg is best een forse toename, 5 kg op 150 kg is minder boeiend.
Ach dan kan je misschien beter maar meteen zwanger worden, dan valt het niet zo op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja nee, het is best wel een forse toename hoor, al zeg ik het zelf.
Die van mij hangt hele dagen in de gym en eet niet uitzonderlijk veel. Maar nu is het toch wel 2/3 avonden in de week chips. Niet hele zakken dan gelijk, maar voorheen deed ik dat niet. En helaas kan ik nou eenmaal niks hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:56 schreef Robophatt het volgende:
Relatiekilo's zijn wel echt een terechte klacht. Paar jaar geleden ook gehad in een relatie, die kerel deed nikssss dan vreten en ik had toen de discipline niet om nee te zeggenViel gelukkig ook nog mee, ging ook om een kilo of 4-5 maar dan nog.
Gebeurt mij nooit meer.
Misschien is dat ook wel aan de orde, maar daar kom ik dan nog wel op terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach dan kan je misschien beter maar meteen zwanger worden, dan valt het niet zo op.
Gewoon ff over zo'n staafje heen piesen en het resultaat hier posten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel aan de orde, maar daar kom ik dan nog wel op terug.
Goede tip. Zal ik over een paar weken doen, mocht het nodig blijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon ff over zo'n staafje heen piesen en het resultaat hier posten.
Ja die zijn er al lang, je komt zeker nooit in OUD?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goede tip. Zal ik over een paar weken doen, mocht het nodig blijken![]()
Zijn er trouwens al Fok!baby's? Ik heb wel graag de primeur..
Oh kut. Nee ik kom nooit in OUD. Ik ben allergisch voor geneuzel over kinderen (niet voor kinderen zelf hoor). Ik ben er dan ook vooral nog lang niet aan toe dus laten we hopen op het beste!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja die zijn er al lang, je komt zeker nooit in OUD?
Ja mijn ex sportte niet, maar kwam er ook niet van aan dus hij at nooit een koekje maar altijd een pak koekjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die van mij hangt hele dagen in de gym en eet niet uitzonderlijk veel. Maar nu is het toch wel 2/3 avonden in de week chips. Niet hele zakken dan gelijk, maar voorheen deed ik dat niet. En helaas kan ik nou eenmaal niks hebben.
Zit ook een beetje in je username.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mijn ex sportte niet, maar kwam er ook niet van aan dus hij at nooit een koekje maar altijd een pak koekjesWerd er gestoord van.
Ken het probleem, ik hoef maar te kijken naar een zak chips en ik kom al aan.
Daar zou ik dus ook echt niet tegen kunnen. Non stop vretenquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mijn ex sportte niet, maar kwam er ook niet van aan dus hij at nooit een koekje maar altijd een pak koekjesWerd er gestoord van.
Ken het probleem, ik hoef maar te kijken naar een zak chips en ik kom al aan.
ja ben gewoon hartstikke vetquote:
Ja werd er op den duur ook vaker boos om, dan voelde ik me zo onredelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar zou ik dus ook echt niet tegen kunnen. Non stop vretenBeetje bewustzijn kan geen kwaad.
Het is al langer bekend dat de hoeveelheid calorieën die je zou verbranden met seks overschat is.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Metalfrost het volgende:
En indien je toch wil afvallen kun je je seksleven wat opschroeven, het is al langer bekend dat een goede neukpartij heel veel calorieën verbrandt.
Ligt er natuurlijk aan op wat voor manier je seks hebt en hoe lang.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is al langer bekend dat de hoeveelheid calorieën die je zou verbranden met seks overschat is.
Niet alles geloven Connie. T blijven vrouwen hequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:56 schreef Rodawa het volgende:
Haha die RonnieLeuk om eens een topic over hem te zien, dat geeft toch weer een ander beeld. Ik vond hem altijd wel zo'n feeder-type. Maar aan de andere kant: jij eet de chips gewoon op zonder tegenstribbelen, dus je mag niet klagen. Gewoon lekker genieten!!
Ik vermoedde al meteen dat het wat genuanceerder zou liggen, maar de roddelpotten die wij zijn kon ik deze kans toch niet laten liggen om je gewoon eens voor feeder uit te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet alles geloven Connie. T blijven vrouwen he![]()
Dit topic is een behoorlijk betrouwbare weerspiegeling van de werkelijkheid. Denk je dat ik voor m'n lol 5 kg eraan vreet? Nou? Nou??!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:56 schreef Rodawa het volgende:
Haha die RonnieLeuk om eens een topic over hem te zien, dat geeft toch weer een ander beeld. Ik vond hem altijd wel zo'n feeder-type. Maar aan de andere kant: jij eet de chips gewoon op zonder tegenstribbelen, dus je mag niet klagen. Gewoon lekker genieten!!
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit topic is een behoorlijk betrouwbare weerspiegeling van de werkelijkheid. Denk je dat ik voor m'n lol 5 kg eraan vreet? Nou? Nou??!!
Ik wil me liever niet met jullie relatie bemoeien ZarB... straks krijgen jullie gezeik en ben ik de schuldige, dan zit je vriend opeens bij mij in huis omdat hij geen onderdak meer heeft en ik bij hem in het krijt sta.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit topic is een behoorlijk betrouwbare weerspiegeling van de werkelijkheid. Denk je dat ik voor m'n lol 5 kg eraan vreet? Nou? Nou??!!
Ik geloof je meteen. Maar ja, vrijgezel worden behoort niet tot de opties als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef Ixnay het volgende:
Herkenbaar.
Ik ben 11,5 kilo afgevallen in de 3 maanden dat ik vrijgezel ben.
Nog nooit zo goed in mijn lichaam gezeten als nu.
Haha, Ronnie denkt daar toch anders over geloof ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Maar ja, vrijgezel worden behoort niet tot de opties als je het mij vraagt.
Je moet hem eens los zien gaan op de nacho's. 'Chippie schat? Kaaskoekjes schat? Corononaatje schat? Pizza eten schat?'quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil me liever niet met jullie relatie bemoeien ZarB... straks krijgen jullie gezeik en ben ik de schuldige, dan zit je vriend opeens bij mij in huis omdat hij geen onderdak meer heeft en ik bij hem in het krijt sta.
Hij praat in elk geval met twee woorden, prima opgevoed die kerel. Ik ben #trots op hem.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je moet hem eens los zien gaan op de nacho's. 'Chippie schat? Kaaskoekjes schat? Corononaatje schat? Pizza eten schat?'
Je weerhouden van stoken in onze relatie is al misluktquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, Ronnie denkt daar toch anders over geloof ik.
Ho. [ afbeelding ]
HAHAHAHAquote:
Ik stuur je wel een foto. Zegt meer dan 1000 woorden toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Vertel liever wat haar spekkies specs zijn nu. Dan kunnen we beoordelen of dat plaatje terecht is
Is goed, fatnessbabe fitnessbabequote:Op woensdag 9 april 2014 07:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een foto. Zegt meer dan 1000 woorden toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |