Nee, maar uit jouw reacties maak ik die conclusie.quote:
Omdat ik niet denk dat er veel Engelse scholieren naar Pinkpop gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat het wel heel droevig is als de examenresultaten zouden lijden onder zoiets banaals als voetbal, maar nog veel belangrijker; omdat dan het aantal argumenten om de examens op enig ander moment te houden, nagenoeg ontelbaar is. Waarom wel het WK Voetbal, maar niet de Formule 1 van Spanje? Waarom wel de ramadan, maar niet Pinkpop?
Ben je écht zo dom Janneke?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kwam net binnen, had het nog niet in de gaten.
Goede ad hominem.quote:
Inderdaad. DUS?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat zijn officiële vrije dagen.
Ik heb jou nog niet eens aangesproken, en toch al een ad hominem? Gaat ie lekker?quote:
Als de praktijk uit zou wijzen dat een bepaalde groep leerlingen structureel de examens slechter maakt wanneer deze tijdens het WK Handbal worden gehouden, wat is er dan zo rampzalig aan om hier met de planning van de examens rekening mee te houden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als de praktijk uit zou wijzen dat een bepaalde groep leerlingen structureel de examens slechter maakt wanneer deze tijdens het WK Voetbal worden gehouden, wat is er dan zo rampzalig aan om hier met de planning van de examens rekening mee te houden?
"Of zwanger bent, of om een andere gegronde reden -in je relatie met god- niet zou kunnen".quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Subjectief.
[..]
Je begrijpt niet eens waar de Ramadan voor staat.
[..]
Zelfs als je het vers letterlijk leest dan zie je dat je het mag inhalen als je ziek of op reis bent, niet omdat je examens hebt.
en de ramadan niet. Ik krijg het idee dat we weer in een cirkel discussiëren.quote:
Mijn punt is dat IK moslims niet haat en dat ze een punt hebben in dit gevalquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het land is zo'n 1500 jaar overwegend christelijk, wat is je punt, je hebt je geschiedenisexamen niet gehaald?
Je trekt 'm niet eens..*gaap*quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar uit jouw reacties maak ik die conclusie.
Vanwaar de IK?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat IK moslims niet haat en dat ze een punt hebben in dit geval
Fair enough, als we de discussie beperken tot het artikel en dus het VK. Glastonbury dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat er veel Engelse scholieren naar Pinkpop gaan.
Jij bent het eens met je vriendjes, en daarom zijn ze intelligent, maar de moslims die een andere interpretatie hebben zijn moslimgekkies.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef El_Matador het volgende:
"Of zwanger bent, of om een andere gegronde reden -in je relatie met god- niet zou kunnen".
Ziek je nu om het zieken? Verdedig je de moslimgekkies? Noem je mijn Marokkaanse ex-collega's slechte moslims? Wat wil je precies?
Laat ik eens wijs zijn en niks zeggen..quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet eens aangesproken, en toch al een ad hominem? Gaat ie lekker?
Verstandig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik eens wijs zijn en niks zeggen..
Het komt er op neer dat het dus een keuze is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij bent het eens met je vriendjes, en daarom zijn ze intelligent, maar de moslims die een andere interpretatie hebben zijn moslimgekkies.
Exact, je kiest de periode waarin je denkt dat de grootste groep zo optimaal mogelijk aan de examens kan deelnemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als de praktijk uit zou wijzen dat een bepaalde groep leerlingen structureel de examens slechter maakt wanneer deze tijdens het WK Handbal worden gehouden, wat is er dan zo rampzalig aan om hier met de planning van de examens rekening mee te houden?
Als de praktijk uit zou wijzen dat een bepaalde groep leerlingen structureel de examens slechter maakt wanneer deze tijdens de tour de France worden gehouden, wat is er dan zo rampzalig aan om hier met de planning van de examens rekening mee te houden?
Als de praktijk uit zou wijzen dat een bepaalde groep leerlingen structureel de examens slechter maakt wanneer deze tijdens het WK schaatsen worden gehouden, wat is er dan zo rampzalig aan om hier met de planning van de examens rekening mee te houden?
Je examen leesvaardigheid geskipt, zie ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij bent het eens met je vriendjes, en daarom zijn ze intelligent, maar de moslims die een andere interpretatie hebben zijn moslimgekkies.
Je zei net dat jij je tentamen hebt geskipped om te zuipen.. projectie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Je examen leesvaardigheid geskipt, zie ik.
trolletje
En een leraar in Landgraaf of omstreken met een heel klein beetje inlevingsvermogen zal dat zware tentamen dus niet de dag na pinkpop inplannen, maar een weekje eerder of later.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fair enough, als we de discussie beperken tot het artikel en dus het VK. Glastonbury dan.
Stel dat we ooit dezelfde discussie in Nederland krijgen, dan snijdt het Pinkpopargument hout.
Dat is iets compleet anders dan de CSE, en derhalve niet relevant. Maar zelfs dan: ik zou niet weten waarom niet. Waarom wel rekening houden met pinkpop maar niet met QBase, of met de verjaardag van Marietje? Of met het eerste kievitsei?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En een leraar in Landgraaf of omstreken met een heel klein beetje inlevingsvermogen zal dat zware tentamen dus niet de dag na pinkpop inplannen, maar een weekje eerder of later.
Door de grootste groep te kiezen benadeel je minderheden en krijg je dus gezeur. Daarnaast zijn er regionale verschillen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Exact, je kiest de periode waarin je denkt dat de grootste groep zo optimaal mogelijk aan de examens kan deelnemen.
Gewoon pragmatisch handelen in plaats van meteen de verdediging in te schieten uit angst dat groep X zou worden voorgetrokken.
Vergeet vlaggetjesdag, St. Patrick's Day en de Dag van de Cavia niet. No way dat ik die ga werken/studeren!!!!111!!!11!!1quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is iets compleet anders dan de CSE, en derhalve niet relevant. Maar zelfs dan: ik zou niet weten waarom niet. Waarom wel rekening houden met pinkpop maar niet met QBase, of met de verjaardag van Marietje? Of met het eerste kievitsei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |