en excelsior dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord wil ook met de beloften de Jupiler in
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord wil ook met de beloften de Jupiler in
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Buiten dat ik het sowieso echt schandelijk vind dat die beloftenteams de jupiler league dit seizoen definitief de nek heeft omgedraaid (bedankt, KNVB) heeft Feyenoord de middelen volgens mij helemaal niet om dat te doen. Excelsior is een meer dan prima alternatief.
quote:Feyenoord wil met het tweede elftal in het seizoen 2015/2016 aan gaan sluiten in de Jupiler League. Dat zegt Martin van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. De technisch directeur van Feyenoord hoopt daarmee de doorstroom van jeugdspelers te bevorderen.
“Vorig seizoen besloten wij af te haken toen de mogelijkheid bestond om mee te gaan draaien in de Jupiler League”, vertelt Van Geel. “De kostenpost van ongeveer 700.000 euro was daarvoor de belangrijkste oorzaak. We willen nu wel graag aansluiten en hopen dat wij dan ook kunnen worden toegevoegd.”
De samenwerking met Excelsior zal dan ook ten koste gaan van dit plan. “We kunnen niet én spelers leveren aan Excelsior én spelers opstellen in ons beloftenteam in de Jupiler League. Zoveel spelers hebben we niet eens”, aldus de technisch directeur.
Een combi naar Helmondquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef Happel het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen dat deze ploegen gewoon in de jupiler league geplaatst kunnen worden.
Daarnaast biedt het wel mogelijkheden voor het bezoeken van wat stadions in die competitie. Heb er nog wat op het lijstje staan.
Waarom vind je dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef Happel het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen dat deze ploegen gewoon in de jupiler league geplaatst kunnen worden.
Daarnaast biedt het wel mogelijkheden voor het bezoeken van wat stadions in die competitie. Heb er nog wat op het lijstje staan.
Dat hebben we volgend jaar sowiesoquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:04 schreef ace_eleven het volgende:
Jong Feyenoord, alle uitwedstrijden vol uitvak![]()
Fey - aja met publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Het verneukt die hele competitie. En beter wordt het er echt niet van. Het niveau daar is erbarmelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet kunnen?
Lijkt me ook wel geinig om een keer Jong - Feyenoord - Jong Ajax of zo te bezoeken. Als daar niet op voorhand weer een bak gezeik van komt
vind ik nog niet eens het probleem. 3 teams in de middenmoot voegen op zich weinig toe, maar laten wel een heel ander soort voetbal zien dat het gemiddelde jupiler league team. maakt de wedstrijden en daarmee stand wat diverser. debiele is alleen dat de teams per week in sterkte verschillen waarbij de ene titelkandidaat tegen half ajax 1 staat te voetballen waarna de ander tegen een gemiddeld 17 jaar oud ajax a1 punten kan halen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:04 schreef ace_eleven het volgende:
Jong Feyenoord, alle uitwedstrijden vol uitvak![]()
Fey - aja met publiek
Maar verder is het natuurlijk an sich een kut-idee en klopt het hele systeem niet met dan al 4 clubs die niet kunnen promoveren
Er is zelfs gezeik als Feyenoord B2 tegen Ajax B2 speelt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet kunnen?
Lijkt me ook wel geinig om een keer Jong - Feyenoord - Jong Ajax of zo te bezoeken. Als daar niet op voorhand weer een bak gezeik van komt
Dat heb ik nooit gezegd. Wat mij betreft is iedereen hier welkom die op een normale manier over Feyenoord wil meepraten. Wel goed lezen. Dat hij Feyenoorders triest noemt en hier een beetje bijdehand komt doen, heb ik op gereageerd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu moet ik niets van dat joch hebben hoor, maar hij zou hier niet mogen posten over Feyenoordsupporters omdat hij niet naar het stadion gaat. Beetje raar.
Ik ook. Eigenlijk bijna allemaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef Happel het volgende:
F1 vs F1 ook joh.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Er is zelfs gezeik als Feyenoord B2 tegen Ajax B2 speelt.
Klopt. Ajax heeft met A2 spelers in de basis gestaan, maar ook een keer met serero, hoesen, veltman, cillesen en Denswil in de basisquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
vind ik nog niet eens het probleem. 3 teams in de middenmoot voegen op zich weinig toe, maar laten wel een heel ander soort voetbal zien dat het gemiddelde jupiler league team. maakt de wedstrijden en daarmee stand wat diverser. debiele is alleen dat de teams per week in sterkte verschillen waarbij de ene titelkandidaat tegen half ajax 1 staat te voetballen waarna de ander tegen een gemiddeld 17 jaar oud ajax a1 punten kan halen.
Had Derksen het gister ook over geloof ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt. Ajax heeft met A2 spelers in de basis gestaan, maar ook een keer met serero, hoesen, veltman, cillesen en Denswil in de basis
Het is gewoon competitievervalsing. Ene tegenstander treft een makkelijkere Jong-ploeg dan een andere. Dat moet gewoon niet kunnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt. Ajax heeft met A2 spelers in de basis gestaan, maar ook een keer met serero, hoesen, veltman, cillesen en Denswil in de basis
Dat de KNJB niet vies is van het manipuleren van de competitie ondervinden we al jaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is gewoon competitievervalsing. Ene tegenstander treft een makkelijkere Jong-ploeg dan een andere. Dat moet gewoon niet kunnen.
Asterdamquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten zij ook maar overwegen 020 te gaan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |