Nee duh, ze nemen ook wel een jaar vrijaf van studie, maar het zijn ook gewoon tweedejaars enzo hoor, niet per se mensen die tussen hun bachelor en master in zitten. Tenminste, wat ik weet van veel Delftse besturen zijn dat mensen van verschillende studiejaren.quote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik weet wel.We hebben bijvoorbeeld zo'n figuur die echt van iedere commissie QQ is, dat kan nooit als hij ook nog studeert.
Zo is het bij mijn studievereniging ook. Sommige doen nog wel 1 vak per blok, maar de meesten niet.quote:Op maandag 7 april 2014 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, ze nemen ook wel een jaar vrijaf van studie, maar het zijn ook gewoon tweedejaars enzo hoor, niet per se mensen die tussen hun bachelor en master in zitten. Tenminste, wat ik weet van veel Delftse besturen zijn dat mensen van verschillende studiejaren.
Ze zijn te oud voor tweedejaars bij ons.quote:Op maandag 7 april 2014 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, ze nemen ook wel een jaar vrijaf van studie, maar het zijn ook gewoon tweedejaars enzo hoor, niet per se mensen die tussen hun bachelor en master in zitten. Tenminste, wat ik weet van veel Delftse besturen zijn dat mensen van verschillende studiejaren.
Ja, maar aangezien bijna niemand nominaal loopt wil dat dus nog niks zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn te oud voor tweedejaars bij ons.
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op maandag 7 april 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
Maar ik wist ook niet dat je zomaar even kon zeggen van 'Dit jaar ga ik niks doen of twee vakken hooguit.'
Weet ik veel, ik ben nog maar een eerstejaars hè.quote:
Dit roept om pics.quote:Op maandag 7 april 2014 17:23 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zullen het (oprecht) geen probleem vinden, weet ik dan weer zeker. Ik voel alleen de behoefte niet zo, haha.
En wat jij net uitkraamde ook.quote:Op maandag 7 april 2014 17:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Het warm genoeg hebben terwijl je niks aan het is het chillste gevoel ooit.
1e jaars io'er aan tu/dquote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef Rezania het volgende:
Lijstje in de OP, als je erin wil moet je het maar even zeggen.
rtquote:Op maandag 7 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
Ik wil verdomme dat het pasen is, ik heb het gehad met deadlines en tentamens
op IO vaak maar 2 per periode toch? Ik moet er nog 5quote:Op maandag 7 april 2014 18:25 schreef Mitsu het volgende:
Oja en tentamens, maar daar ben ik nog geen eens aan toegekomen om mee te beginnen
zaterdagquote:Op maandag 7 april 2014 18:29 schreef Amoeba het volgende:
Ik 3. Donderdag, vrijdag en zaterdag. Echt zo geen zin in.
Jup alleen 2 vakken, best chill qua tentamens. Alleen de stof per tentamen is meestal wel gewoon de hoeveelheid stof van 3 vakken op andere opleidingen omdat de vakken een paar jaar geleden van 5/6 vakken per periode zijn terug gedrongen naar alleen 2 grotere vakken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
op IO vaak maar 2 per periode toch? Ik moet er nog 5
quote:Op maandag 7 april 2014 18:29 schreef Amoeba het volgende:
Ik 3. Donderdag, vrijdag en zaterdag. Echt zo geen zin in.
Nadeel daarvan is wel dat als je er twee faalt je het hele eerste jaar niks meer mag falenquote:Op maandag 7 april 2014 18:30 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Jup alleen 2 vakken, best chill qua tentamens. Alleen de stof per tentamen is meestal wel gewoon de hoeveelheid stof van 3 vakken op andere opleidingen omdat de vakken een paar jaar geleden van 5/6 vakken per periode zijn terug gedrongen naar alleen 2 grotere vakken.
Ik moet dat basisvak natuurkunde herkansen. Geen neuk voor gedaan en ik haalde een 4,2 voor m'n tentamen.quote:
En dan nu al neer kijken op mensen die geen bètastudie doen? Misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog maar een eerstejaars hè.
wordt er goed ingepeperdquote:Op maandag 7 april 2014 18:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dan nu al neer kijken op mensen die geen bètastudie doen? Misplaatste arrogantie.
Klopt en nadeel is dat je geen punten apart voor project krijgt, dus tentamen falen en project wel halen betekent alsnog geen punten. En project blijft niet lang staan als geldig, dus meteen kans op vertragingquote:Op maandag 7 april 2014 18:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is wel dat als je er twee faalt je het hele eerste jaar niks meer mag falen
Is bij ons ook wel een beetje zo, alles zit in modules dus 1 vak wel halen en het ander niet betekent nog steeds geen puntenquote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Klopt en nadeel is dat je geen punten apart voor project krijgt, dus tentamen falen en project wel halen betekent alsnog geen punten. En project blijft niet lang staan als geldig, dus meteen kans op vertraging
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien wordenquote:Op maandag 7 april 2014 18:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach, ik weet nou nooit of ze het serieus bedoelen. Zo wel, dan zou ik dat betreuren.
Oprecht klote dat soort vakken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is bij ons ook wel een beetje zo, alles zit in modules dus 1 vak wel halen en het ander niet betekent nog steeds geen punten
Terwijl omgekeerd geen probleem is!quote:Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien worden
In principe kijk je neer op alle studie die als 'simpeler' bekend staan dan je eigen studie.quote:Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien worden
Vraagje: Zou jij een studie als geschiedenis/bedrijfskunde/psychologie kunnen?quote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In principe kijk je neer op alle studie die als 'simpeler' bekend staan dan je eigen studie.
Ik studeer wiskunde, dus ik kijk op zo'n beetje heel de TU neer. Alleen natuurkunde en elektrotechniek gedoog ik, omdat die studies gewoon absurd moeilijk voor mij zijn.
Jep. Al kan het ook wel handig zijn omdat je ze met elkaar mag compenseren, dus een 5 voor het ene vak en een 7 voor het andere oid.quote:
En laat iedereen hier nou net neerkijken op de TU/equote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In principe kijk je neer op alle studie die als 'simpeler' bekend staan dan je eigen studie.
Ik studeer wiskunde, dus ik kijk op zo'n beetje heel de TU neer. Alleen natuurkunde en elektrotechniek gedoog ik, omdat die studies gewoon absurd moeilijk voor mij zijn.
Een grap niet herkennen.quote:Op maandag 7 april 2014 18:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dan nu al neer kijken op mensen die geen bètastudie doen? Misplaatste arrogantie.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In principe kijk je als je in delft studeert neer op alle studies in eindhovenquote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True das bij ons ook, een 5 voor je tentamen mag als je het kan compenseren met projectquote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep. Al kan het ook wel handig zijn omdat je ze met elkaar mag compenseren, dus een 5 voor het ene vak en een 7 voor het andere oid.
Haha klopt, bij je alfa studies heb je dat niet zoquote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Novermars het volgende:
[..]
Terwijl omgekeerd geen probleem is!
Ja hoor. Afgaande op de middelbare school had ik maar met één vak moeite, dat was natuurkunde.quote:Op maandag 7 april 2014 18:40 schreef Novermars het volgende:
[..]
Vraagje: Zou jij een studie als geschiedenis/bedrijfskunde/psychologie kunnen?
Waarom?quote:Op maandag 7 april 2014 18:46 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
In principe kijk je als je in delft studeert neer op alle studies in eindhoven
Dus dan zou je wel met meerdere studies aan de tu moeite hebben dan die je noemde.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgaande op de middelbare school had ik maar met één vak moeite, dat was natuurkunde.
Ik had wel een 8 als eindcijfer hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dus dan zou je wel met meerdere studies aan de tu moeite hebben dan die je noemde.
Dat wordt je op IO heel erg ingepeperd iig, omdat manier van toetsen en leren daar soms nogal apart is wordt altijd vertelt.quote:
In Delft is er vaak de gedachte van 'wij zijn ouder, dus beter' oid.quote:
En universitaire studies zijn eigenlijk gewoon voortzettingen van vakken zoals ze op de middelbare school gegeven worden? Dear god.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgaande op de middelbare school had ik maar met één vak moeite, dat was natuurkunde.
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd of er werkelijk wordt neer gekeken op andere studies. Maar de een probeert nog leukere grapjes te maken dan jij.quote:Op maandag 7 april 2014 18:52 schreef Rezania het volgende:
Gaan we nou serieus een alfa vs. bèta vs. überbèta discussie houden? Sorry dan, zal voortaan geen grappen meer maken.
Nou meid, als het allemaal zo kut is hoef je hier niet te posten hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd of er werkelijk wordt neer gekeken op andere studies. Maar de een probeert nog leukere grapjes te maken dan jij.
Mwah, als jij 'verteld' met een t schrijft, dan vraag ik mij wel af of je op een universiteit thuis hoort.quote:Op maandag 7 april 2014 18:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dat wordt je op IO heel erg ingepeperd iig, omdat manier van toetsen en leren daar soms nogal apart is wordt altijd vertelt.
Check!quote:Op maandag 7 april 2014 18:46 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
In principe kijk je als je in delft studeert neer op alle studies in eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke prima, lelijke fout. Maar zo'n fout zegt niets over of iemand thuis hoort op een universiteit.quote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, als jij 'verteld' met een t schrijft, dan vraag ik mij wel af of je op een universiteit thuis hoort.
Wat is dat toch met rechtenstudenten die hier lurken? Hebben ze niks beters te doen?quote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef Valid het volgende:
Wat is het toch met dat minderwaardigheidscomplex van bèta's: te weinig erkenning, te weinig aanzien, te weinig salaris, simpelweg ontevreden over de eigen studiekeuze, jaloers op mensen met een ogenschijnlijk eenvoudigere studie? Zeg het maar. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je behoefte hebt smalend over andere studies te doen als je tevreden bent met wat je zelf doet. Toch hebben veel bètastudenten (collectief) die behoefte.
Beter kan ik het niet verwoorden, wijze man,quote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef Valid het volgende:
Wat is het toch met dat minderwaardigheidscomplex van bèta's: te weinig erkenning, te weinig aanzien, te weinig salaris, simpelweg ontevreden over de eigen studiekeuze, jaloers op mensen met een ogenschijnlijk eenvoudigere studie? Zeg het maar. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je behoefte hebt smalend over andere studies te doen als je tevreden bent met wat je zelf doet. Toch hebben veel bètastudenten (collectief) die behoefte.
Nee. Pretstudie he. Daarom doe ik er twee. Alsnog zeeën van tijd.quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dat toch met rechtenstudenten die hier lurken? Hebben ze niks beters te doen?
Ze voelen zich gewoon beter, heeft weinig met minderwaardigheidscomplex te maken.quote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef Valid het volgende:
Ze zijn misschien jaloers op de hoeveelheid vrije tijd van veel andere studentenquote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef Valid het volgende:
Dit. Als ik hoor dat rechtenstudenten 6 contacturen per week hebben kan ik niks anders dan jaloers zijn...quote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn misschien jaloers op de hoeveelheid vrije tijd van veel andere studenten
Als je je werkelijk zelfverzekerd en beter voelt, waarom zou je dan zoveel energie besteden aan je afzetten tegen mensen die volgens jou minderwaardig zijn? Toch iets van gebrek aan erkenning of zo, als je de neiging hebt jezelf steeds te bevestigen en anderen naar beneden te halen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze voelen zich gewoon beter, heeft weinig met minderwaardigheidscomplex te maken.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn misschien jaloers op de hoeveelheid vrije tijd van veel andere studenten
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Afzetten uit jaloezie en rancune, dus?quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Novermars het volgende:
[..]
Dit. Als ik hoor dat rechtenstudenten 6 contacturen per week hebben kan ik niks anders dan jaloers zijn...
Jammer dat je toch een beetje opschept met dat je er twee doet, dat is wat minder.quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee. Pretstudie he. Daarom doe ik er twee. Alsnog zeeën van tijd.
Heb jij soms niks beters te doen of zo? Of ben je gewoon onzeker dat je hier in de aanval schiet?quote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jammer dat je toch een beetje opschept met dat je er twee doet, dat is wat minder.
Ach, het is allemaal zo kinderlijk eenvoudig dat het niet uitmaakt hoeveel je er doet. Vanzelfsprekend. Bèta's zouden ook nog drie alfa-studies tussen het ontbijt en de lunch erbij kunnen doen. Laten we daar niet aan twijfelen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jammer dat je toch een beetje opschept met dat je er twee doet, dat is wat minder.
Waarom reageer jij de hele tijd op mij en maak je je druk op internet? Zonde van je tijd man.quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij soms niks beters te doen of zo? Of ben je gewoon onzeker dat je hier in de aanval schiet?
Precies, anders vergeet de rest misschien dat zij minder zijn, dat moet je natuurlijk zien te voorkomen; ze moeten wel tegen je op blijven kijken!quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je je werkelijk zelfverzekerd en beter voelt, waarom zou je dan zoveel energie besteden aan je afzetten tegen mensen die volgens jou minderwaardig zijn? Toch iets van gebrek aan erkenning of zo, als je de neiging hebt jezelf steeds te bevestigen en anderen naar beneden te halen.
Als je zo'n mooie, lange dag van 9 tot 5 bezig bent geweest met practica of wiskunde, is jezelf superieur voelen ten opzichte van mensen die tot 1 uur in hun nest konden blijven liggen een van de mogelijke zelfverdedigingstechniekenquote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Afzetten uit jaloezie en rancune, dus?
Mwa, het is meer waar je kwaliteiten liggen. Ik zou er niet aan moeten deeenken om tig pagina's per dag te moeten lezen, alleen maar lezen lezen lezen. Niet voor niks dat ik beter ben in bètavakkenquote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal zo kinderlijk eenvoudig dat het niet uitmaakt hoeveel je er doet. Vanzelfsprekend. Bèta's zouden ook nog drie alfa-studies tussen het ontbijt en de lunch erbij kunnen doen. Laten we daar niet aan twijfelen.
Moet jij zeggen hè.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom reageer jij de hele tijd op mij en maak je je druk op internet? Zonde van je tijd man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |