"Please guys, I'm losing power, please do something "quote:Op woensdag 9 april 2014 02:14 schreef twiFight het volgende:
Vettel heeft meerdere malen tijdens de race geklaagd over problemen met de auto, maar ik ben er nog niet van overtuigd.
vettel is een huillie , en een gemiddelde coureur , hij heeft niet dat wat Alonso bijvoorbeeld heeft met mindere auto 2e worden in kampioenschapquote:Op woensdag 9 april 2014 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"Please guys, I'm losing power, please do something "
Gemiddeld, beetje overdreven, hij is echt wel een stuk beter dan dat en dat laatste is ook niet te bewijzen want hij is nog niet in die situatie geweest.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:28 schreef Joene het volgende:
[..]
vettel is een huillie , en een gemiddelde coureur , hij heeft niet dat wat Alonso bijvoorbeeld heeft met mindere auto 2e worden in kampioenschap
Button zit er toch ook wel kort achter, dat hebben de 3 jaar dat Hamilton en Button samen bij McLaren hebben gezeten wel bewezen. In de kwalificatie is Button wel minder dan Hamilton, maar in de race is het verschil niet echt groot. Button doet qua resultaten nauwelijks onder voor Hamilton over die periode.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel kan heus wel inhalen hoor, maar het is niet dat hij beter is dan Alonso. Denk dat die twee op vergelijkbaar niveau zitten. Hamilton qua snelheid ook, maar qua betrouwbaarheid niet altijd. En Rosberg en Hulkenberg zijn ook vrij snel.
De rest zou beduidend minder zijn dan deze vijf,
Bij de pitstop er een Mercedes inzettenquote:Op woensdag 9 april 2014 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"Please guys, I'm losing power, please do something "
Doen ze toch al? Vettel reed al een podium.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:14 schreef twiFight het volgende:
maar eerlijk gezegd denk ik dat ze over een paar races gewoon volle mep meedoen voor het podium met beide autos.
Ik las laatst een artikeltje over zijn race, hij had problemen met de MGU-H. enerzijds had hij een turbo-lag daardoor en anderzijds werd de elektronische aandrijving niet goed opgeladen. Ik zal het artikel posten als ik het gevonden heb.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me na dit weekend oprecht af hoe goed Vettel eigenlijk is. Als de auto snel is dan weet hij zich op poleposition te kwalificeren en na de start met enkele ronden weg te rijden van de rest van het veld. Daarna kun je de auto sparen en als het moet nog enkele snelle ronden eruit persen om het gat iets groter te laten worden.
Zit je er achter dan moet je pushen, vechten en proberen anderen voorbij te steken. Afgelopen weekend bijvoorbeeld ging het Ricciardo dat beter af dan Vettel en de Australiër is dan ook voor zijn kopman geëindigd. Zeer opvallend in ieder geval, want als Vettel goed is, hoe goed moet Ricciardo dan wel niet zijn? Of is Vettel ondanks die vier titels lang niet zo goed als we denken?
Ik wil het niet baseren op een race, maar vond het opvallend genoeg om niet voorbij te laten gaan
Hij laat tot nu toe weinig zienquote:Op woensdag 9 april 2014 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
Dat Vettel zich nog zou moeten bewijzen, wat een quatsch . Mensen die dat beweren zijn of enorm biased of blind.
Zulke problemen hebben andere coureurs op dit moment ook, dus dat kan wel tegen elkaar weg worden gestreept.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:44 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikeltje over zijn race, hij had problemen met de MGU-H. enerzijds had hij een turbo-lag daardoor en anderzijds werd de elektronische aandrijving niet goed opgeladen. Ik zal het artikel posten als ik het gevonden heb.
Alonso kan anders ook behoorlijk klagen hoor, en die mindere auto viel ook wel mee, het leek misschien zo omdat hij er constant over aan het klagen was een Massa dr niet veel van bakte.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:28 schreef Joene het volgende:
[..]
vettel is een huillie , en een gemiddelde coureur , hij heeft niet dat wat Alonso bijvoorbeeld heeft met mindere auto 2e worden in kampioenschap
Dat Hamilton niet altijd voor Button eindigde heeft meer met pech voor hamilton en geluk voor Button te maken dan dat Button beter was.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Button zit er toch ook wel kort achter, dat hebben de 3 jaar dat Hamilton en Button samen bij McLaren hebben gezeten wel bewezen. In de kwalificatie is Button wel minder dan Hamilton, maar in de race is het verschil niet echt groot. Button doet qua resultaten nauwelijks onder voor Hamilton over die periode.
Je kan het eigenlijk alleen vergelijken met zijn teammaat, Ricciardo had dit probleem niet en kon gewoon pushen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zulke problemen hebben andere coureurs op dit moment ook, dus dat kan wel tegen elkaar weg worden gestreept.
2012 belde, toen Vettel de eerste drie races outqualified werd door Webber en exact hetzelfde geroeptoeterd werd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me na dit weekend oprecht af hoe goed Vettel eigenlijk is. Als de auto snel is dan weet hij zich op poleposition te kwalificeren en na de start met enkele ronden weg te rijden van de rest van het veld. Daarna kun je de auto sparen en als het moet nog enkele snelle ronden eruit persen om het gat iets groter te laten worden.
Zit je er achter dan moet je pushen, vechten en proberen anderen voorbij te steken. Afgelopen weekend bijvoorbeeld ging het Ricciardo dat beter af dan Vettel en de Australiër is dan ook voor zijn kopman geëindigd. Zeer opvallend in ieder geval, want als Vettel goed is, hoe goed moet Ricciardo dan wel niet zijn? Of is Vettel ondanks die vier titels lang niet zo goed als we denken?
Ik wil het niet baseren op een race, maar vond het opvallend genoeg om niet voorbij te laten gaan
Ja en Ricciardo ook, alhoewel je dat natuurlijk niet mee mag tellen vanwege de DSQ, maar zijn auto deed goed mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doen ze toch al? Vettel reed al een podium.
Bij een hoop andere teams was het de afgelopen jaren anders ook dramatisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef twiFight het volgende:
Niet per se, want als ze al snel zijn in de bochten kunnen ze door dat voordeel wel inhalen. Desalniettemin zal een stuk strategie ook behoorlijk veel uitmaken. Ik denk wel dat RBR het zal moeten hebben van de circuits die hun auto het beste liggen.
Ik vraag me overigens af hoe hun pitstrategie is, op het moment dat ze zélf het verschil moeten maken. Vroeger konden ze veilig met de voorsprong die ze hadden reageren op de directe dreiging. Als die de pit in ging, ging RBR de volgende ronde ook, en zo hadden ze vaak weinig risico. Die luxe ligt nu bij Mercedes. Ik heb de afgelopen jaren bij Webber in het middenveld in ieder geval dramatische pitstrategien gezien.
Kan ook aan Webber gelegen hebben, die niet lang genoeg kon doorgaan met zijn setje banden. Soms zelfs Vettel langer zien doorgaan op softs, dan Webber op hard/medium.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef twiFight het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren bij Webber in het middenveld in ieder geval dramatische pitstrategien gezien.
Ferrari kennende hebben ze vast weer een nieuwe Italiaan die ze op basis van nationaliteit naar voren kunnen schuiven.quote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef LWD-Godius het volgende:
foutje, edit
Stefano Domenicali heeft ontslag genomen (?)
Er zijn er meer die gewoon geen eerlijke kans hebben gehad. Gaat meer om 'vergeten' rijders dan slechte rijders.quote:Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Sarrazin is een beetje oneerlijk, die doet het prima in Le Mans.
En Wilson heeft best een aardige loopbaan in de VS nuquote:Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Sarrazin is een beetje oneerlijk, die doet het prima in Le Mans.
Dat is slechts de sitenaam.quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ach so, ik vond 'rejects' wel wat negatief klinken.
Waar hij steeds 'vergeten' wordt door de topteams.quote:Op maandag 14 april 2014 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Wilson heeft best een aardige loopbaan in de VS nu
Takachi, Nakano, Rossett, Zonta, Mazzacane zijn nog wat namen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:21 schreef Bluurgh het volgende:
Het is sowieso oneerlijk vergelijken omdat veel van die coureurs maar een handvol F1 races gereden hebben. Tegenwoordig zie je dat vrij weinig gebeuren, en doen de meeste coureurs minimaal al een half/heel seizoen. En de coureurs die een paar races invallen hebben meestal al veel ervaring. Dan moet je wel erg kleurloos zijn om geheel vergeten te worden.
Ik denk dat de enige coureur is die de laatste 10 jaar positief in de F1 kwam, en direct weer vertrok Marcus Winkelhock is. 1 race met Spyker op de Nurburgring, onwijs veel regen, een goede keuze gemaakt en in z'n enige F1 race aan kop liggen, dat kan geen andere coureur zeggen geloof ik.
De rest van de "slechte" coureurs blijf je op de 1 of andere manier wel ergens door onthouden (noem bv een Ide, die z'n superlicentie verloor). Blijven over de kleurloze en/of middelmatige coureurs die niet echt meededen maar ook niet echt onwijze fouten maakten. En dan moet je dus echt de uitslagen door gaan spitten.
Als ik zo even de resultaten van de laatste paar jaar doorkijk zijn dit degenen waarbij ik echt had van "oohja, die hebben ook nog meegedaan "
Patrick Friesacher
Scott Speed
Sakon Yamamoto
Karun Chandhok
Ja, maar maar die reden meer dan 10 jaar geleden in de F1.quote:Op maandag 14 april 2014 18:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Takachi, Nakano, Rossett, Zonta, Mazzacane zijn nog wat namen.
Dan zou ik voor Bourdais gaan nog.quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja, maar maar die reden meer dan 10 jaar geleden in de F1.
Dat geldt voor de meeste van de genoemde heren ook. Burti, mazzacane, lavaggi deletraz, en vooral inoue, hebben zich toch op een andere manier onderscheiden.quote:Op maandag 14 april 2014 18:21 schreef Bluurgh het volgende:
Het is sowieso oneerlijk vergelijken omdat veel van die coureurs maar een handvol F1 races gereden hebben. Tegenwoordig zie je dat vrij weinig gebeuren, en doen de meeste coureurs minimaal al een half/heel seizoen. En de coureurs die een paar races invallen hebben meestal al veel ervaring. Dan moet je wel erg kleurloos zijn om geheel vergeten te worden.
Ik denk dat de enige coureur is die de laatste 10 jaar positief in de F1 kwam, en direct weer vertrok Marcus Winkelhock is. 1 race met Spyker op de Nurburgring, onwijs veel regen, een goede keuze gemaakt en in z'n enige F1 race aan kop liggen, dat kan geen andere coureur zeggen geloof ik.
De rest van de "slechte" coureurs blijf je op de 1 of andere manier wel ergens door onthouden (noem bv een Ide, die z'n superlicentie verloor). Blijven over de kleurloze en/of middelmatige coureurs die niet echt meededen maar ook niet echt onwijze fouten maakten. En dan moet je dus echt de uitslagen door gaan spitten.
Als ik zo even de resultaten van de laatste paar jaar doorkijk zijn dit degenen waarbij ik echt had van "oohja, die hebben ook nog meegedaan "
Patrick Friesacher
Scott Speed
Sakon Yamamoto
Karun Chandhok
quote:Chanoch Nissany
After taking up motor-racing as a hobby at the grand old age of 38, it should have been no surprise that Nissany was 13 seconds off the pace when he made his F1 debut with Minardi during practice for the 2005 Hungarian Grand Prix. He reportedly said over the radio: "Guys, I'm coming in, I'm having too much grip." Well that will tend to happen in an F1 car…
Read more at http://en.espnf1.com/f1/m(...)#fc1wSiQcdp14kDYi.99
Hij heeft meer meters in een F1 wagen gereden dan elke ander persoon hier op 't forumquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:25 schreef Bluurgh het volgende:
De grootste held was natuurlijk Nissany, 1 dag testrijder op 40+ jarige leeftijd
[..]
Huub Rothengatter, Michael Bleekemolen, Boy Hayje en Roelof Wunderink zijn betere kandidaten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:15 schreef twiFight het volgende:
[knuppel] Zet van der Garde er ook maar bij! [/hoenderhok]
en er ook enkele miljoenen dollars mee verloren en het heeft hem alleen de reputatie opgeleverd van de eerste en enige coureur ooit die te veel grip hadquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij heeft meer meters in een F1 wagen gereden dan elke ander persoon hier op 't forum
Rothengatter is toch wel bekend als F1-coureur in Nederland, hoewel meer als manager van Verstappen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Huub Rothengatter, Michael Bleekemolen, Boy Hayje en Roelof Wunderink zijn betere kandidaten.
Dat staat ook in het nieuwtjes topic.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:45 schreef opreis het volgende:
Het beroep van Red Bull tegen de diskwalificatie van Ricciardo is verworpen.
En Samson toch ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:33 schreef Waffle het volgende:
Dan vergeet je toch wel veel sponsoren. Die Minardi zat toch wel vol Nederlandse sponsors.
Edit: lost boys, willux, trust, halfords, muermans,etc.
Dat zou best kunnen. Net zoals superfund, weet niet echt zeker of dat Nederlands is. Maar genoeg sponsoren toen in ieder geval.quote:
Samson stond niet op de Minardi ...quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:56 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Net zoals superfund, weet niet echt zeker of dat Nederlands is. Maar genoeg sponsoren toen in ieder geval.
Samson stond op de Shadow van Jan Lammers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Samson stond niet op de Minardi ...
Superfund komt uit Oostenrijk.
Ze zeggen Van der Guard. God klinkt in het Engels toch echt heel anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rothengatter is toch wel bekend als F1-coureur in Nederland, hoewel meer als manager van Verstappen.
Ik zou eerder neigen naar een Bernardus Pon in dat geval Maar de enige echt 'bekende' F1-coureurs zijn de Beaufort, van Lennep, Lammers, Rothengatter evt, Verstappen, Albers, Doornbos en "Ven dur God", zoals ze hem in het Engels noemen.
Toch niet slecht voor een landje zonder noemenswaardige sponsors (Philips, Randstad en McG zijn de enige die ik me kan indenken)
Finland is het enige echt kleine land wat WK's heeft afgeleverd.. en Oostenrijk misschien, maar die hebben wel een rijke racehistorie.
HB Bewakingquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja er waren wel wat meer sponsoren, given. Ik noem de meest vooraanstaande nu even.
Wow dat kende ik ook nog niet. Wat blijft F1 historie toch tof om te lezen. Ook elke keer als het RTL GP magazine uitkomt verbaas ik me over hoeveel ik nog niet weet van de geschiedenis van de F1.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
Boro. Nederlands eerste F1 constructeur.
Lees ook eens de boeken van Heinz Prüller. Toen, jaren zeventig en tachtig, ging het er toch wat anders aan toe dan nu. Minder professioneel, wel menselijker. Meer mensen met passie voor autosport in plaats van dat alles om de centjes draaide zoals nu.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef Waffle het volgende:
[..]
Wow dat kende ik ook nog niet. Wat blijft F1 historie toch tof om te lezen. Ook elke keer als het RTL GP magazine uitkomt verbaas ik me over hoeveel ik nog niet weet van de geschiedenis van de F1.
Blijf het ook nog altijd jammer vinden dat Spyker F1 niks geworden is. Vond het toch wel wat hebben een Nederlands team op de grid.
Deze blijft mooiquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lees ook eens de boeken van Heinz Prüller. Toen, jaren zeventig en tachtig, ging het er toch wat anders aan toe dan nu. Minder professioneel, wel menselijker. Meer mensen met passie voor autosport in plaats van dat alles om de centjes draaide zoals nu.
Laatst ook nog het boek van Mike Hawthorn gelezen. Dat waren helemaal mooie tijden. Na elke wedstrijd dook hij steevast de kroeg in. Vaak ook met andere coureurs.
Randstad en Philips kan ik niet echt meer Nederlandse sponsoren noemen. Nederlandse roots oké, maar het zijn toch internationale spelers. Anders had je ING en Unilever (Rexona bij Lotus) ook wel in dat rijtje kunnen zetten. Akzo Nobel bij Mclaren, ook al jaren trouw sinds ze de chrome livery hebben, is ook weer een internationale speler.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch niet slecht voor een landje zonder noemenswaardige sponsors (Philips, Randstad en McG zijn de enige die ik me kan indenken)
Philips was wel sponsor bij Footwork Arrows in 96, Randstad was inderdaad discutabel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Randstad en Philips kan ik niet echt meer Nederlandse sponsoren noemen. Nederlandse roots oké, maar het zijn toch internationale spelers. Anders had je ING en Unilever (Rexona bij Lotus) ook wel in dat rijtje kunnen zetten. Akzo Nobel bij Mclaren, ook al jaren trouw sinds ze de chrome livery hebben, is ook weer een internationale speler.
TW steel is dan wel weer zo'n ''kleiner'' Nederlands bedrijf wat zich iets internationaler wilt richten, afgelopen 2 jaar op de Lotus, en nu weer terug bij Force India.
Er zijn er wel meer van NL'se bodem dan je zou denken, maar ze vallen niet altijd even goed op
-=edit=- crap, ik had pagina 4 nog niet gelezen
Koni?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow en dan vergeet ik nog die van de veringen! Partner/sponsor bij McLaren..... Ben de naam kwijt
Koni?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow en dan vergeet ik nog die van de veringen! Partner/sponsor bij McLaren..... Ben de naam kwijt
1 2 3 4 | [b]Teamviewer Livetiming:[/b] Tweede Vrije Training: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m71773583]m71-773-583[/url] (Onder voorbehoud) Kwalificatie: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m59230497]m59-230-497[/url] Race: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m23141867]m23-141-867[/url] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
hier ook niet! als we nou met genoeg zijn, bellen we bernie en vragen we of hij het een paar uur kan verzetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef JohnB52 het volgende:
Kak,
Ik kan zondag niet kijken...
Live bedoel ik :-)
Sorry heb in monaco m'n telefoon van het jacht in de haven laten vallen en ben nu z'n nummer kwijt...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef opreis het volgende:
[..]
hier ook niet! als we nou met genoeg zijn, bellen we bernie en vragen we of hij het een paar uur kan verzetten.
het zal wel niet aan hem liggen gaat ie zeggenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Pastor lanceerd tijdens een VT even een nieuwe merchandise-lijn.
"iCrashed"
Op de pitmuur reageerden ze ook niet heel verbaasd meer
VdG was laatst ook al sneller dan Frijnsquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:53 schreef Meike26 het volgende:
Vdg anderhalve seconde sneller dan Gitaarles ? Wat doet die Buritto bakker daar nog ?
En wie gaat Frijns betalen dan? Al z'n sponsoren?quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:06 schreef Meike26 het volgende:
Dat vind ik minder verrassend
Dat Frijns dan weer sneller is dan Ericson, dat kan dan nog wel interesant worden. Financieel gezien zitten ze niet echt vast aan die Zweed. Als Frijns nog wat VT's krijgt, rijdt hij er vanaf Montreal of Spa in die wagen.
Een plek hoger in de WK stand levert meer op dan dat Ericsson binnen brengt. Dus als ze bij Caterham vinden dat Frijns hun dat kan bezorgen kunnen ze de gok wagen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:42 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En wie gaat Frijns betalen dan? Al z'n sponsoren?
Meh verwacht niet dat hij zo'n groot verschil kan maken, maar we kunnen er op blijven hopen! Vergeet niet dat Marussia al lastig te overtreffen wordt naar mate het seizoen vordert. Bianchi is natuurlijk al een keer 14e (?) geëindigd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een plek hoger in de WK stand levert meer op dan dat Ericsson binnen brengt. Dus als ze bij Caterham vinden dat Frijns hun dat kan bezorgen kunnen ze de gok wagen.
Dat is vaak een afweging die de teams moeten maken. Nemen ze een coureur die geld meebrengt of een coureur die hun hoger in de WK stand kan brengen. Dat laatste levert vaak meer op, maar is minder makkelijk te realiseren.
8.00 uur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:28 schreef Syntix het volgende:
Hoelaat NL tijd is morgen eigenlijk de kwalificatie?
Balen! Formule 1 via text updates op je mobiel volgen is ook niet echt ideaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
8.00 uur.
De race is zondag om 9.00 uur (waarvan ik dus alleen het eerste half uur kan zien )
Wat een idioot is het ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:
I crash.
Oh, ok.
Sorry
Ik vraag zijn dochter wel even als ze klaar is met douchen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Sorry heb in monaco m'n telefoon van het jacht in de haven laten vallen en ben nu z'n nummer kwijt...
Valt mee dat hij sorry zegt en dat hij niet de bandenmuur de schuld geeft van de crash.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:
I crash.
Oh, ok.
Sorry
quote:
Wel met het grote verschil dat Hamilton tijdens de race de fout in ging. Dan ligt er veel meer druk op. Maldonado rijdt gewoon een auto in de prak bij een pit-entrance tijdens FP...quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Moest even terugdenken aan 2007 toen Hamilton ook zo onderstuurde, al kwam dat toen door tot op het canvas versleten inters (ook zijn eigen schuld trouwens).
En hij had een band minderquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
Wel met het grote verschil dat Hamilton tijdens de race de fout in ging. Dan ligt er veel meer druk op. Maldonado rijdt gewoon een auto in de prak bij een pit-entrance tijdens FP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |