wordt er goed ingepeperdquote:Op maandag 7 april 2014 18:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dan nu al neer kijken op mensen die geen bètastudie doen? Misplaatste arrogantie.
Klopt en nadeel is dat je geen punten apart voor project krijgt, dus tentamen falen en project wel halen betekent alsnog geen punten. En project blijft niet lang staan als geldig, dus meteen kans op vertragingquote:Op maandag 7 april 2014 18:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is wel dat als je er twee faalt je het hele eerste jaar niks meer mag falen
Is bij ons ook wel een beetje zo, alles zit in modules dus 1 vak wel halen en het ander niet betekent nog steeds geen puntenquote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Klopt en nadeel is dat je geen punten apart voor project krijgt, dus tentamen falen en project wel halen betekent alsnog geen punten. En project blijft niet lang staan als geldig, dus meteen kans op vertraging
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien wordenquote:Op maandag 7 april 2014 18:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach, ik weet nou nooit of ze het serieus bedoelen. Zo wel, dan zou ik dat betreuren.
Oprecht klote dat soort vakken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is bij ons ook wel een beetje zo, alles zit in modules dus 1 vak wel halen en het ander niet betekent nog steeds geen punten
Terwijl omgekeerd geen probleem is!quote:Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien worden
In principe kijk je neer op alle studie die als 'simpeler' bekend staan dan je eigen studie.quote:Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Er wordt niet alleen neergekeken op mensen die geen betastudie doen, maar ook op opleidingen die niet diehard genoeg zijn maar wel als beta gezien worden
Vraagje: Zou jij een studie als geschiedenis/bedrijfskunde/psychologie kunnen?quote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In principe kijk je neer op alle studie die als 'simpeler' bekend staan dan je eigen studie.
Ik studeer wiskunde, dus ik kijk op zo'n beetje heel de TU neer. Alleen natuurkunde en elektrotechniek gedoog ik, omdat die studies gewoon absurd moeilijk voor mij zijn.
Jep. Al kan het ook wel handig zijn omdat je ze met elkaar mag compenseren, dus een 5 voor het ene vak en een 7 voor het andere oid.quote:
En laat iedereen hier nou net neerkijken op de TU/equote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In principe kijk je neer op alle studie die als 'simpeler' bekend staan dan je eigen studie.
Ik studeer wiskunde, dus ik kijk op zo'n beetje heel de TU neer. Alleen natuurkunde en elektrotechniek gedoog ik, omdat die studies gewoon absurd moeilijk voor mij zijn.
Een grap niet herkennen.quote:Op maandag 7 april 2014 18:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dan nu al neer kijken op mensen die geen bètastudie doen? Misplaatste arrogantie.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In principe kijk je als je in delft studeert neer op alle studies in eindhovenquote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True das bij ons ook, een 5 voor je tentamen mag als je het kan compenseren met projectquote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep. Al kan het ook wel handig zijn omdat je ze met elkaar mag compenseren, dus een 5 voor het ene vak en een 7 voor het andere oid.
Haha klopt, bij je alfa studies heb je dat niet zoquote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Novermars het volgende:
[..]
Terwijl omgekeerd geen probleem is!
Ja hoor. Afgaande op de middelbare school had ik maar met één vak moeite, dat was natuurkunde.quote:Op maandag 7 april 2014 18:40 schreef Novermars het volgende:
[..]
Vraagje: Zou jij een studie als geschiedenis/bedrijfskunde/psychologie kunnen?
Waarom?quote:Op maandag 7 april 2014 18:46 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
In principe kijk je als je in delft studeert neer op alle studies in eindhoven
Dus dan zou je wel met meerdere studies aan de tu moeite hebben dan die je noemde.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgaande op de middelbare school had ik maar met één vak moeite, dat was natuurkunde.
Ik had wel een 8 als eindcijfer hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dus dan zou je wel met meerdere studies aan de tu moeite hebben dan die je noemde.
Dat wordt je op IO heel erg ingepeperd iig, omdat manier van toetsen en leren daar soms nogal apart is wordt altijd vertelt.quote:
In Delft is er vaak de gedachte van 'wij zijn ouder, dus beter' oid.quote:
En universitaire studies zijn eigenlijk gewoon voortzettingen van vakken zoals ze op de middelbare school gegeven worden? Dear god.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgaande op de middelbare school had ik maar met één vak moeite, dat was natuurkunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |