XL hequote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Kruidvat, meteen ff condooms bij haar kopen
Die had haar meteen in het magazijn genomen.quote:
Hij zit op fok dus minimaal 30cmquote:
Das prijsschieten dus voor Alex, van een maat heb ik begrepen dat het dragen van Uggs staat voor; ik ben makkelijkquote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allemaal van die Uggs-dragende Primarkmeisjes.
Facebookmateriaal.quote:
Die heeft het uitgevonden idd...quote:
Je moet dan ook het facebook account vragen, geen telefoonnummerquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef watheet het volgende:
haha, Alex apetrots op dat nummer. Komt die coach weer janken, oh men wat een programma
Had zo'n ex-collega.. Die hosselde altijd zijn chickies via Hyves (je weet wel, van voor Facebook).quote:
22quote:
Wat is daar mis mee? Met de leeftijd dan, met die "vrouw" is alles misquote:
meteen neukuh jonguhquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Je moet dan ook het facebook account vragen, geen telefoonnummer
Dat ben jij ook bijna!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik ben inmiddels getraind met halve litersquote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Rickario het volgende:
Een biertje atten. Ik zou daarin verdrinken man
quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ben jij ook bijna!SssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
RTL crew.quote:
quote:
je moet ook niet warm worden, maar hardquote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nou, van twee vrouwen die twee bananen in elkaars mond kotsen word ik ook niet warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |