Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die komt er wel. Was denk ik alleen nog wat onzeker over haar lesbische gevoelens.quote:
Dit.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Ik snap echt niet dat een man als Mark denkt dat hij eisen kan stellen aan een vrouw.
Zo herkenbaar iddquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel een classic date verhaal dat de foto 20kg lichter was
Daar ben ík dan weer te netjes voorquote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was ook weggelopen, maar ik ben 29, heb bewezen beter te kunnen krijgen en heb zelf een fatsoenlijk/gezond lichaam
Dik, geen sociale skills, kaal, geen baan. Tsjaquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Ik snap echt niet dat een man als Mark denkt dat hij eisen kan stellen aan een vrouw.
Zeker. Zal ook zo blijven denk ik.quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Hoewel ik nu wel extra goed begrijp waarom hij nog maagd is.
Klopt, al had die dikke trol het ook wel wat te hoog in haar ronde bolletje.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Ik was óf niet naar binnen gelopen (op de een of andere manier kijk ik eerst waar ik naar binnen loop) of ik was uit fatsoen blijven zitten. Als je een keer met zo iemand praat wil dat niet zeggen dat je meteen de rest van je leven ermee moet doorbrengen...quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was ook weggelopen, maar ik ben 29, heb bewezen beter te kunnen krijgen en heb zelf een fatsoenlijk/gezond lichaam
Ukraine?quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef De-Dwerg het volgende:
Hmmm vakantie van je leven, Marcel looking for a girl in another country.
Ditquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Tinderquote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo herkenbaar idd
Daarom doe ik al niet meer aan internetdaten
Waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Als daar beelden van zouden zijn zou ik ze downloaden.quote:
Ok ik eigenlijk ookquote:
paardenman, hequote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Of aan een paard. Of aan een geit.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Jula123 het volgende:
Die staat nog bij Jacquelinequote:Op maandag 7 april 2014 21:50 schreef DjinN het volgende:
Marc draait doornu maar in een hoekje huilen met je hangplant van de Action
AH ja ook prima, maar doe dan niet Thailand... Je weet nooit met ladyboys enzoquote:
Nee, met mevrouw Plausibel op vakantie naar een conferentie in het buitenland..quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef De-Dwerg het volgende:
Hmmm vakantie van je leven, Marcel looking for a girl in another country.
Dat vind ik toch altijd zo'n bullshit zegquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik eigenlijk ook
En dikke mensen zijn altijd gezellig dus wellicht had ik wel een leuke middag gehad
quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo'n bullshit zeg
Zit totaal geen verband tussen.
Niks mis met en ladyboyquote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
AH ja ook prima, maar doe dan niet Thailand... Je weet nooit met ladyboys enzo
Zullen we de ambassades alvast waarschuwen?quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
AH ja ook prima, maar doe dan niet Thailand... Je weet nooit met ladyboys enzo
Een type als Marc kan maar beter pakken wat hij pakken kan anders gaat het echt nooit gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hij zei toch dat die vrouw er veel slanker enzo op die foto's uitzag. Wat nou als dat foto's van 10 jaar eerder zijn, dan bedrieg je hem toch gewoon... dan snap ik marc wel hoor..
Puntige ellebogenquote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een magere drie volgens Marc:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij de keuze heeft tussen genoegen nemen met een vrouw die zo gek is dat ze wel wat in hem ziet, of maagd blijven.quote:
Dikke mensen eten veel.quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo'n bullshit zeg
Zit totaal geen verband tussen.
Past ie wel tussen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef THEFXR het volgende:
marc kan beter met russia from love meedoen
Dat is niet leuk voor de TV.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maar hij had wel gewoon kunnen praten met die vrouw en vragen waarom ze er op.internet zo anders uitzag.. niet netjes marc, niet netjes..
Je duikt toch niet met iemand t bed in waar je enorm op afknapt?quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Een type als Marc kan maar beter pakken wat hij pakken kan anders gaat het echt nooit gebeuren.
Komt dat door de diaree op tv is?quote:
Misschien is haar vriend wel een Fok!kerquote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef CaptainCab het volgende:
Jalena stelt heel mannelijk Fok! nog een keer teleur
Dat hebben ze vorige week voor z'n verjaardag gedaan.quote:
Ik doe altijd een uitgebreid antecedenten onderzoek. Heeft wel eens tot een afzegging geleid.quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo herkenbaar idd
Daarom doe ik al niet meer aan internetdaten
Ssst..quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Misschien is haar vriend wel een Fok!ker
ja, gefokt wordt zij zekerquote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Misschien is haar vriend wel een Fok!ker
Wat is daarmee gebeurdquote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht dat Melissa op hele vrouwelijke heteromeisjes viel... dit was toch best een flinke pot...
die vorige date was leuker
Hater.quote:
Allemaal van die Uggs-dragende Primarkmeisjes.quote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef OProg het volgende:
Nou, lekker hosselen in Rotterdam Alexandrium.
XL hequote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Kruidvat, meteen ff condooms bij haar kopen
Die had haar meteen in het magazijn genomen.quote:
Hij zit op fok dus minimaal 30cmquote:
Das prijsschieten dus voor Alex, van een maat heb ik begrepen dat het dragen van Uggs staat voor; ik ben makkelijkquote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allemaal van die Uggs-dragende Primarkmeisjes.
Facebookmateriaal.quote:
Die heeft het uitgevonden idd...quote:
Je moet dan ook het facebook account vragen, geen telefoonnummerquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef watheet het volgende:
haha, Alex apetrots op dat nummer. Komt die coach weer janken, oh men wat een programma
Had zo'n ex-collega.. Die hosselde altijd zijn chickies via Hyves (je weet wel, van voor Facebook).quote:
22quote:
Wat is daar mis mee? Met de leeftijd dan, met die "vrouw" is alles misquote:
meteen neukuh jonguhquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Je moet dan ook het facebook account vragen, geen telefoonnummer
Niks mis met 30'ersquote:
Dat ben jij ook bijna!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik ben inmiddels getraind met halve litersquote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Rickario het volgende:
Een biertje atten. Ik zou daarin verdrinken man
quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ben jij ook bijna!SssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
RTL crew.quote:
quote:
je moet ook niet warm worden, maar hardquote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nou, van twee vrouwen die twee bananen in elkaars mond kotsen word ik ook niet warm.
Zonder de sociale skills van Kimi dan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Rickario het volgende:
Zij lijkt op die heks van de kleine zeemeermin!
Kimi is baasquote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zonder de sociale skills van Kimi dan.
[ afbeelding ]
de opperbaas wil always rulequote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zonder de sociale skills van Kimi dan.
[ afbeelding ]
Wat een waardeloos figuurquote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Jula123 het volgende:
Veel slagroom, want het is voor een stevig persoon.
Zei hij dat echtquote:
Da's nog teveel eer.quote:
Ja wij welquote:Op maandag 7 april 2014 22:11 schreef Silenus het volgende:
Dat gelul van dat wijf over zelfverzekerd zijn, daar prikt ook iedereen doorheen.
Je moet er wel wat voor doen om stevig te blijven.quote:
Lekker man na de seksquote:
Nou ja, daarin wordt-ie waarschijnlijk niet teleurgesteld.quote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef CaptainCab het volgende:
Ik ga nog liever in mijn eentje spontaan dood
quote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef Jula123 het volgende:
Ik zou 10x liever een middagje doorbrengen met Jacqueline dan met die bejaarde Marc, die denkt dat hij jong en sexy is.
samen douchen daarnaquote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef Donder het volgende:
Lesbisch kickboxen? Wat is daar anders aan?
Op een gegeven moment gaan ze vanzelf scharenquote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef Donder het volgende:
De scissor movequote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef Donder het volgende:
Ho sorryquote:
En dan heb je twee van die personen bij elkaarquote:Op maandag 7 april 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
Ook in de lesbowereld zijn ze niet eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |