Wil je mijn planning zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dh zit eens niet het Barcelonatopic te schoppen? Dan krijg ik heimwee.

quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieter Jan Derks zou zeggen dat het dan toch nog met een sisser was afgelopen.

Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je mijn planning zien.
Die van Krakow is nu ook af (+200 pagina's). Daar zit qua planning geen fout meer in.

Ik heb het een stel Polen laten doorlezen, en de eerste reaktie was. F*ck. Je weet echt wel wat je gaat doen. Mjah het is ook niet mijn eerste keertje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.

Gooi die stad en omstreken op je planning meiske. Ach wacht maar over 3,5 mnd ga ik wel foto's uploaden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.

Mag ik je gewoon op je woord geloven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb het een stel Polen laten doorlezen, en de eerste reaktie was. F*ck. Je weet echt wel wat je gaat doen. Mjah het is ook niet mijn eerste keertje.
 Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen. Bedoel ik echt niet lullig want zoals je weet vind ik het leuk om je reisverhalen te lezen maar dan voornamelijk de verslagen ter plekke en foto's enzo.
 Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen. Bedoel ik echt niet lullig want zoals je weet vind ik het leuk om je reisverhalen te lezen maar dan voornamelijk de verslagen ter plekke en foto's enzo. 

Dat heb ik deze keer achterwege gelaten (na Warshau). Gewoon een dagplanning. Ik heb de invulling iets of wat vrijer gelaten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik je gewoon op je woord geloven?Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen. Bedoel ik echt niet lullig want zoals je weet vind ik het leuk om je reisverhalen te lezen maar dan voornamelijk de verslagen ter plekke en foto's enzo.
Niet in welk restaurant je op welke dag om hoe laat denkt te gaan bezoeken.

Goedzo!quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat heb ik deze keer achterwege gelaten (na Warshau). Gewoon een dagplanning. Ik heb de invulling iets of wat vrijer gelaten.
 Denk ik dan he?
 Denk ik dan he?

Mjah dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen.

Bijna, ik zit wat downloads te verwerken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.

Dat is Uccie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.

Draaien ze de gecensureerde versiequote:I'll be burning rubber you'll be kissing my ass

Net goed voor je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
Preutselingen bij Decibel.
[..]
Draaien ze de gecensureerde versie

Voortaan eerst even nadenken danquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af als ik op invoeren druk.

Meh daar heb je me. Misschien moet ik ook wat minder nadenken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom?
Als iedereen ging nadenken voor ze gingen posten was dit hele forum er nooit geweest.

Ik doe niet anders he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je benen bij elkaar houden.

Gratis drugs, klinkt prima.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben opeens hartstikke duizelig. Gek gedoe weer.

Oh, sterkte!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:

Nee ik zat toen nog in de metro, regenbui net gemist.quote:

Oh zo erg is het niet hoor, ik stel me gewoon aan.quote:

Ah, dat is mooi. Jij kan gelukkig snel zelf een diagnose stellen, dat lijkt mij wel prettig als je je een beetje beroerd begint te voelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh zo erg is het niet hoor, ik stel me gewoon aan.

Stress.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:

Haha ja dat kan soms wel handig zijn, al weet ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. Jij kan gelukkig snel zelf een diagnose stellen, dat lijkt mij wel prettig als je je een beetje beroerd begint te voelen.

Misschien moet je eens vlees eten, zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat kan soms wel handig zijn, al weet ik niet zoveel.
Maar ik heb een lage bloeddruk waardoor ik snel draaierig word en soms flauwval, heb ik al jaren. Laatste tijd is het wat meer geworden, denk door de stress ofzo.

Lol.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je eens vlees eten, zoals normale mensen.

Dat je een zombie aan het worden bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Wat betekent het als je aderen heel zichtbaar zijn? Vraag ik me al een tijdje af. Verder geen klachten.

Nog maximaal 2 weken te leven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Wat betekent het als je aderen heel zichtbaar zijn? Vraag ik me al een tijdje af. Verder geen klachten.

Die ene op je pener is normaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:

Waar op je lichaam? Als het dikke gezwollen aderen zijn op je benen kunnen het spataders zijn. Dan werken de kleppen in je aders niet meer zo goed waardoor het bloed blijft hangen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:

Op m'n armen ja. Maar niet altijd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar op je lichaam? Als het dikke gezwollen aderen zijn op je benen kunnen het spataders zijn. Dan werken de kleppen in je aders niet meer zo goed waardoor het bloed blijft hangen.
Aderen kunnen ook heel zichtbaar zijn bij een dunne huid, hebben vrouwen bijvoorbeeld wel eens op hun boobs.
En soms liggen ze gewoon wat oppervlakkiger, zoals op je armen. Vooral bij jonge mannen zie je ze daar goed liggen, denk dat dat ook te maken heeft met hoe gespierd je bent.

Als je het warm hebt zetten je aders ook wat uit, dan zijn ze ook wat beter zichtbaar. Of als je net gesport hebt ofzo.quote:

Dat krijg je als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:

Ik zal er maar niet vanuit gaan dat het er precies zo uit gaat zien...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb eten besteld bij een echte Turk , meestal zijn het Marokkanen of Nederlanders
ben benieuwd ik krijg dit als het goed is
[ afbeelding ]

Wat heb je erbij gedronken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het was heel erg lekker; was een duo bak aan de ene kant de kip met paprika uien enz erop en daarnaast de patat , sausen erbij salade erg goed gewoon
ga daar zeker nog een keer bestellen

Hoe was de patat? Die is meestal slap als je laat bezorgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het was heel erg lekker; was een duo bak aan de ene kant de kip met paprika uien enz erop en daarnaast de patat , sausen erbij salade erg goed gewoon
ga daar zeker nog een keer bestellen

Oliebol let dan ook op he? Maar beterschapquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Op mijn plaat gegaan met MTB, lig in ziekenhuis.. wachten op fotos van nek.
Gebroken tand, tand door lip, neus dik alles

Rambo had een keer een open wond, ging ie dichtbranden met kruit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:

Dat was een serieuze vraag man. Als ik weleens iets bestel en er zit patat bij dan is die altijd wit en slap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over die vuige voorzetten van je.

quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was een serieuze vraag man. Als ik weleens iets bestel is die altijd wit en slap.

quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
 Sterkte!
 Sterkte!

Oei, hopen dat je nek in orde is.. Beterschap!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:

En dat alles alleen om dichtbij Njosnavel te komenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:

Iedereen wil die zandloper zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat alles alleen om dichtbij Njosnavel te komen

het was vlaamse friet niet slapquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was de patat? Die is meestal slap als je laat bezorgen.

colaquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je erbij gedronken?
Toch niet van die gore ayran he?

shitzooi man ; wanneer mag je weer naar huis ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:

https://www.facebook.com/campinaboerenlandquote:Hoi. Ik ben boer Jan. Samen met mijn vrouw Francien en mijn zoon Thomas woon ik op onze biologische boerderij in Puiflijk. Wij hebben 70 koeien, 60 stuks jongvee, 5 kippen, 3 dochters, 2 honden, 1 paard en 1 zoon. Benieuwd naar ons dagelijks leven? Houd dan onze updates in de gaten!

quote:i saw your photo on facebook (yourecute!) I finally got my webcam working
again ... i'd like to get to know you a little better youre just my type
Can you text my cell phone today so I know youre real?? here is my
number (646) 439-7109 i'll be waiting!!! Or addme on yahoo messenger
to chat my screenname there is sporty22chick i'm ussually online at home.
Talk Soon baby... i'm waiting

Gelukkig! Wel snel naar de tandarts ook he, heb je dat stukje tand nog? Kunnen ze er misschien weer aan zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Thnxs, nek is in orde ik mag weer bewegen en ga straks naar huis

Zandloper? Dan heb je niet goed gekeken.quote:

Ik ben weer thuis. 1 hechting onder mijn lip. Ja, ik moet morgen naar tandarts, 2 tanden zitten los en ik mis een stuk van mijn voortand. Dat stukje heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig! Wel snel naar de tandarts ook he, heb je dat stukje tand nog? Kunnen ze er misschien weer aan zetten.

Is het een groot stuk? Meer dan de helft?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis. 1 hechting onder mijn lip. Ja, ik moet morgen naar tandarts, 2 tanden zitten los en ik mis een stuk van mijn voortand. Dat stukje heb ik niet.

Vraag dan gewoon om pics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het een groot stuk? Meer dan de helft?

Nou ik hoef er geen pics van, weet ook niks van tandenquote:

Ik zie daar niet echt een zandloper inquote:

Genoeg zand, en hij loopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt een zandloper in

Speltip #9, alles aangrijpen als excuus voor mannenlichamen.quote:

Dat zei je zelf vorige keer over jezelf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zandloper? Dan heb je niet goed gekeken.

Dacht het niet hoor. Uccie zei dat over haar lichaam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei je zelf vorige keer over jezelf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |