Ja, alleen lijkt het niet erg te werken.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, anders vergeet de rest misschien dat zij minder zijn, dat moet je natuurlijk zien te voorkomen; ze moeten wel tegen je op blijven kijken!
Damn.quote:
Hardleers volk die alfa's mmh!quote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, alleen lijkt het niet erg te werken.
dynamica wil niet lukkenquote:
pff donderdagavond volgende week pas m'n laatstequote:Op maandag 7 april 2014 20:01 schreef Rezania het volgende:
Nog één tentamen vrijdag, en dan eindelijk een week vrij. Geen zin meer.
Jij hebt dan ook echt 6 tentamens of zo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
pff donderdagavond volgende week pas m'n laatste
met veel herkansingenquote:Op maandag 7 april 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook echt 6 tentamens of zo.Is dat met of zonder herkansingen?
ftfyquote:Op maandag 7 april 2014 17:46 schreef MrStalin het volgende:
Buiten het eerste jaar je mag doen wat je wilt. Als je maar betaalt, uiteraard
Wij hebben er drie in vier dagen :/ Is dat elk jaar zo, dat de laatste tentamenperiode in één week wordt gepropt?quote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Volgende periode wordt zo mooi.
3 weken practicum, gelijk de week erna 4 tentamens in 1 week.
Nope, bij mij is het vooral toeval. Meestal is het gewoon 2 weekquote:Op maandag 7 april 2014 20:13 schreef Novermars het volgende:
[..]
Wij hebben er drie in vier dagen :/ Is dat elk jaar zo, dat de laatste tentamenperiode in één week wordt gepropt?
welk vakje? :pquote:Op maandag 7 april 2014 20:36 schreef MrStalin het volgende:
Ah, het begint te regenen. Perfect om te leren
quote:Op maandag 7 april 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
Cijfers van het tentamen van vandaag staan nog niet op BB, duurt lang!
quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb anderhalve week terug m'n cijfer voor het project van het eerste semester gehad... Waren we voor de kerst al klaar mee.
Waarschijnlijk dus voor middernacht al.quote:Op maandag 7 april 2014 07:28 schreef Rezania het volgende:
Vandaag een tentamen biotech, morgen al de cijfers. Ben benieuwd.
Indd.. Of wel oude tentamens maar geen uitwerkingenquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef Mitsu het volgende:
Ik vind het echt pokke irritant dat sommige vakken geen oude tentamens online zetten
Dat is natuurlijk schromelijk overdreven maar als ik waar ik studeer ook rechten zou kunnen studeren dan zou ik dat er misschien wel naast doen, gewoon omdat het handig is om het papiertje te hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal zo kinderlijk eenvoudig dat het niet uitmaakt hoeveel je er doet. Vanzelfsprekend. Bèta's zouden ook nog drie alfa-studies tussen het ontbijt en de lunch erbij kunnen doen. Laten we daar niet aan twijfelen.
Of dan zetten ze ze wel online, en dat is het echte tentamen helemaal anders.quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef Mitsu het volgende:
Ik vind het echt pokke irritant dat sommige vakken geen oude tentamens online zetten
inb4 mrstalin die over structures begintquote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of dan zetten ze ze wel online, en dat is het echte tentamen helemaal anders.
Ah, nu begrijp ik dat jij een hekel hebt aan calculus en natuurkunde.quote:
Hoe was de eerste aflevering van s4 van got? En cosmos?quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of dan zetten ze ze wel online, en dat is het echte tentamen helemaal anders.
Hogerejaars maar verder houd ik dat graag privé, kleine universiteit en faculteit en zo. Ik blijf graag anoniem op het forum (in ieder geval het openbare deel).quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef OllieWilliams het volgende:
"Bram", hoeveelste jaars ben jij eigenlijk?
GoT begon met homogedoe.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe was de eerste aflevering van s4 van got? En cosmos?
Ik was me gisteren aan het afvragen hoe die serie ook alweer heet, thanks. Ik ga snel wat afleveringen bekijken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe was de eerste aflevering van s4 van got? En cosmos?
Ah snap ik welquote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hogerejaars maar verder houd ik dat graag privé, kleine universiteit en faculteit en zo. Ik blijf graag anoniem op het forum (in ieder geval het openbare deel).
Veel vaste gebruikers mogen het rustig weten hoor, ik wil alleen niet dat iedereen het kan teruglezen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah snap ik welik kwam er vandaag achter dat MrStalin een studiegenoot van me is
Heb je die originele gezien met Carl Sagan? En jij Rezania?quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik was me gisteren aan het afvragen hoe die serie ook alweer heet, thanks. Ik ga snel wat afleveringen bekijken.
GoT ken ik niet.
Nee, dat niet. Kwam er pas achter dat er een origineel was toen die neger dat vertelde.quote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je die originele gezien met Carl Sagan? En jij Rezania?
Hah, structures, met die ontspoorde Griekquote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
inb4 mrstalin die over structures begint
Wel een baas die negerquote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Kwam er pas achter dat er een origineel was toen die neger dat vertelde.
Neger is wel tof ja, kan ook goed vertellen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wel een baas die negerSagan ook
Jep. Ook een goede negerquote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Kennen jullie Through The Wormhole? Die heeft ook wel interessante afleveringen imo.
Ik heb daar wel wat van gezien voordat ik een puber was. De nieuwe ga ik zeker volgen, ik heb altijd veel interesse gehad in het heelal (welke bèta niet?).quote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je die originele gezien met Carl Sagan? En jij Rezania?
Yep, ik ken het. Gisteren heb ik de eerste aflevering van het huidige seizoen bekeken, vandaar dat ik eraan dacht dat ik Cosmos nog moet downloaden. Een leuk puzzeltje waarnaar werd verwezen: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Truth_Machinequote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Kennen jullie Through The Wormhole? Die heeft ook wel interessante afleveringen imo.
Ehm. Ik geloof op de gedachte dat een beschaving die geavanceerd genoeg is uiteindelijk een simulatie van een universum creëert?quote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Yep, ik ken het. Gisteren heb ik de eerste aflevering van het huidige seizoen bekeken, vandaar dat ik eraan dacht dat ik Cosmos nog moet downloaden. Een leuk puzzeltje waarnaar werd verwezen: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Truth_Machine
Leuk dat Morgan Freeman dit doet! Weinig acteurs die al zolang een van de beste acteurs van hun tijd zijn zouden dit doen, het zegt veel over zijn karakter en wat hem echt drijft. Misschien dat hij daarom ook wel zoveel succes heeft naast natuurlijk zijn geweldige stem en charisma.
Nu we toch nerderig bezig zijn een triviavraagje, op welk bekend gedachte-experiment is o.a. The Matrix gebaseerd?
Nee, het is gebaseerd op een zeer bekend gedachte-experiment van een filosoof.quote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehm. Ik geloof op de gedachte dat een beschaving die geavanceerd genoeg is uiteindelijk een simulatie van een universum creëert?
Daar weet ik dus helemaal niks van.quote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, het is gebaseerd op een zeer bekend gedachte-experiment van een filosoof.
Oh, Game of Thrones, dat ken ik wel ja maar ik moet nog flink wat afleveringen inhalen. Prachtige serie!quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik was me gisteren aan het afvragen hoe die serie ook alweer heet, thanks. Ik ga snel wat afleveringen bekijken.
GoT ken ik niet.
Welke series en docu's zou ik nog meer van hem moeten zien?quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
Maar dat Morgan Freeman dat presenteert is wel tof ja. Zeer fijne serie met zijn stem erbij.Sowieso kijken al zijn docu's en series fijn.
Ik haal hem geloof ik door de war met iemand anders, want alle docu's die ik met hem associeerde staan niet op zijn IMDB.quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Welke series en docu's zou ik nog meer van hem moeten zien?
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik haal hem geloof ik door de war met iemand anders, want alle docu's die ik met hem associeerde staan niet op zijn IMDB.![]()
Ik zweer dat hij zo'n BBC docu over de aarde en het leven had gedaan, of was dat een andere bekende docuverteller?quote:
Oh, is IO tegenwoordig bèta?quote:Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien worden
Ook hij heeft een mooi stemgeluid maar toch wel een heel ander stemgeluid.quote:
Nee geen beta, wel knippen plakken lijmen.quote:
In alle eerlijkheid, het is aan 'mijn' TU meer bèta dan technische bedrijfskunde. In ieder geval zijn er nog IO-studenten die ook een enkel pittig bètavak volgen, bij die TBK-studenten blijft het beperkt tot wat caclulus, lineaire algebra, statistiek/kansrekening en elementaire natuurkunde.quote:
Ik heb dan ook niet gesteld dat het gemakkelijk is, alleen waarom is het moeilijk?quote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee geen beta, wel knippen plakken lijmen.
Oke, even serieus: de moeilijkheid van io wordt door echt veel mensen onderschat hoor haha.
Ben jij ook een rare pluis dan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee geen beta, wel knippen plakken lijmen.
Oke, even serieus: de moeilijkheid van io wordt door echt veel mensen onderschat hoor haha.
Nou dan.quote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, het is aan 'mijn' TU meer bèta dan technische bedrijfskunde. In ieder geval zijn er nog IO-studenten die ook een enkel pittig bètavak volgen, bij die TBK-studenten blijft het beperkt tot wat caclulus, lineaire algebra, statistiek/kansrekening en elementaire natuurkunde.
Bouwkundequote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, het is aan 'mijn' TU meer bèta dan technische bedrijfskunde. In ieder geval zijn er nog IO-studenten die ook een enkel pittig bètavak volgen, bij die TBK-studenten blijft het beperkt tot wat caclulus, lineaire algebra, statistiek/kansrekening en elementaire natuurkunde.
Dat zit er ook een beetje tussen in ja (wel wat pittige mechanica), alleen hoort bouwkunde echt thuis op een TU terwijl TBK echt een vreemde eend in de bijt is. Ik vind het wat vreemd dat TBK in Groningen een hoger bètagehalte heeft dan aan de TU's.quote:
Er is een anti-IO lied in Eindhoven.quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Mitsu, is er eigenlijk een anti-LST lied? Ollie wist het niet toen ik het hem vroeg, en voor de rest ken ik geen TUD studenten die wat anders studeren dan ik.
In Delft is het een combistudie met de EUR, dus kan het wel snappen dat het niet heel erg bèta is. Je hoeft eigenlijk ook niet zoveel bèta-kennis te hebben om een bèta-bedrijf te managen, als je je maar goed laat adviseren over bèta-zaken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zit er ook een beetje tussen in ja (wel wat pittige mechanica), alleen hoort bouwkunde echt thuis op een TU terwijl TBK echt een vreemde eend in de bijt is. Ik vind het wat vreemd dat TBK in Groningen een hoger bètagehalte heeft dan aan de TU's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |