Herkenbaar. Zo zijn er namelijk helaas ook een honderdduizenden Feyenoord-supporters.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
T blijft lastig discussieren met dit soort 'supporters'![]()
wat doe je hier danquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo zijn er namelijk helaas ook een honderdduizenden Feyenoord-supporters.
Mijn mening geven op een forum. Misschien dat het niet helemaal duidelijk is, maar dit schijnt openbaar te zijn voor iedereen.quote:
Je geeft net aan dat het met Feyenoorder lastig discussiëren is volgens jou. Dus wat kom je hier dan precies doen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mijn mening geven op een forum. Misschien dat het niet helemaal duidelijk is, maar dit schijnt openbaar te zijn voor iedereen.
Dat geef ik helemaal niet aan poeplezer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat het met Feyenoorder lastig discussiëren is volgens jou. Dus wat kom je hier dan precies doen?
Behalve poep praten.
Is goed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat geef ik helemaal niet aan poeplezer.
Begrijpelijk. Maar een ideale indeling gaat toch geen tig miljoen aan extra omzet generen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hebt in een renovatievariant te maken met beperkingen, je kunt niet alles precies zo indelen als je zelf prettig vindt en zoals dit het meest gunstig is.
Ben bang dat het ook gaat om voorzieningen. En dat ze denken dat extra voorzieningen betekent dat je ook 1,5 keer zoveel mag vragen voor een seizoenkaart. Dat betekent echter wel dat de ratio van supporters anders wordt. Voor jonge luidruchtige gasten wordt 't dan een stuk duurder en dan krijg je meer supporters van middelbare leeftijd. Gunstig voor 't vermogen maar ongunstig voor de sfeer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef eight het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar een ideale indeling gaat toch geen tig miljoen aan extra omzet generen?
De Feyenoordsupporters die even intensief meeleven als een gemiddelde ajaccied neem ik inderdaad ook niet erg serieus neequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo zijn er namelijk helaas ook een honderdduizenden Feyenoord-supporters.
De gemiddelde Feyenoordsupporter, dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De Feyenoordsupporters die even intensief meeleven als een gemiddelde ajaccied neem ik inderdaad ook niet erg serieus nee
We hebben al de duurste gemiddelde (of de duurste vanafprijs) seizoenkaart van NL toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben bang dat het ook gaat om voorzieningen. En dat ze denken dat extra voorzieningen betekent dat je ook 1,5 keer zoveel mag vragen voor een seizoenkaart. Dat betekent echter wel dat de ratio van supporters anders wordt. Voor jonge luidruchtige gasten wordt 't dan een stuk duurder en dan krijg je meer supporters van middelbare leeftijd. Gunstig voor 't vermogen maar ongunstig voor de sfeer.
Wat je doet is inderdaad nog nuttelozer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat geef ik helemaal niet aan poeplezer.
Feyenoorders willen als ze een discussie niet kunnen winnen nogal eens teruggrijpen op het 'ik benne een betere supperter als jij' principe. Ik geef alleen even een tegengeluid.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat je doet is inderdaad nog nuttelozer.
"Ja maar jullie..."
Het is allebei tamelijk treurig. Wat één 'gekaapt' topic allemaal kan veroorzaken
*dan jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Feyenoorders willen als ze een discussie niet kunnen winnen nogal eens teruggrijpen op het 'ik benne een betere supperter als jij' principe. Ik geef alleen even een tegengeluid.
Dit niet snappenquote:
Je zit in de Feyenoordreeks. Wat verwacht je. Zeker als de 'provocaties' op het niveau basisschool liggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Feyenoorders willen als ze een discussie niet kunnen winnen nogal eens teruggrijpen op het 'ik benne een betere supperter als jij' principe. Ik geef alleen even een tegengeluid.
Er werd inhoudelijk gereageerd op het feit dat Tyron voetbal niet hetzelfde beleeft als fanatieke Feyenoorders en ze niet begrijpt, dus voor het gemak maar triest noemtquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je hier gewoon normaal een discussie kan voeren. Zoals de Feyenoorders hier zelf ook aangeven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit in de Feyenoordreeks. Wat verwacht je. Zeker als de 'provocaties' op het niveau basisschool liggen.
Maar genoeg offtopic. Hier is geen winnaar mogelijk en staat enkel garant voor nog een uur onderling bashen
Nu moet ik niets van dat joch hebben hoor, maar hij zou hier niet mogen posten over Feyenoordsupporters omdat hij niet naar het stadion gaat. Beetje raar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er werd inhoudelijk gereageerd op het feit dat Tyron voetbal niet hetzelfde beleeft als fanatieke Feyenoorders en ze niet begrijpt, dus voor het gemak maar triest noemt
Geeft niet verder, ik ga nu weer over op negeermodus van troljoden
okquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dit laat GGMM dan allemaal wel weer staan. Gaat toch nergens over deze discussie? De punten die we hier bespreken zijn het nieuwe stadion, de opstelling tegen PSV en of Schaken mondjes gesnoerd heeft.
Volgens mij had Koeman al aangegeven dat Schaken en BMI zouden spelen, ik denk dat hij Vilhena ook gewoon gespaard heeft (dat ie niet tegen geel aan zou lopen) en dus met Vilhena in de basis zal beginnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat denken jullie dat Koeman gaat doen met de opstelling van zondag? Ik neem aan dat Verhoek niet speelt, BMI voor Nelom komt, dus Kongolo naar links. Maar Vilhena/Vormer?
Het blijft dus bij boterzachte aannames.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben bang dat het ook gaat om voorzieningen. En dat ze denken dat extra voorzieningen betekent dat je ook 1,5 keer zoveel mag vragen voor een seizoenkaart. Dat betekent echter wel dat de ratio van supporters anders wordt. Voor jonge luidruchtige gasten wordt 't dan een stuk duurder en dan krijg je meer supporters van middelbare leeftijd. Gunstig voor 't vermogen maar ongunstig voor de sfeer.
Daarom vond ik het zondag wel vreemd dat hij Clasie, die al op scherp stond liet staan, en Vormer wisselde voor Vilhena die ook al op scherp staat. Ik had lekker Clasie eruit gehaald, die ook nog eens dramatisch speelde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij had Koeman al aangegeven dat Schaken en BMI zouden spelen, ik denk dat hij Vilhena ook gewoon gespaard heeft (dat ie niet tegen geel aan zou lopen) en dus met Vilhena in de basis zal beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |