Misschien is haar vriend wel een Fok!kerquote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef CaptainCab het volgende:
Jalena stelt heel mannelijk Fok! nog een keer teleur
Dat hebben ze vorige week voor z'n verjaardag gedaan.quote:
Ik doe altijd een uitgebreid antecedenten onderzoek. Heeft wel eens tot een afzegging geleid.quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo herkenbaar idd
Daarom doe ik al niet meer aan internetdaten
Ssst..quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Misschien is haar vriend wel een Fok!ker
ja, gefokt wordt zij zekerquote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Misschien is haar vriend wel een Fok!ker
Wat is daarmee gebeurdquote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht dat Melissa op hele vrouwelijke heteromeisjes viel... dit was toch best een flinke pot...
die vorige date was leuker
Hater.quote:
Allemaal van die Uggs-dragende Primarkmeisjes.quote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef OProg het volgende:
Nou, lekker hosselen in Rotterdam Alexandrium.
XL hequote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Kruidvat, meteen ff condooms bij haar kopen
Die had haar meteen in het magazijn genomen.quote:
Hij zit op fok dus minimaal 30cmquote:
Das prijsschieten dus voor Alex, van een maat heb ik begrepen dat het dragen van Uggs staat voor; ik ben makkelijkquote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allemaal van die Uggs-dragende Primarkmeisjes.
Facebookmateriaal.quote:
Die heeft het uitgevonden idd...quote:
Je moet dan ook het facebook account vragen, geen telefoonnummerquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef watheet het volgende:
haha, Alex apetrots op dat nummer. Komt die coach weer janken, oh men wat een programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |