Genot - Rickyquote:
Gedraaid in de palendansverenigingen in het oostblok.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden #2
Mooi. Kijken of ik het nu wel langer kan volhouden dan een kwartier. Al kan ik altijd wel glimlachen om hansie hansie. Met z'n overacting.quote:
Ik vond dat het vandaag wat langzaam op gang kwam, maar het werd wel beter.quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mooi. Kijken of ik het nu wel langer kan volhouden dan een kwartier. Al kan ik altijd wel glimlachen om hansie hansie. Met z'n overacting.
is er al een mp4tje uitquote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat het vandaag wat langzaam op gang kwam, maar het werd wel beter.
Vooral de Genee-lach van Derksen
echte baas hier!quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)728-61d5454b4706.mp4
quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed bezig, J_V.quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij noemde Jordania 'een rijke man'.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
Wel tenenkrommend hoe Johan tegenwoordig Jordania in de kont kruipt, sinds die een keer met 'm in de skybox heeft gezeten.
Inderdaad zeg, ineens wordt alles rechtgeluld, terwijl voor die tijd het nog een maffiamaatje was en er aan alles een luchtje zat. Maar nee, nu is het echt een Vitesse man in hart en nieren en gaat hij wel even de revolutie leiden in Arnhemquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
Wel tenenkrommend hoe Johan tegenwoordig Jordania in de kont kruipt, sinds die een keer met 'm in de skybox heeft gezeten.
idd, zodra ze een middag met johan of vi verslaggevers zogenaamde onthullende interviews geven, die Jordania eerst nooit gaf maar nu aan iedereen die het maar wil horen want dat komt hem persoonlijk beter uit, zijn de tegenstanders van diegene maar sukkelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ineens wordt alles rechtgeluld, terwijl voor die tijd het nog een maffiamaatje was en er aan alles een luchtje zat. Maar nee, nu is het echt een Vitesse man in hart en nieren en gaat hij wel even de revolutie leiden in Arnhem
Rustig rustig hansiequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, zodra ze een middag met johan of vi verslaggevers zogenaamde onthullende interviews geven, die Jordania eerst nooit gaf maar nu aan iedereen die het maar wil horen want dat komt hem persoonlijk beter uit, zijn de tegenstanders van diegene maar sukkels
en de volgende week geeft die directeur van vitesse een interview en deugt er van jordania niks meer, vermoed ik
Die De Wit, ach, ik vind dat ook wel wat zielig overkomen hoor. Hij noemt zich zelf "CEO" van Vitesse. Als je jezelf CEO noemt van een voetbal club ben je imho verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:
en de volgende week geeft die directeur van vitesse een interview en deugt er van jordania niks meer, vermoed ik
ja maarja, hij is net als jordania gewoon een zetbaas van Chelsea. Jordania is gewoon gewipt en gaat bij vi uithuilen en net doen alsof hij compleet onafhankelijk was. Die De Wit ken ik verder niet behalve dat hij met een panicbutton rondlooptquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die De Wit, ach, ik vind dat ook wel wat zielig overkomen hoor. Hij noemt zich zelf "CEO" van Vitesse. Als je jezelf CEO noemt van een voetbal club ben je imho verkeerd bezig.
Precies, in theorie zijn de Wit en Jordania niet eens zoveel anders, net als die Chigirinski of hoe die 'eigenaar' nu mag heten. Het zijn allemaal zetbaasjes, dat was Jordania ook. Hij luisterde blijkbaar niet goed genoeg, en toen is hij vervangen. En dan gaat hij nu uit de school klappen en boehoe doen, over zaken die hij grotendeels zelf heeft gefaciliteerd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja maarja, hij is net als jordania gewoon een zetbaas van Chelsea. Jordania is gewoon gewipt en gaat bij vi uithuilen en net doen alsof hij compleet onafhankelijk was. Die De Wit ken ik verder niet behalve dat hij met een panicbutton rondloopt
De Wit is alleen totaal geen voetbal man, Jordania wel. Die had toch nog op een blauwe zondag bij Heerenveen mee gedaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, in theorie zijn de Wit en Jordania niet eens zoveel anders, net als die Chigirinski of hoe die 'eigenaar' nu mag heten. Het zijn allemaal zetbaasjes, dat was Jordania ook. Hij luisterde blijkbaar niet goed genoeg, en toen is hij vervangen. En dan gaat hij nu uit de school klappen en boehoe doen, over zaken die hij grotendeels zelf heeft gefaciliteerd.
inderdaad, mensen mogen niet van mening veranderen!!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:32 schreef Ronaldsen het volgende:
In het begin moest Boskamp nog bij VI komen uitleggen wie Jordania was, de andere heren hadden er geen goed woord voor over of lachten hem maar weg als maffia figuur.
Je kunt wel van mening veranderen, maar Johan is wel vrij makkelijk te beinvloeden blijkbaar na een uitnodiging in de skybox.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad, mensen mogen niet van mening veranderen!!!!!
zeg je nou dat johan zijn mening makkelijk te veranderen is?? no shitquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt wel van mening veranderen, maar Johan is wel vrij makkelijk te beinvloeden blijkbaar na een uitnodiging in de skybox.
Ik ken weinig journalisten op tv mbt voetbal die zo weinig moeite doen om te verbergen dat ze hun vriendjes publiekelijk in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
Welke voetbal analyticus doet het niet? Elke voetbal journalist heeft zo zijn vriendjes. Elke. Genee, Johan, Jan, Rene, Van Gelder... Etc. Ik ken geen enkele neutrale voetbal journalist. Ik ken uberhaupt niet een neutrale journalist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ken weinig journalisten op tv mbt voetbal die zo weinig moeite doen om te verbergen dat ze hun vriendjes publiekelijk in bescherming nemen.
Het is wel vermakelijk, dat dan weer wel. Al is het soms gewoon triest en nergens op gebaseerd. Zie hoe Derksen over Van Geel praat.
De stem van Rail Away is ook die van Kwik Kwek en Kwak! #feitjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
16.000 dat is echt droevig, volgens mij kijkt er meer volk naar het testbeeld of de 26e herhaling van Rail Away
Helemaal mee eens, als je zeer genuanceerde objectieve visies wil ga je maar naar Nieuwsuur kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef Perico het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een rullevante vraag, of iemand van de aanwezigen hier lijdt aan dorpsidiotie?
Verder kijk je toch VI voor de gekleurde meningen, ik ben het helemaal met Johan eens: nuance is saai.
En Gijp gaf vriend Gullit gisteren ook gewoon een veeg uit de pan. Ze kunnen misschien ook een end komen om Scholletje zo te beschadigen dat hij niet eens begint als bondscoach. Heerlijk.
Donderdagnacht om half 4 is de herhaling.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand nog de mp4 van Fox Voetbal van gisteren? Heb t helaas gemist.
Die doen dat allemaal niet in de mate waarin Derksen dat doet. Het is af en toe triest hoever hij daarin doorslaat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke voetbal analyticus doet het niet? Elke voetbal journalist heeft zo zijn vriendjes. Elke. Genee, Johan, Jan, Rene, Van Gelder... Etc. Ik ken geen enkele neutrale voetbal journalist. Ik ken uberhaupt niet een neutrale journalist.
Hadden ze het er laatst niet over dat Hiddink zijn meeste baantjes kreeg vanwege Cruijf?
Even kijken, vast een topshowquote:Op woensdag 9 april 2014 10:06 schreef Mani89 het volgende:
Johan zit nu bij Koffietijd.
En hij heet vanochtend Cuby laat schijten in de tuin van de pastoor.
Ik vond het vermakelijk ja, Loretta had zelfs maskers laten maken van Johan met Pelle haar! En Johan boorde nog maar eens het ESF liedje finaal de grond in.quote:
Dankjequote:Op woensdag 9 april 2014 13:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijk ja, Loretta had zelfs maskers laten maken van Johan met Pelle haar! En Johan boorde nog maar eens het ESF liedje finaal de grond in.
Straks ff kijken. Bedankt, Johannes.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.koffietijd.nl/hoofdgast-johan-derksen/
Hier is het fragment van de Johan, ook wel de Snor genoemd (dat heeft de Koffietijd redactie goed uitgeplozen!).
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier is het fragment van de Johan, ook wel de Snor genoemd (dat heeft de Koffietijd redactie goed uitgeplozen!).
Jammer dat het barbecuemoment waar Miranda zich zo aan stoort er niet in zit.quote:Wat een afknapper !!!!!! Van koffietijd , om Johan Derksen aan de barbecue tafel te laten staan … Terwijl hij helemaal geen vlees eet uit mede gevoel voor de dieren. Wat een sympathieke man zeg ,, mijn hart heeft hij gestolen … En om dan te zeggen dat het dier een goed leven heeft gehad (schandalig ) , nog even en de koe loopt van zelf ons bord op !!! Ja ja ….
wat.quote:
Ah zie dit nu pas. Ik heb een vermoeden.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.koffietijd.nl/uitzendingen/aflevering-163/quote:Op woensdag 9 april 2014 14:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat het barbecuemoment waar Miranda zich zo aan stoort er niet in zit.
Die laat ik even aan me voorbijgaanquote:Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
En als je nog even blijft kijken kan je de Vagina monologen ook even meepakken.
Kan me niet voorstellenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, je bent wel de doelgroep.
Ik wellicht niet, maar de titel spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, je bent wel de doelgroep.
Ik mag die Loretta altijd wel in haar wazigheid.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
Bij VI Oranje Johan dus in zijn zomerpakkie![]()
Hij zit lekker te kletsen maar op een of andere manier denk ik dat hij toch niet helemaal op zijn gemak is.
Die wijven lullen trouwens ook maar wat door elkaar heen zeg.
Die maskers
[ afbeelding ]
Godverdomme, Johan zonder snor, dat is wel een fantastische photoshop, hulde voor de maker!quote:
Hij heeft de gezellige huisvrouw zijn stem al ontlokt met dit optreden. Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Derksen on the road for televizierring 2014
Hij ziet er wel uit als een roepende in de woestijn, dus het moet hem zijn.quote:
Leuk filmpje!quote:
Weer Sport 1 aangeschaft?quote:Op donderdag 10 april 2014 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een roepende in de woestijn, dus het moet hem zijn.
[..]
Leuk filmpje! [ afbeelding ]
hij zal het wel weer gaan roepen dat Barca een slechte dag had en dat Atletico geluk had. Maar dat wanneer Barca gas geeft ze makkelijk hadden gewonnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:00 schreef Halcon het volgende:
Gijpie kan morgen gaan janken over de uitschakeling van Barca
Hij zal ook wel hebben genoten van koekoek Atleti hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:00 schreef Halcon het volgende:
Gijpie kan morgen gaan janken over de uitschakeling van Barca
Zoiets en dan nog wat over anti-voetbal.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zal het wel weer gaan roepen dat Barca een slechte dag had en dat Atletico geluk had. Maar dat wanneer Barca gas geeft ze makkelijk hadden gewonnen.
wat Chelsea en Basel deden tegen Barca in de groepsfases afgelopen jaren dat was idd antivoetbal. Niet wat Atletico gisteren deedquote:Op donderdag 10 april 2014 07:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets en dan nog wat over anti-voetbal.
Anti-voetbal bestaat m.i. niet. Iedereen kiest de tactiek waarmee hij de meeste kans denkt te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat Chelsea en Basel deden tegen Barca in de groepsfases afgelopen jaren dat was idd antivoetbal. Niet wat Atletico gisteren deed
Wat een charismatische man is dat toch.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:
Ha!De meester himself die zelfs Jan Joost te kakken zet.
Wimpie komt maandag.quote:
twitter:VITV twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 17:22:04Vanavond in een nieuwe #VITV is Jan Boskamp te gast! @RTL7, 20.30 uur! http://t.co/Fgc3aXBlwG reageer retweet
Gelukkig geen commerciële bullshitquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
Derksen on the road lijkt me een topshow.
Goede post.quote:
Fish-o-maniaquote:
Dat vond Johan niet leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals dat item met die wegwerkers tijdens het vorige EK.
Afgelopen zomer zou De Vos dagelijks reportages maken voor VI Oranje. ,,De zendermanager van RTL7 had bedacht dat ik naar Oekraïne en Polen zou gaan, maar ik kon mijn zoontje moeilijk vier weken alleen achterlaten. Dat ging dus niet door, maar we spraken toen af dat ik filmpjes zou gaan maken over hoe Nederlanders het EK beleven. En dan niet die paar miljoen achter de TV, maar je zou het bijna vergeten; er zijn ook nog altijd mensen die niet kijken. Dat moesten dus reportages op de werkvloer of in de trein van Berlijn naar Amsterdam worden, er waren ideeën zat. Mijn eerste bijdrage was een filmpje over een paar wegwerkers die Nederland – Denemarken probeerden te volgen via de radio. Dat filmpje werd echter zo gigantisch afgebrand in de studio dat ik dacht: nou, dan toch niet. Volgens Derksen konden we het niet serieus nemen. Nooit geweten dat dat de bedoeling was van zijn programma,” zegt De Vos cynisch. ,,Ach, weet je wat het is: als het bij VI niet om Derksen of Genee draait worden ze een beetje ongeduldig. Ze zijn nogal ijdel. Als een filmpje langer dan een minuut duurt gaan ze zitten draaien en zuchten, ik weet precies hoe dat gaat. Derksen en Genee zijn humaan gesproken nogal gevoelloze mensen, maar als collega’s kan ik prima met ze overweg. Als ik Derksen zie, geef ik hem ook gewoon een hand, maar ik ga daar niet aan tafel zitten; ben je gek. Je weet hoe dat gaat daar, er moet altijd een pispaal zijn. Hans Kraay junior vindt dat blijkbaar geen probleem, maar ik wel. Of wat dacht je van Manolev? Onvoorstelbaar hoe zoiets gaat. Een verkeerde voorzet laten zien en Van der Gijp die dan heel hard gaat lachen, blijkbaar verkoopt dat. Denk je dat Daniel Alves (rechtsback van FC Barcelona, red.) nooit een verkeerde voorzet geeft? Maar goed, ik lach het laatst. Ik ben tenslotte in het blad van Derksen verkozen tot beste commentator. Tegenstanders zal ik altijd blijven houden met mijn stijl, maar zolang er meer mensen zijn die het leuk vinden doe ik het goed.”quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen dacht ik dat hij dat 2 jaar terug ook mocht. En toen was er één item over een paar wegwerkers
Je vergeet dequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgelopen zomer zou De Vos dagelijks reportages maken voor VI Oranje. ,,De zendermanager van RTL7 had bedacht dat ik naar Oekraïne en Polen zou gaan, maar ik kon mijn zoontje moeilijk vier weken alleen achterlaten. Dat ging dus niet door, maar we spraken toen af dat ik filmpjes zou gaan maken over hoe Nederlanders het EK beleven. En dan niet die paar miljoen achter de TV, maar je zou het bijna vergeten; er zijn ook nog altijd mensen die niet kijken. Dat moesten dus reportages op de werkvloer of in de trein van Berlijn naar Amsterdam worden, er waren ideeën zat. Mijn eerste bijdrage was een filmpje over een paar wegwerkers die Nederland – Denemarken probeerden te volgen via de radio. Dat filmpje werd echter zo gigantisch afgebrand in de studio dat ik dacht: nou, dan toch niet. Volgens Derksen konden we het niet serieus nemen. Nooit geweten dat dat de bedoeling was van zijn programma,” zegt De Vos cynisch. ,,Ach, weet je wat het is: als het bij VI niet om Derksen of Genee draait worden ze een beetje ongeduldig. Ze zijn nogal ijdel. Als een filmpje langer dan een minuut duurt gaan ze zitten draaien en zuchten, ik weet precies hoe dat gaat. Derksen en Genee zijn humaan gesproken nogal gevoelloze mensen, maar als collega’s kan ik prima met ze overweg. Als ik Derksen zie, geef ik hem ook gewoon een hand, maar ik ga daar niet aan tafel zitten; ben je gek. Je weet hoe dat gaat daar, er moet altijd een pispaal zijn. Hans Kraay junior vindt dat blijkbaar geen probleem, maar ik wel. Of wat dacht je van Manolev? Onvoorstelbaar hoe zoiets gaat. Een verkeerde voorzet laten zien en Van der Gijp die dan heel hard gaat lachen, blijkbaar verkoopt dat. Denk je dat Daniel Alves (rechtsback van FC Barcelona, red.) nooit een verkeerde voorzet geeft? Maar goed, ik lach het laatst. Ik ben tenslotte in het blad van Derksen verkozen tot beste commentator. Tegenstanders zal ik altijd blijven houden met mijn stijl, maar zolang er meer mensen zijn die het leuk vinden doe ik het goed.”
tldr
Op FOK hebben we een nasi-dokter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben die Spanjaarden ook een nazi-dokter?
Ach bij allebei is er een associatie met gas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op FOK hebben we een nasi-dokter.
Niet op inductie kokenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij allebei is er een associatie met gas.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n idioot die friet zegt terwijl het patat is?
Nasi Göringquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op FOK hebben we een nasi-dokter.
Roche.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie won er vandaag bij het baskenland?
De neef van Vladimir Vlees en Vincent Vis?quote:
Swiftquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie won er vandaag bij het baskenland?
quote:
Alsof die gaat spelenquote:
Burgos op doelquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
ATLETIIIII haalt de finale toch wel
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof die gaat spelenEcht niet.
Mooie opera zingenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon op de bal zitten.
Amateur psycholoog zou wel een kans maken denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred doet een laatste poging om "dikke Spaanse ober" in het VI jargon te krijgen.
'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |