Ik denk dat het beter is om met geen enkele privékeuzeaangelegenheid rekening te houden. Dat is wel zo praktisch.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Die paar keer kan daar best rekening mee gehouden worden..
Ik bash helemaal niemand. Ik neem jou alleen als voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, je gaat me bashen? je hebt niks beters?
De vakanties van de ouders zijn gemaakt voor de schoolvakanties na de examens. Zomaar een heel economisch systeem omgooien voor wat vastende studentjes (die dat vasten later kunnen inhalen) slaat natuurlijk als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoezo wil Whiskers2009 ze 4 weken vakantie door de neus boren, het lijkt me eerder dat ze een langere zomervakantie krijgen als de eindexamens naar voren worden gehaald?
Dus je gunt iedereen een slechtere voorbereiding.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoezo wil Whiskers2009 ze 4 weken vakantie door de neus boren, het lijkt me eerder dat ze een langere zomervakantie krijgen als de eindexamens naar voren worden gehaald?
Ik heb al meer dan 20 jaar geleden eindexamen gedaan én ik ben geen moslim. Heb ook geen moslimkinderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Geen pretje voor vastende moslims in de bakkerij te staan, die jongens skipten wel es een dagje en haalden dat later in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Imam El_Matador heeft gesproken hoor.
En ik denk van wel, die enkele keer..quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om met geen enkele privékeuzeaangelegenheid rekening te houden. Dat is wel zo praktisch.
Als je met een partij rekening gaat houden, dien je dat met alle partijen te doen om niet te discrimineren, dat wordt dus een chaos.
"But if any of you is ill, or on a journey, the prescribed number (of Ramadan days) should be made up from days later. For those who cannot do this except with hardship is a ransom: the feeding of one that is indigent.... Allah intends every ease for you; He does not want to put you to difficulties...." (Quran 2:184-185)quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Imam El_Matador heeft gesproken hoor.
Voorbeeld van wat? Je verzint dingen...quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik bash helemaal niemand. Ik neem jou alleen als voorbeeld.Lange tenen much?
Ah, consequent beleid voeren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik denk van wel, die enkele keer..
Ramadan verspringt nou eenmaal.. Komt zelden voor dat het examens in de weg zit..quote:
Nee. Lees nog eens goed. Als je de examens uitstelt hebben ze minder vakantie omdat een kleine groep een maand vrijwillig niets wil eten. Doe je ze eerder komt de hele schoolplanning in het geding.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorbeeld van wat? Je verzint dingen...
Waarom deze keer wel en een andere keer niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik denk van wel, die enkele keer..
Wat IK er mee te maken heb ontgaat me.. Help me even..quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Lees nog eens goed. Als je de examens uitstelt hebben ze minder vakantie omdat een kleine groep een maand vrijwillig niets wil eten. Doe je ze eerder komt de hele schoolplanning in het geding.![]()
Houd gewoon aan wat mr. Matador zegt.
Het gaat niet eens om de ramadan, het gaat om rekening houden met de wensen van allerlei kleine groepjes omdat de planning niet strookt met hun privié-agenda.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ramadan verspringt nou eenmaal.. Komt zelden voor dat het examens in de weg zit..
Ik vind het vooral veelzeggend dat het 200 reacties moest duren voordat dit argument überhaupt op tafel werd gebracht, die voorbereiding lijkt niemand ook maar iets te interesseren. Overigens is daar ook in voorzien in optie B die is voorgesteld, namelijk de examenperiode aanhouden, maar de lange examens in de ochtenduren te laten plaatsvinden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus je gunt iedereen een slechtere voorbereiding.
Omdat de Ramadan verspringt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom deze keer wel en een andere keer niet?
Jij bent voor het omgooien van de hele planning...quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat IK er mee te maken heb ontgaat me.. Help me even..
Ramadan duurt lang en examens ook..quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de ramadan, het gaat om rekening houden met de wensen van allerlei kleine groepjes omdat de planning niet strookt met hun privié-agenda.Of dat nou Moslims, Hindoe's of Atheïsten zijn is me om het even.
Als die ramadan zo belangrijk is voor ze, dan doen ze het examen toch lekker volgend jaar? Simpel zat.quote:
Jupsquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij bent voor het omgooien van de hele planning...
Tough luck dan. Je gaat niet 99% benadelen zodat 1% zichzelf kan uithongeren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ramadan duurt lang en examens ook..
Daarmee benadeel je de ochtendmensen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind het vooral veelzeggend dat het 200 reacties moest duren voordat dit argument überhaupt op tafel werd gebracht, die voorbereiding lijkt niemand ook maar iets te interesseren. Overigens is daar ook in voorzien in optie B die is voorgesteld, namelijk de examenperiode aanhouden, maar de lange examens in de ochtenduren te laten plaatsvinden.
Imam BlaZ heeft mij overrompeld met dit vers. Not.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:45 schreef BlaZ het volgende:
"But if any of you is ill, or on a journey, the prescribed number (of Ramadan days) should be made up from days later. For those who cannot do this except with hardship is a ransom: the feeding of one that is indigent.... Allah intends every ease for you; He does not want to put you to difficulties...." (Quran 2:184-185)
Shukran.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
"But if any of you is ill, or on a journey, the prescribed number (of Ramadan days) should be made up from days later. For those who cannot do this except with hardship is a ransom: the feeding of one that is indigent.... Allah intends every ease for you; He does not want to put you to difficulties...." (Quran 2:184-185)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |